Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Ook benieuwd naar de foto Poemel, van Lizzy en van je litteken! Die van mij zie je al bijna niet meer (3 jaar geleden ondertussen).

2. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Dag lieve meiden..

Hier was ik weer eens.. Pff, heb een erg heftige week achter de rug, vandaar dat ik niet gepost heb! Ga jullie vanaf nu weer beantwoorden en op de hoogte houden hoor! Sorry..
    Zaterdagmorgen, cd 38, WEER negatief getest.. Nu nog niet ongi.. Morgen naar de gyn; afspreken wanneer starten met hormooninjecties en IUI, maar eerst ongi worden.. Heb nog nooit pillen hiervoor gehad, dus wacht het maar af, cd 41 morgen alweer, dus of het nog uit zichzelf komt? Mn lichaam denk echt; doe het lekker zelf.. Rot clomid!
    Zondag van mn beste vriendin, die van onze situatie afweet, te horen gekregen dat ze zwanger is! Van de 1e ronde Clomid.. Pff, wat waren Ninaman en ik verdrietig zeg..
    Nu weer beetje gezakt en tja, we moeten maar weer verder he?!
    Hoop zo dat ik zwanger het nieuwe jaar in mag gaan! Word er soms zo hopeloos van..

Poemel; Meid, gefeliciteerd met je dochtertje! Wauw!

Chulla; Sorry meis, voor de super late reactie.. Hoe ist nu met je bv? En met Damine? Hoop dat het nog lukt.. Weet niet of je nog kolft om genoeg productie te houden? Maar dat helpt vaak wel hoor.. Gewoon na een voeding doen.. Zoveel keren herhalen wat nodig is.. Al op tbureau geweest? Daar kunnen ze je ook vertellen hoeveel cc hij eigenlijk zou moeten drinken voor zn gewicht! Kan jij kijken of je dat kolft, snap je? Succes hoor!

Eevie; Alles goed met jou en je buikje?

Sammie; Jij morgen je 3e IUI he?! Succes he! 3x scheepsrecht ja!

Magic; Wat een schatje heb jij zeg.. Heerlijk!

Andere meisjes; Zal jullie snel ook een reactie geven hoor..

Tot snel weer! Kus Nina..

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hey meiden! hierbij 2 fotootjes!

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    hmm tweede foto lukt niet....
    eerste foto is een beetje uit het verband gerukt geloof ik...:p

5. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ nina wat vervelend allemaal voor jullie. Het is heel frustrerend voor jullie lijkt me. En raar heh hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Ik denk aan jullie dikke knuff.

Klopt ik heb inderdaad morgen me derde iui. Heb vandaag keuzes gemaakt en besloten dat ik niet meer fulltime ga werken maar 32 uur. Ik denk dat het mijn lichaam ook voldoende rust geeft. Dit ook door gegeven bij me huidige werkgever en er werd best wel moeilijk over gedaan, maar gelukkig laat me dat koud. Ik vind het goed zo. Ik heb reuze zin in de derde iui poging ik ga er heel positief in. Hopelijk met ook een positief resultaat daar gaan we we voor.

Eey nina meid je krijgt van mij een dikke knuff en ik begrijp dat het heel moeilijk is maar ook voor jullie is een wondertje weggelegd. Komt wel goed. ;)

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ahh poemel kei sweet :) en mooi blond !

7. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @magic wat een schatje is sem zeg en zo lief in de tummytub
    @sammie succes morgen en hopelijk is dit de laatste x
    @nina bedankt voor je reactie meid ik hoop zo dat jij ook snel aan de beurt bent het is je zo gegund meid en het gaat jullie zeker lukken.
    we zijn vandaag voor het eerst op het consultatiebureau geweest volgens de arts heeft damine al genoeg aan borstvoeding hij was goed gegroeid.
    @poemel beterschap meid en geniet van jullie mooie meid
    @lydia hoe gaat het met jou en jinte?
    @xd word julan nog steeds wakker snachts of was dat alleen de afgelopen dagen

hier een drukke week achter de rug gehad afgelopen do ben ik 29 jaar geworden en zaterdag een groot babyfeestje gegeven voor damine.
    hier nog steeds slapeloze nachten vandaag voor het eerst op het bureau geweest damine groeit gelukkig goed.
    binnekort komt er een verpleegster thuis om te kijken waar het aan ligt en wat we eraan kunnen doen.

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Nina, oh wat zit ik hier toch te vloeken voor jou! Potver zeg... En dan ook nog jouw vriendin zzwanger, alles komt soms zo tegelijk. Ik ben heel benieuwd wanneer je met de prikken en IUI mag starten. Ik hoop zo dat dat voor jullie gaat werken. Dikke knuffel meid!
    @ Sammie; morgen IUI3. Ik ga zó hard voor je duimen!! Fijn dat jd er met een positief gevoel in gaat. Wij hadden dat bij onze IUI ook en dan ga je zó anders ook weg. Heel veel succes lieverd! Ik duim.

@all; gisteren hebben we het aan de familie verteld. Iedereen is superblij voor ons! M'n szusje heeft me voor m'n gevoel toch wel ontweken. Ik heb nu ook even zoiets van; zij gaat er met haar op haar manier mee om. Zolang niemand iets weet, kan niemand rekening houden met haar. Ik vind dat heel moeilijk maar na onze weg en het afgelopen jaar mogen wij nu eindelijk blij zijn. Ik moet hiervan gaan genieten en dat vind ik al moeilijk genoeg...
    Dacht vandaag dat ik nergens last van had, maar tijdens het eten ben ik toch maar op de bank gaan liggen. Werd zó misselijk!! Fijn! Donderdag weer echo, ik blijf het zó spannend vinden.

9. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Poemel; Wat een heerlijk meisje! Genietse..

Chulla; Fijn dat hij zo gegroeid was, daar heb je het voor gedaan toch?! Goed zeg!

Lieve meisjes.. Jullie zijn schatten! Dankjewel voor jullie lieve berichtjes.. Doet me goed! Jullie horen vanmiddag van me.. Knuf, xx Nina..

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nina, he jakkie. Wat vervelend!! En dan je vriendin zwanger.
    Nouja weet je, als zij van jullie situatie afweet zal ze zich zeker ook rot voelen ten opzichte van jullie.
    Vervelend hoor allemaal. Ik hoop snel op een mooi kindje voor jullie!!!

Poemel, aaaaaah wat een mooi meisje. En blond joh, dat zie je niet vaak bij pasgeboren kindje wel?
    Gossie, echt lief hoor! Geniet ervan want ze zijn echt zo snel baby-af!

Chulla, nog proficiat!!

Eevie, goed dat je het verteld hebt. Het zal voor szusje niet makkelijk zijn, maar ik neem aan dat ze jullie ook wel begrijpt. Hoe gaat het met ze?
    En donderdag weer een echo, spannend! Komt helemaal goed!! Die spanning blijft met iedere echo hoor, dat had ik ook. Tot het einde toe;)

11. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Magic dream: Wow, Sem is echt een plaatje :) En succes met het wisselen van baan!
    @Xd24: Gaat het nu beter met de nachten? Ben benieuwd naar de foto. Oh jee, ben ik de eerste hier die mag bevallen ja? Dat mag van mij nog wel een hele tijd duren haha. We hebben wel al wat dingetjes gekocht, maar moeten ook nog heel veel. Maar daar hebben we nog even de tijd voor ;)
    @Sammie26: Vandaag IUI? Succes meid, de duimen draaien hier!!
    @Poemelke: Wat een mooi meisje en wat fijn dat jullie weer thuis zijn!
    @Mol81: Hoe is het bij jou meid?
    @Nina85: Bah wat een rotsituatie, dikke knuffel voor je meid!! De duimen blijven hier draaien voor je!
    @Chulla: Fijn dat Damine goed groeit, ik hoop dat het ook snel beter zal gaan met de nachten!
    @Eevie: Goed dat je het toch aan de familie hebt verteld! En op zich logisch dat je schoonzusje je nu even ontwijkt, zal voor haar toch wel confronterend zijn. Maar dat wil niet zeggen dat jij nu niet mag gaan genieten!

Hier gaat het prima, ik merk dat ik volop energie heb en mensen zeggen ook dat ik er goed uit zie. Afgelopen zondag zijn we naar de Jonge Gezinnen Beurs geweest waar ik mijn buik heb laten beschilderen, wel grappig :) De dag op zich was wel vermoeiend, maar ik merk toch dat ik nu meer energie heb dan voordat ik zwanger was. Heerlijk :D

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Koolmees, show die beschilderde buik:D

Julan heeft vannacht een x doorgeslapen, en dat hadden we nodig. Hij is al een week aan het spoken snachts, rond 4 wakker en om 7 slaapt ie dan pas weer (maarja dan moeten wij bijna werken, dus dat is zwaar).
    Hij slaapt half/half door. Meestal wel een x wakker voor een fiepje, maar dat is te overzien:)
    Verder is het leuk hoor haha, maar het kan behoorlijk pittig zijn zo'n kleintje.

Zit op mn werk dus heb hier geen foto, zal m snel plaatsen!

13. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Xd24: Haha, als je me je mailadres stuurt, wil ik wel een foto doormailen ;) Of kan dat ook via een berichtje hier? Wat fijn dat Julan vandaag heeft doorgeslapen!

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Geen idee of dat via hier kan, ik stuur je wel even een pb met mn mail. Ben wel heel benieuwd eigenlijk:)

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Heb er natuurlijk wel 1 op mn telefoon, met papa zn sjaal om:D

16. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ahhhh wat een schattig snoetje! :)
    De mail is onderweg!

17. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @XD: Wat een schattig mannetje!! Wat gaat het toch snel hè?
    @ Eevie: Wat super om te lezen dat alles goed is..maar wat een vervelende situatie voor je! Heb heb dit in mijn zwnagerschap ook meegemaakt bij mijn beste vriendin.. Zij kreeg een miskraam toen ik 5 maanden was.. Was even erg moeilijk dus begrijp hoe je je voelt! Probeer toch te genieten want dit is (hoe hard het misschien ook is) een heel bijzonder moment voor jou!...Na de bevalling heeft mijn vriendin het er ook erg moeilijk mee gehad maar na een paar weken ging het alweer een stuk beter..Belangrijk is om het er gewoon met elkaar over te hebben.. Ik heb haar ook vaak gevraagd hoe ze zich erbij voelde en het praten erover heeft ons echt goed geholpen. Nu is ze inmiddels 21 weken zwanger :D..

18. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een prachtige meid Poemel!!!! Van harte gefeliciteerd!!! :D

19. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @nina hoe is het gegaan vandaag, ben je al iets wijzer en weet je al wat jullie nu gaan doen?
    Ik hoop voor jullie dat je nu weer een stap verder komt.
    Het is jullie zo gegund!!!

20. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @poemel wat een mooie meid. Geniet er van. Hoe gaat het verder met je? Kun je je ritme een beetje vinden?

Deel Deze Pagina