Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het begon met rood bloedverlies, maar iedere middag/avond was t heel donker. De ha zei dat t wel n menstruatie is. Maar die duurt nu sl 1,5 week.... En nu heb ik vrij veel helderrood verlies... Dus als dit t pas écht is, dan ben ik te vroeg gestart... Pfffff... Ik baal ervan dat m'n lijf het gewoon niet duidelijk is!
    Zit nu te wachten. Ben benieuwd...

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nog niets te zien, alle eitjes nog klein, dun bms. Zoals ik had verwacht. Gelukkig niet erg dat ik al een tijdje spuit. Vrijdag weer terug. X

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    chulla, ben blij dat ik weer thuis ben .. hoop gezeur onderling ;) tussen vrienden ( waren weg met 19 man )

4. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Eevie; fijn dat het niet erg was dat je al een tijdje spoot. Hopen dat de volgende keer wat groei is te zien.

5. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    @Blondy; helaas ongi geworden. Wel weer een kortere cyclus dit keer; 26. Vorige keer was het 32, das wel lang.

We zijn lekker een weekje vrij, heerlijk een weekje in Zeeland uitwaaien. Ik ben dus niet zo vaak online deze week; heb hier slecht bereik met mijn foon. Maar ik zal proberen mee te lezen af en toe.

@Koolmees, klus ze vanavond! :D

6. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Dag lieve, lieve dames..

Na een poosje niet gepost te hebben; nu weer online!
    Ga ff de tijd nemen om op iedereen te reageren hoor!

Tessa; Doet Laurise het goed? Genietse hoor!
    Fredje; Alles goed? Ook met Evy?
    Xd; Alles oke met jou en Julan? Nog last van je hechtingen? Niet ontstoken toch? Een zitbadje met Badedas Classic helpt goed; zuivert en verzacht de pijn.. Ook Calendula helpt! Succes..

Poemel; Op naar 21 juni he.. Spannend!
    Lely; Nog ff! Houd moed!
    Lydia; Wat een super kamertje heb jij zeg voor jullie kleine meid.. Vervelend trouwens zo'n gezeur op een weekendje weg.. Alles goed verder?
    Magic; Hoop dat je beeb nog draait hoor! Stuit is niks..
    Chulla; Hoe voel je je? Bijna 20 weken alweer he!

Kimsel; Vervelend die doseringen.. Succes 15 juni..
    Eevie; Vervelend dat bloedverlies.. Succes hoor vrijdag!
    Koolmees; Hoe voel je je? Na vanavond opt wachtbankje toch? Succes he meis..
    Blondy; Testen, testen, testen!?
    Sammie26; Welkom dame! Wat goed en ontzettend knap 13 kg eraf! Fijn dat Clomid bij je werkt.. Op naar een positieve test he!
    Sas31; Hoe istie meis? Al wat gehoord vd IVF?
    Mol81; Heerlijk 3 maanden rust, snap het hoor.. Succes met jullie keuze..
    Hajar; Jij ongi toch? Succes met Clomid slikken deze week, op naar de klusperiode!

Andere dames; Esda, Anne83 en Olijfje; Alles goed met jullie?

Hierzo; Was weeres beetje verdrietig, dus vandaar ff poosje niet gepost! Vind het fijn om weer terug te zijn..
    Maar wil ook zo graag bij de zwangeren horen.. Net als iedereen!
    Ga me na vanavond ook aansluiten op het wachtbankje, net als Koolmees.. Had zaterdagavond (cd 17) een positieve ovulatietest (Sensitest), hebben steeds om de dag geklust vanaf dag 14.. Dus cd 14, 16, toen zondagmorgen cd 18.. Nu vanavond (cd 19) waarschijnlijk, voor de zekerheid.. Daarna opt wachtbankje! Snap alleen niks van mn tempcurve; want daar is niets aan te zien.. Steeds mn temp opgemeten, al vanaf mn ongi cd 1, zit ik rond de 36,5 - 36,8.. Wat betekend die positieve test dan? Staat in de bijsluiter dat bij PCOS een foutieve positieve uitslag gegeven kan worden?! Waarom dan? Omdat wij wel hormoon aanmaken, maar vaak geen goede eisprong hebben? En omdat die test op dat hormoon reageert istie positief? Wie heeft dit al eens eerder meegemaakt, samen met 'een niet te snappen curve'? Omdat ik nu niet meer int zh loop voor controle wil ik waarschijnlijk volgende cyclus wel gewoon weer ff laten controleren.. Kijken wat het doet!
    Iedereen word/is trouwens zwanger in mn omgeving; zullen jullie vast wel herkennen van die periodes.. Pff, best verdrietig, maar fijn voor hen tuurluk!

Nou meiden, tot snel weer!
    Liefs Nina..

7. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Baby's na Clomid:
    Fredje 25-04-2011; Evy
    XD: 22-05-2011; Julan
    Tessa (Laurise): 26-05-2011; Laurise

Zwangeren na Clomid:
    EsDa uitgerekend 26-07-2011, jongentje!
    Magic Dream uitgerekend 15-07-2011, jongentje!
    Lelymupske uitgerekend 13-07-2011, meisje!
    Lydia, uitgerekend 05-09-'11, meisje !
    Anne83, uitgerekend 08-11-2011
    Chulla,
    uitgerekend 03-11-2011

Olijfje, uitgerekend 07-11-2011
    Poemelke, uitgerekend 25-11-2011

Zwangeren na prikken:

----------------------------------------------------------------
    Clomidgebruiksters:
    Blondy:
    Nina85: 4e ronde Clomid.. 100mg..
    Sas31:
    Kimsel:

Prikken na Clomid:
    Koolmees:
    4 rondes clomid 50mg gehad. Nu 3e ronde Gonal f+Dexamethason+Pregnyl. 05-06 pregnyl / 21-06 testdatum!
    Eevie: 6e ronde Menopur + Pregnyl + Utrogestan

Femara + pregnyl + IUI:
    Mol81: Femara + pregnyl. Tot aan de zomervakantie (eind juli) helemaal niets. We zitten er even door heen. Na ongi in juli laparoscopie en dan weer afstemmen wat te doen.

8. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Vervelend Blondy!
    Sterkte en genietse van je weekje Zeeland he!

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Jammer dat je gevoel toch klopte, maar gelukkig is het niet erg dat je al begonnen bent met spuiten. De duimen draaien hier voor een mooie FM vrijdag!
    @Lydia1986: Vervelend zo'n gezeur op een weekendje weg :(
    @Blondy: Oh nee meid, wat balen! :( Sterkte en een dikke knuff! Ondanks dat toch veel plezier in Zeeland!
    @Nina85: Gezellig samen op het wachtbankje ;) en nu duimen dat we allebei positief gaan testen! Ik heb nooit ovulatietesten gebruikt, dus kan je helaas niet helpen. En ik herken de frustratie van zwangeren in je omgeving, wij moeten ook gewoon gaan aansluiten!

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nina, verder gaat t wel hier pijn aan mn buik..
    nu rustig op de bank..

je temp kaartje snap ik ook niet.. ze zeggen dat het indd door de pcos afwijkend kan zijn.. dat je er niet op moet vertrouwen..
    ik durf er niet zoveel over te zeggen..
    xxx

11. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Hoi Nina,
    Zoals ik kan lezen maak je ook genoeg mee.
    ik wil je hiermee toch heel veel kracht geven en mocht het je beter gaan.
    Het gevoel van zwangere om je heen lijkt alleen maar meer te worden, ik ken dat gevoel.

ik ga voor een goed resultaat, het is nu afwachten morgen bloedprikken om te kijken of er eisprong is geweest en dan weer afwachten.

Maar wachten is en wordt zo langzaam aan wel vervelend en frustreerd ook wel eens.

maar uiteindelijk komt het allemaal goed.

x en voor alle andere dames wil ik ook heel veel kracht wensen.
    xxxx

12. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Dankjewel voor de knuffels en kracht!
    Doet me goed om zulke vriendinnetjes te hebben als jullie..

13. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @lydia wat vervelend zeg,volgende keer maar alleen met manlief weg;)
    @blondy wat vervelend meid hopelijk de volgende ronde meer succes geniet van jullie weekje zeeland
    @nina heel veel knuffels en succes voor deze ronde ook jullie komen aan de beurt

begin denk een beetje dement te worden lees alles als ik wil reageren ben ik het weer vergeten moet denk maar vaker op de site komen;)

hier sinds een paar dagen voel ik de baby een beetje bewegen echt een fijn gevoel

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohhh cool chulla! echt wonderlijk he !
    eerst twijfelde ik altijd en op een gegeven moment dacht ik echt ; JA!! dat is ze ;)

15. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lydia1986: Hoe is het nu met de pijn aan je buik? Rustig aan doen he ;)
    @Sammie26: Wanneer krijg je de bloeduitslag? Succes met wachten!
    @Chulla: Wat bijzonder dat je de beeb nu ook voelt :)

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi , ja gaat wel hoor.. :) moet gewoon echt een tandje terug nemen.. en dat vind ik moeilijk ;)

hoeist met de rest van de meiden ??

17. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Dames!
    Weer even een berichtje van mij! Vind het soms moeilijk te reageren.. maar lees elke dag mee!!
    Heb het druk nu, ben aan mn nieuwe baan begonnen, en tot nu toe bevalt het heel erg goed, ik heb een compleet ander ritme opeens, en ben dus kapot! is even wennen!
    Met kleine poemelke is ook alles goed! volgende week woensdag weer naar de verloskundige en misschien weten we dan al wat het wordt!
    Ze zei nl de vorige keer dat ze het had gezien, maar ze mocht nog niks zeggen, want was nog te vroeg!
    We zijn heel benieuwd! We vertellen het aan de buitenwereld niemand, we zeggen ook dat we het niet willen weten, maar ik ga het hier wel even van de daken schreeuwen!!!:p
    Daarna gaan we weer voor wat nieuwe spulletjes kijken voor op de babykamer, dan kunnen we wat gerichte kleurtjes uitzoeken!

Ik had voorgister een te lage bloeddruk, het werd me niet goed op het werk, ging bijna van mn stokje! en ik zag complete sterrenstelsels voorbij komen! heb toch maar even de vlos gebeld... ze zei dat dit vaker voorkwam in de zwangerschap en ze hem liever te laag als te hoog zagen, maar als ik van mij stokje ging ik echt moest langskomen!Verder wat tips gekregen om de bloeddruk hoger te krijgen, dropjes! :)D)
    Mn moeder heeft zo'n bloeddrukmeter, dus heb het een paar keer gemeten, gisteravond was die weer 77/56...is toch wel erg laag he?
    Ik ga haar vandaag even bellen en dit toch even bespreken! voor de kleine kan het geen kwaad, maar vind het wel erg laag...
    Iemand ook ervaring mee?

Dikke knuffel voor iedereen!!!

xxx

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh poemelke! spannnenndd!!
    ben beniuewd of ze het goed kunnen zijn !

hier zie ik af en toe ook ineens sterretjes.. merk dan dat het vanzelf wel weer minder word..
    afgelopen week werd het wel erger.. ineens benauwd en dan moest ik echt ff rustig gaan zitten.. dan ging het wel weer..
    dropjes eten dus.. ;) lekker! hihi

19. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Koolmees,
    Ik ben gisteren heen geweest om bloed te prikken en heb vanochtend gebeld.
    De bloeduitslag was goed, of wel er is een eisprong geweest (gelukkig werkt de clomid dus echt). De eerste keer dat er op getest was zonder de hormoon was de uitslag 1 of wel heel slecht. Nu zie je toch iets vooruitgang.
    Nu moeten we dus afwachten.
    Dat vind ik toch wel een beetje vreemd(voor mezelf dan), moet ik heel eerlijk, maar we gaan nu afwachten en kijken wat de periode brengt.

Hoe gaat het verder jullie dames?

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohke, spannend dus..:)

Deel Deze Pagina