Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Eevie; Super lief dat je jouw ervaringsverhaal met me wilde delen.. Pff, ja zie er idd tegenop, maar ik weet dat ik het kan! Samen met Ninalief, ALLES! Enne, jullie zijn ook zo lief voor me.. Hebben ze wat bij jou gevonden? Vermoede de gyn van te voren al wat? Ben benieuwd!

Fijn trouwens dat je je zo gelukkig voelt.. Helemaal happy van de echo! Super! Je bent een schat dat je dit gevoel ons allemaal gunt.. Hoop het zo!

Knuf Nina..

2. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ xd het is voor mij een dagelijks ding wat ik met me meesleep.
    Echter weet ik nu hoe ik er mee moet leren leven. Het heeft een poosje me leven beheerst, ik kon niets in de huishouding doen omdat ik gewoon heel moe ben vaak en snel last van me nek krijg. Ik deed ook anderhalf uur over een bed opmaken omdat het gewoon niet lukte vanwege me nek, de dagelijkse dingen waar ik mee loopt is evenwichtsproblemen als ik heel moe ben, wordt snel moe, en dagelijks zeurpijn in me nek.

Gelukkig heb ik een hele lieve man die de huishouding doet in huis. En ik heb voor mezelf gewoon gezegd ik kan er niet in blijven hangen dus, ik heb de consequenties voor lief genomen en de draad weer opgepakt.

Ik was altijd het persoon die alles zelf wilde doen, en van niemand afhankelijk zijn. Nu heb ik dat nog alleen dan kom ik mezelf weer tegen. het zijn kleine dingen, waar ik nu nog tegen aanloop, maar gelukkig houd ik me sterk en geef ik er aan toe als ik verneem dat het erg wordt, ik ben niet meer dezelfde ik zeg maar ik ben er wel door veranderd. Maar dat was een hoofdstuk.

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb een iPAD gekregen, echt een topding. Nu dus even testen of ik er goed mee kan typen.

Xd: wat een schrik! Ik zou je idd ook adviseren om je lijf goed in de gaten te houden. Soms komt pijn pas veel later. Ik ben in 2003 van achteren aangereden. Heel zacht, maar een enorme klap. Ik had de gordel in mijn vel staan. Ook later pas nekpijn gekregen en nu ongeveer 2 keer per jaar een stijve nek omdat ik dan te verkrampt zit. Gelukkig is met Julan alles goed.

Nina: spannend zo'n scopie. Het biedt in ieder egaal duidelijkheid. Ik geloof dat een scopie tussen cyclusdag 3 en 7 moet. Je mag niet ongi zijn en het moet voor de eisprong.

Hier: dochterlief is sinds dinsdag ziek. Dus geen Sint Maarten. Ik heb een rustig weekend. Lekker, want stilte voor de storm op mijn werk.

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ah mol, ook aan de ipad. Ik heb er ook 1. Echt super!
    Typen gaat bij mij alleen niet altijd even goed haha

Jij ook al een x een aanrijding gehad.. Ik ga het idd even goed in de gaten houden.

Nou sammie, dat klinkt niet al niks zeg. Sterkte ermee iig!

5. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @eevie wat goed om te horen dat alles goed gaat geniet er lekker van meis
    @mol beterschap aan je dochtertje
    @xd wat moet jij geschrokken zijn zeg vooral omdat julan erbij was maar gelukkig mankeren jullie niks

damine heeft gisternacht 3 tot 4 uur doorgeslapen dus dat was wel heerlijk hoop alleen dat hij het zo volhoud.
    vraagje aan de mamas damine heeft de laatste week moeite met ontlasting 2/3 dagen niks en dan een volle luier hiervoor 5 tot 6 vieze luiers hebben jullie dit ook meegemaakt??

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hmnee niet meegemaakt.. Heeft damine er last van? Ooit slaat Julan ook wel een dag over hoor.

7. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hey dames!
    Zeg even een kort vraagje, wie van jullie geeft borstvoeding?
    Lizzy krijgt nog bijvoeding (de ene keer kunstvoeding, de andere keer moedermelk,ligt eraan of mams nog wat heeft staan van het kolven)
    Maar nu is ze nog niet sterk genoeg om volledig aan de borst te drinken, dus krijgt ze bijvoeding... maar het is dus nogal een gedoe s'nachts, gezien het feit dat je BV niet mag opwarmen in de magnetron! Hebben jullie een flessenwarmer? of hoe doen jullie dat? misschien iemand tips?

Ps, het gaat lekker hier! Lizzy drinkt alleen helaas nog niet volledig aan de borst zoals ik al schreef, maar 's nachts gaat de goede kant op, ze krijgt om 23uur voeding, dan om 3uur en meld zich weer om 7uur, eigenlijk prima dus!
    Hopelijk is kleine meid over een paar weekjes sterk genoeg om helemaal aan de borst te kunnen drinken!
    @Chulla, meid Damine is toch ook te vroeg geboren, hoe ging het bij jou??
    @eevie, geniet lekker meid! jullie hebben het verdiend!!! voordat je het weet ligt dat kleintje op je schoot!

xxx

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik deed de afgekolfde melk in het flesje warm maken in een bakje heet water, ff de fles erin leggen en dan was ie lauw:)
    Heb nooit een flessenwarmer gebruikt.
    Hoe doe jij het nu dan?

9. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Nina; ze hebben bij mij niets gevonden. Ja n hele kleine cyste die het grootste deel van de vrouwen schijnt te hebben, maar dat was niets om me zorgen over te maken. Ik heb kennelijk ook chlamydia gehad (rn dan te bedenken dat Eevieman m'n tweede pas is!) Zorg gewoon dat jouw lief erbij is en neem voor de zekerheid een spelletje mee. Klinkt suf, maar m'n moeder had het spel Regenwormen bij zich en dat zorgde goed voor afleiding. En gewoon aangeven als je bang of zenuwachtig bent. Ik geloof er wel in dat de verpleegkundigen dat oppikken. Ik lag trouwens zo te rillen en toen legden ze nog meer warme doeken over me heen, dat was heel fijn.
    Natuurlijk gun ik het jullie! Wij kennen hier allemaal de spanning en onzekerheid en het verdriet, natuurlijk wil je dat een ander het geluk en de trots die je voelt, dan ook mee maakt. Ik blijf gewoon hoop houden voor jullie. En serieus, ik voel me ook nog onzeker hoor, maar het voelt zo anders dan de vorige keer. Ik moet gewoon in ons ukje geloven...

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: Wat klink je heerlijk positief, goed zo :) Lekker genieten!! En wat je zegt over die onzekerheid klinkt zo bekend, hier is dat pas een stuk minder geworden sinds de 20 wk echo, maar dan nog heb ik af en toe mijn momentjes als ik het idee heb dat ik de baby alweer even niet meer gevoeld heb ofzo. En idd wat gaat de tijd snel, ik kan langzamerhand al gaan aftellen naar mijn verlof, nog maar 9 weekjes werken :$ Als je de buikschildering wil zien, stuur maar even je emailadres in een berichtje dan mail ik een foto door ;)
    @Xd24: Jeetje dat zal schrikken geweest zijn :( Goed op jezelf passen hoor!
    @Sammie26: Spannend die sollicitatie, wanneer weet je meer?
    @Mol81: En, hoe bevalt de Ipad? Beterschap voor je dochter!
    @Chulla: Wat fijn dat Damine lekker heeft doorgeslapen!
    @Poemelke: Wat goed om te lezen dat het goed bij jullie gaat!
    @Nina85: Ik stuur nog een knuffel jouw kant op meid, de duimen draaien hier!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hoi ! ik ben al 2 dagen hier niet wezen reageren.. slechhtt ! hihi.. ;)

Eevie super dat de echo weer goed is :D! en dat zal indd wel even afkicken zijn als je dadelijk nog maar 3 echo's ofzo krijgt...

oehh xd das zeker schrikken ! .. gelukkig indd alleen auto schade maar dat is zeker ook niet fijn.. maar neem aan dat je die 5000 euro via de verzekering regelt toch ? ..
    rustig aan en hopelijk heb je snel zelf ook nergens last meer van..

over poepluiers.. jinte heeft bijna altijd wel minimaal 1 peopluier op een dag (soms 2) en ook wel eens dat ze een dagje overslaat en dan komt het de ochtend daarna .. kan geen kwaad.. (je kunt het even in de gaten houden als het echt lang wegblijft.. )

hier gaat t super met jinte :) , ze doet het op de nutramigen(koemelk vrije voeding) en slaapt ook lekker door.. na dr fles van (tussen de)23.00-24.00 slaapt ze door tot n uur of 6.00-8.00 .. alleen het in slaap komen wil niet altijd lekker (bijna iedere avond niet ) dan duurt het echt een uur tot anderhalf tot ze eindelijk slaapt.. maar goed komt ook wel weer goed :D

12. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @xd ja damine heeft er nogal last van hij word helemaal rood van het persen maar het lukt maar niet,echt zielig om te zien
    @poemelke damine was 4 weken te vroeg het gaat eigelijk vanaf de eerste dag heel erg goed met hem drinkt heel goed en groeit goed alleen het slapen wil niet altijd even goed gaan.
    wat het flesje betreft ik leg het flesje in een bakje heet water en zo warmt het op

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ lydia, ja de verzekering vergoed het. Was nog even spannend want de auto had geen apk meer... Dus was bang dat ik zelf moest dokken maar gelukkig toch verzekerd uiteindelijk!
    Lucky you met een doorslapende Jinte. Hier nog steeds niet echt, ooit een x een nachje. Fijn dat het goed met jullie gaat:)

Chulla, als damine echt last heeft zou ik even met het cb contact opnemen. Ze hebben er vast iets voor.

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh gelukkig dat scheelt indd wel !

15. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @xd hoe gaat het met je?
    @lydia hoe gaat het met je? en met de kleine meid, doet ze het goed.
    @Eevie hoe voel jij je? ben je al iets zekerder?
    @Koolmees hoe gaat het met je meid, druk met de voorbereidingen bezig, zoals kinderkamer etc. Gaat ook wel lekker snel allemaal.
    @poemelke hoe gaat het met jou en de kleine?

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hier gaat het wel weer hoor, kan beter maar komt allemaal wel weer goed. (geen last van mn nek enz, beetje spierpijn thats it.)

Tis rustig hier dames:)
    Hoe is het met iedereen?

Liefs!

17. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @ xd gelukkig maar dat het goed gaat en dat je alleen nog een beetje spierpijn hebt.

Hier gaat alles wel goed, ik heb sinds zaterdag wat last van steken in me buik onder in. Als ik dan bezig ben geweest met opruimen, dan is het erger. Dan maar weer rustig aan. Ik geef er verder echter geen aandacht aan, er is alweer een week om, dus op zich gaat de tijd ook snel. Nog een dikke week en dan zien we weer verder, het blijft wel spannend maar ik ben nog steeds wel positief, hopelijk zet die trend door.

18. sas31

sas31 Actief lid

17 jun 2009
    424
    0
    0
    verzorgster bij de thuiszorg
    doetinchem
    hallo dames

Even een update van mij ben weer ongesteld geworden en had even een klein dipje maar ik ga weer verder.

De kleindochter van de buurvrouw is bevallen van een tweeling en mijn kapster oud klasgenoot van mijn zusje vertelde dat ze in verwachting was vond het wel lief ze ging er wel helemaal voor zitten om het mij te vertellen ze had er zo'n moeite mee ze had namelijk een hele nare reactie van haar zwager en schoonzus gekregen "zij waren aan de buurt omdat ze al zolang bezig waren"
    Ik snap best dat je het graag wil maar dan kan je toch niet zo reageren zij kan er toch niks aan doen.

Xd24 jeetje meid dat zal schrikken zijn geweest dikke knuf

Nina sterkte meid ook een dikke knuf

Jullie allemaal dikke knuffels van mij
    saskia

19. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hallo lieve dames

het is indd nogal rustig hier
    met damine gaat het beter wat de ontlasting betreft het slapen gaat nog steeds niet echt goed eergisternacht geen oog dicht gedaan gisternacht ging het weer wat beter.
    gisteren is de arts van het cb langs geweest we hebben wat tips gehad en gaan deze week beginnen met inbakeren ik hoop zo dat het gaat helpen want onze kleine heeft zijn slaap toch wel hard nodig

@xd wat ontlasting betreft ik had dat al gevraagt bij het cb en ook aan de huisarts volgens beide is het normaal vooral als babys borstvoeding krijgen.
    mochten ze er echt last van houden moest ik hem olijfolie geven of een beetje sinasappelsap

20. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Het is hier inderdaad behoorlijk rustig, misschien zijn de dames aan het genieten van de lekkere koude tempraturen buiten. ;)

Deel Deze Pagina