Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chulla: Oh sorry!!! Een kennis van ons heeft een meisje met de zelfde naam! ERG HOOR! Schaam me dood! hahaha.. Types zo'n gevalletje waar je met de naam twee kanten op kan :D.. Maar zal er opletten! :D
    Hoop dat je de roosvice al mag gebruiken! Bij Evy werkt het echt prima..

@ Eevie: Oh Waaaaaawww.. Leuk zo'n kinderwagen winnen!! Wat een geluk! Zeg dan dan de geweldige echo daarna!!! Helemaal te gek! Geniet er maar van.. Weet dat het moeilijk is om de angst van je af te zetten maar de kans dat het nu nog mis gaat is zo ontzettend klein! Probeer maar van elke dag te genieten want het gaat zo snel voorbij!!!
    Ze gaan bij Evy in Maart eerst alle amandelen verwijderen en als dat niet voldoende helpt bestaat er een techniek om de doorgang van de neus iets breder te maken.. Maar hoop eigenlijk dat dat niet nodig is want schijnt best een heftige operatie te zijn.. Ze is nu niet meer verkouden dus nu gaat het weer prima (even afkloppen)..

@XD: julan nog steeds 's nachts wakker? Ik geeft Evy nu leke avond fruitsflesje opvolgmelk en sinds dien gaat het slapen steeds beter.. Julan is nu ook bijna 6 maanden zie ik dus misschien is dat een tip?... :D..

2. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey Meiden

Was jullie kwijt klote pc met al dat ge update en schoon maken grrr.
    maar hier ben ik weer!

Eevie Succes meid komt goed en vermijd zoals de rest ook zegt stress het kan zo zijn dat je misselijkheid en pijnlijke boobs minder worden rond de 10 11 weken maar daarna weer lekker erger terug komen ik duim voor jullie meid!

Chulla ik zie dat je al reactie ha op de uit blijvende ontlasting van damine je kan het stimuleren met een thermometer door zachte bewegingen te maken van li naar re prikkel je de darmen wat meer en komt het ook wel los tenminste bij Sem wel!
    we hebben dit een week of 3 gedaan om de 2 dagen met goed resultaat en nu poept hij zelf gewoon weer.
    Kinders die bv krijgen worden de darmen minder geprikkeld dan bij nutrilon omdat de samenstelling net anders is..
    Succes met damine hoop dat het niks ernstigs is duim voor jullie!

XD gelukkig gaat het alweer beter met jou goed in de gaten houden hoor! hoe is het met Julan vervelend dat hij nog steeds s'nachts wakker wordt helpt daar dan helemaal niks voor?

Sammie mijn duimen draaien overuren hoop zo voor jou dat je positief test volgende week!

Koolmees Show me jour beautyfull belly!
    Ben benieuwd naar de beschildering had ik ook willen doen op de 9 maanden beurs maar dat was die dag al vol geboekt..

Poemel hoe is het met jullie doet Lizzy het goed?

Lely hoe is het met jullie?

Nina hopelijk heb je operatie niet nodig duim voor een wondertje!

Fredje Alles goed? en met Eevie?

Mol hoe is het met jou?

Anne Hoe is het met jou?

Sas balen van je ongi ga ook voor jullie hard duimen!

@magic hier gaat alles goed Sem eet slaapt en drinkt goed!
    Gister en eergister heeft ie zn longen even uitgeprobeerd jeetje wat een volume! haha kreeg hem alleen stil met voeden..
    Heeft iemand misschien andere tips?
    Zat pas 2,5 uur tussen de vorige voeding is zo rond 16.30-17.30..

Sorry dat ik jullie kwijt was!

Liefs Magic en Sem

3. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Eevie een kinderwagen gewonnen wat gaaf!!!Wat voor een?
    Hoe was de echo?

Laurisse hoe is het met jullie?
    Liefs Magic

4. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hai meiden!!
    Sorry dat ik niet veel schrijf/reageer, kleine mensjes kosten veel tijd haha!!!!
    komt wel weer!
    @eevie, super meid! gelukkig is alles ok! kan me je zenuwen goed voorstellen! maar denk zo, je zit nu in de tiende week, dat is eigenlijk zelfs bovenop de magische 12weken grens de belangrijkste week! hierin ontwikkeld zich nog alles en dan groeien! dus alles was ok!! super toch!
    geniet meid! die paniekaanvallen zijn niet goed voor beide! dikke knuff!

@Magic, hier ook meid, Lizzy meld zich soms ook na 2,5 uur, toch probeer ik dan even te rekken... pink sabbelen werkt hier redelijk... maar ook maar voor max 15 minuten en dan is ze het spuugzat!:p

@Hier, het gaat goed, gister een lactatiekundige geweest, we hadden nogal wat stress, en borstvoeding, en bijvoeden met fles, en kolven....pffff, het was me nogal wat...
    Behoorlijk goede tips gekregen en ze heeft me geholpen met borstvoeden, ik gebruikte nog een tepelhoedje, omdat ze dat aanbevelen in het ziekenhuis bij prematuren, nou die mevr. heeft dat ding direct weggedaan, opeens dronk Lizzy zelfs 80cc uit een borst!! ik was zo supertrots op ons!!! kennelijk was mevrouwtje al veel te groot en sterk voor dat stomme tepelhoedje!!
    Nu nog wat moeite met houdingen en aanhappen, maar dat komt wel!
    Als iemand nog tips heeft wat betreft een fijne houding vinden?? heb gister liggend in bed geprobeerd...maar is niks voor ons, heb een hand tekort en Lizzy heeft graag haar handjes bij de mond...:p

xxx

5. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @ Eevie wat geweldig meid dat alles goed was bij de echo. Gelukkig ben je nu weer wat rustiger.
    Het lijkt inderdaad ook veel langer dat klopt maar voor mij valt het wel mee eigenlijk ik ben er niet mee bezig.

Ik had het te druk met solliciteren, ik had vandaag een sollicitatiegesprek vanochtend. En het heeft goeie afloop ik mag dinsdag bij me nieuwe werkgever beginnen, er gaat iemand met verlof en ze wilde me graag daar op contract hebben voor die periode, dus ik ben helemaal happy, zit eerst tot april weer save.
    Nu de rest ook nog even positief en dan ben ik helemaal trots.

Ik durf er niets over te zeggen want ik moet wel toegeven elke keer is anders, nog een dikke week wachten en dan weten we het denk ik wel.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Whaa eevie! ik las indd dat jij de winnares bent!
    cool !!
    zag eevie staan en dacht.. heee dat zal toch niet onze eevie zijn ;) !

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kijk sammie dat is mooi .. wel jammer dat het maar tot april is..
    heb je wel kans dat je daarna uren krijgt daar ?!

8. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @ lydia, daar kunnen ze niets over zeggen, in eerste instantie niet maar het bedrijf ontwikkeld zich zo snel dat het best kan zijn dat er zo een functie zo gecreeerd wordt. Maar ik zie dat ook wel, ik ben de moeilijke maanden om te solliciteren over. En dat vind ik al heel prettig en dan hoef ik ook geen uitkering aanvragen. Scheelt weer veel werk.

Hoe gaat het verder met je en met de kleine meid, heb je alles een beetje op de rit.
    Ben je volop aan het genieten van jullie mooie meid.

9. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    dag dames :) was ik ook weer ff..
    pff.. wat een hectische tijd achter de rug..
    niet te veel ga ik daar over uitwijden.. gezien dit een openbaar forum is.. en ik helaas mensen om me heen heb die gek zijn op het googlen op mijn naam..

het gaat nu weer bergopwaarts..
    met jasmijn gaat het super.. het is al een hele dame.. heeft lekker haar ritme wat betreft slapen en eten..
    zijn begonnen met fruithapjes.. dat vind ze maar al te interessant..
    nu ligt ze heerlijk in de box..
    Bas word ook al een grote jongen.. zegt steeds meer dingen.. waarvan ik zoiets heb.. waar heb je dat gehoord.. zo grappig.. eerst denk je.. wanneer gaan ze nou es praten.. en dan praten ze eenmaal.. en dan denk je.. hou nou es op met kletsen :) whahaha..

hij wil van alles ook weten waarom het zo is.. zo blijf je bezig..
    zal ook ff een foto spammen van mn meissie..

10. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @lely wat een mooi meiske! en zo te horen heb je veel te verduren gehad. Ik hoop dat je daar weer een beetje van te boven bent.

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    #1831 Eevie, 20 nov 2011
    Laatst bewerkt: 20 nov 2011
    Oh meiden, ik verlies wat helder bloed, het is licht maar echt heel helder... Weet niet wat ik moet doen; ik denk dat wij dadelijk het ziekenhuis bellen... Dadelijk is t weer mis... Ik ben zo bang

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Heey hier alles goed en indd volop aan t genieten ! Kontje doet het gelukkig super en leert snel dingen bij .. Nu heeft ze sinds een week dr knuistje uitgevonden en kwijlen maar HiHi en voort kei veel lachen en geluidjes maken :)

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ohh eevie lieverd... Bij twijfel indd bellen... Het kan wel maar snap dat je ongerust bent ik duim voor je dat er niks aan de hand is! Xxxx

14. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    De huisartsenpost wilde me niet doorsturen, dus we hebben verloskunde gebeld. Daar mag ik om 14.00 uur komen. De arts bij de HAP zei dat t me alleen vandaag zekerheid geeft, maar dat ik me dan morgen weer onzeker voel en als t mis gaat kunnen ze er toch niets aan doen. Daar gaat t me ook niet om; ik wil t nu weten als t niet goed is. Nog een uurtjes volhouden...

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ooh eevie:( shit.
    Misschien een geruststelling, ik heb ook een bloeding gehad, met 13 weken dacht ik. En dat was echt veel.. Bij de vk was alles goed.
    Meid ik duim kei en kei en kei hard voor jullie. Doe MOET goedkomen!!!!

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wat een pokke hapost trouwens, laten ze je zitten. Dat slaat ook nergens op. Pff eevie ik weet hoe dit voelt. Killing. Hopen dat bij de vk alles goed is. Jee ik zit zelfs in spanning.
    Mn duimen draaien echt overuren

17. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @Eevie ohh meid wat vind ik dit erg voor je. Ik hoop dat alles straks wel goed blijkt te zijn, en dit een onschuldige bloeding is geweest. Ik ga heel hard duimen en ik denk aan jullie, en die hap zijn echt waardeloos wat een domme mensen dat ze je niet willen bekijken. belachelijk daar heb ik geen woorden voor.

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    We zijn weer terug. We hebben een uitwendige echo gehad en alles zag er goed uit. Hartje klopt heel goed, ons mopje bewoog en het vruchtwater zag er omheen ook goed uit. Wat een geruststelling zeg. Ben zo blij dat we mochten komen. De stress is niet goed. Waar de bloeding door komt is onduidelijk. Maar kennelijk heeft ons mopje er geen last van. Zucht..... Wat een opluchting zeg...

19. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @eevie gelukkig meid dat alles goed is en dat ze je wilde helpen.
    Stress vermijden ;) en misschien is het een adertje geweest. Maar gelukkig ben je weer gerustgesteld. En nu weer probereb te genieten.
    Dikke knuff

20. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Pff eevie, gelukkig!!
    Ik heb het ook gehad, zal dan idd een adertje zijn..
    Jeetje wat een opluchting, maar dat je hiervan in de stress schiet is meer als normaal joh.. Je schrikt je een ongeluk.

Gelukkig is het niets! Jullie ukje gaat een mooi kindje worden!

Deel Deze Pagina