Oh ik ben ook zo opgelucht! We zagen het hartje zelf ook meteen, maar toen het bewoog voelden we ons pas echt goed. Die onzekerheid is echt moeilijk... Maar goed, ik denk dat we t nu wel vol houden tot donderdag. Dank je wel dat jullie zo meeleven!
Oh eevie, wat een opluchting meid!! heb aan je gedacht! Dikke knuff! en idd dat wordt een prachtig kindje!!! xxx
Meisje, Eevie toch.. Pff, gelukkig gaat alles goed met jou en de beeb zeg! Hopelijk laat hij/zij je niet nog eens zo schrikken he! Sterkte hoor.. Liefs Nina..
Goedemorgen dames, Ik moet even van me afschrijven dus ik ga jullie er even mee lastig vallen. Ik heb vandaag me laatste werkdag bij me huidige werkgever, waar ik ontzettend blij om ben, alleen had ik de dag wel een beetje anders verwacht. Allereerst interesseren ze zich niet voor me, en bespreken ze met mij er bij dat van werkplek vanmiddag ook al weer verzegd is. Ik ben eigenlijk zo verbaasd dat ik dit zo belachelijk vind dat je niet zo met je mensen om moet gaan. Echter is het hier dus anders en gaan ze wel zo met je om. Ik heb me ook ingehouden om hier niet te veel over te zeggen. Alleen ik vind het wel jammer dat het op zo'n manier moet gaan dat terwijl je er toch bij twee jaar hebt gewerkt. En het is me nu ook heel duidelijk wie of er moeite hebben met mij als persoon omdat ik een eerlijk en recht voor zijn raap ben wordt daar moeilijk over gedaan, omdat dees en geen daar niet mee om kunnen gaan. De reden waarom ik geen verlenging had gekregen was omdat ik te hoekig was, ( nou de werkelijke reden is: ze moesten mij kwijt omdat ik in het ziekenhuis loopt en te vaak afwezig ben). Het scheelt dat ik heel snel nieuw werk heb gevonden, ik ben er ook helemaal zat van, en het is geen leuke dag vandaag hier op het werk, maar gelukkig duurt de dag maar tot twee uur vanmiddag. Zo ik ben het kwijt, verder gaat het hier hartstikke goed, ik voel me goed, dinsdag is het 14 dagen geleden dat ik de 3de iui heb gehad. Ik heb af en toe alleen maar steekjes en die gaan dan weer weg, geen menstruatie klachten nog. Dus het is nog steeds even afwachten ik zou na morgen kunnen gaan testen alleen wacht ik daar nog even een paar dagen langer mee. @alle andere dames hoe gaat het met jullie? @Eevie hoe gaat het met je meid, ben je weer een beetje bijgekomen?
He bah sammie, wat rot. Knuffel voor jou. Hier een beetje vergelijkbare situatie. Ik heb trouwens een nieuwe baan Ga per 1 dec daar beginnen, en zit nu nog bij mn huidige werk, waar het slecht gaat. Salaris kan waarschijnlijk niet eens betaald worden. Ze kijken me hier ook weg. Maarja ik doe maar net alsof ik gek ben Eevie, hoe is het met je?
xd24 wat leuk voor je een nieuwe baan. heb je vast zin in of niet. En inderdaad ook een rot situatie voor jou. Ik trek me er ook in die zin niet veel van aan, alleen is de manier waarop niet erg pasgevend. maar verder kijken ze me hier maar weg, uiteindelijk ben ik wel degene die hard lacht. En ik heb ze al te kijken gezet omdat ik donderdag wist dat ik morgen bij me nieuwe werkgever kan beginnen. Maar soms moet je even van je afschrijven, want dan geeft het je een dubbel gevoel, en dat had ik ook.
Begrijpelijk sammie. Hier gaat het net zo, is niet leuk nee. Maar idd jij hebt straks lekker een nieuwe baan!
hmm sammie wat rot zeg .. daar is een forum fijn voor je kunt lekker van je afschrijven mooi dat je daar dadelijk weg bent! ben je dr ook vanaf.. ik ga kei hard voor je duimen dan je goed nieuws krijgt (in de vorm van 2 mooie strepen ) zodat je deze dag snel vergeten bent !
Hey meiden, hier gaat t wel goed. Voel me gek genoeg vrij zeker, dus gisteren heeft toch ook iets goed voor me gedaan! Sammie, balen dat t zo moet gaan. Maar meid, je gaat er weg. Heerlijk toch?! Ik hoop morgen op een positieve test! Xx
@eevie gelukkig gaat alles goed met jullie ukje probeer er lekker van te genieten meid het gaat helemaal goed komen en voor je het weet heb je een prachtig kindje in je armen. en wat leuk dat je een kinderwagen hebt gewonnen wist niet dat dat hier kon @sammie gelukkig heb je een nieuwe baan gevonden meid lijkt me niet echt leuk de baan die je nu hebt @xd staat julan vaak op in de nacht?en heb je het weleens besproken bij het cb? @fredje haha is niet erg hoor ik heb dat ook weleens bij bepaalde namen. @magic ik zal het eens proberen met de thermometer ik hoop zo dat het bij ons ook zal werken @poemelke hier lukt het nog steeds niet helemaal met het aanleggen damine hapt niet altijd even goed vandaar dat ik kolf hoop dat het bij jullie wel snel beter gaat @de rest van de dames hoe gaat het met jullie hier wachten we 30 nov af dan krijgen we de uitslag van de ecg verder is damine nogal onrustig slaapt heel slecht en huilt heel erg veel het cb denkt aan een reflux dus dat gaan we ook bespreken met de kinderarts . we zijn vandaag begonnen met inbakeren dat gaat nog niet helemaal goed maar hoop dat daar snel verandering in komt
Chulla, julan hapte ook niet altijd goed. Tepelhoedje werkte hiervoor echt super! Julan is nog iedere nacht wel wakker hoor, we hebbn nu andere voeding gaat nu stukken beter. Maar hij komt nog geregeld voor zn fiepje. Wel eens verteld bij het cb en die zeggen dat het heel normaal is. En het is natuurlijk pas een probleem als je er zelf een probleem van maakt Met ong 3 of 4 maanden zijn wij gestopt met de nachtvoeding (fv...) gaven hem iedere nacht wat minder en op den duur alleen zn fiepe. Ging goed op die manier En reflux, daardoor werd julan dus ook erg onrustig. Schepje nutriton door de voeding doet wonderen. We hebbn er een compleet ander kind voor terug! Kan ook door gekolfde bv dacht ik.. Konden ze soms maar praten he!
Oh dat lijkt me ook wel moeilijk hoor meiden, je moet je kindje echt helemaal gaan leren kennen. Ik vind het knap hoe jullie alles oppakken met jullie ukjes!! @chulla; zeker de moeite om het topic op te zoeken; ze bieden iedere week gave ding aan! Vandaag weer wat bloedverlies gehad. Heel weinig, bij t naar de wc gaan. Heb last van verstopping, waarschijnlijk ligt het daaraan. Heb ook al de hele dag hoofdpijn en zelfs als ik geslapen heb, is het niet weg... Dat is wel balen. Doet zeer! Ben 's avonds om 8 uur héél moe, dus dan val ik op de bank in slaap, maar dan ben ik 's ochtends om 5 uur klaar wakker! Ach, alles voor ons mopke!
Eevie, duidelijk een adertje bij je hoor. Als je ook al last van verstopping hebt... Dan zet je daar veel druk op En die moeheid, vervelend he! Trekt over een paar weekjes wel bij als het goed is
Oh Eevie, wat schrikken dat je bloed verloor. Gelukkig kon je gerust gesteld worden door de echo. XD: onze dochter is bijna 3 en wordt nog iedere nacht wakker... Soms gaat het een tijdje goed en slaapt ze door maar dan wordt ze weer ziek en kunnen we weer van voren af aan beginnen. Hoort er bij en het went vanzelf hoor. Chulla: Wat vervelend dat Damine zich zo beroerd kan voelen. Klinkt idd als reflux. Hopelijk wordt er snel wat duidelijk bij de kinderarts. Ik zit op mijn werk. Vanmorgen om 7.30 uur begonnen en nu bijna klaar. Lange dag, bah! Morgen lekker vrij en zwemmen met mijn kleine dametje.
Hey meiden Eevie wat schrikken zeg gelukkig was het niks en kun je nu voorzichtig gaan genieten ik snap je onzekerheid komt goed meid hou vol!! XD Sem slaapt wel al door behalve gister.. toen was hij om 3.00 wakker en had zoooooooooooooooooooo´n honger hihi.. Geef je hem iets extra´s in zn laatste fles zodat hij makkelijker door kan slapen of helpt dat niet? Chulla Ik hoop dat het helpt met de thermometer.. Ik kon het niet Bij mijn vriend lukte het altijd! Reflux mmm niet fijn heb je de newborn flessen al geprobeerd? Hebben mij verteld dat die daar speciaal voor zijn... Succes! Poemel Hoe is het met lizzy? Lydia Wat wordt Jinte alweer groot! Mooi meisje zeg! Hoe bevalt het moederen? Mol 3 dagen overtijd? Spannend ik duim en dans!!!! Alle anderen Hoe is het met jullie? @Magic gaat opzich heel goed alleen gister wilde Sem niet slapen overdag terwijl hij kei moe was... Grrr dus steeds toch weer in bed of box gelegd maar dan begon hij te huilen en hard... duszz... niet veel in huis kunnen doen. Hebben jullie tips Sem heeft nl behoorlijk wat zuigbehoefte maar wil geen speen en zn handjes vervelen op een gegeven moment ook.. Wie oh wie heeft er een ander idee waar hij op kan zuigen behalve mijn wang of lip? hihi... Liefs Magic en Sem
Een ander soort fiepje proberen misschien? Julan wil alleen de difraxfiep die aan beide kanten het zelfde is... Zit geen afplatting op die fiep. Snap je wat ik bedoel? Andere floepen eruit.. En anders je vinger, maarja dan kun je nog niet veel Laatste fles hebben we een hele tijd rijstebloem in de fles gedaan. We zijn met 5,5 maand overgestapt op voeding nr 2, nu geen rijstebloem meer erbij.
@ mol overtijd zie ik. Ik ga duimen voor je meid. @ magic misschien toch een speen proberen als dat werkt. @ eevie hoe gaat het met je. @poemelke hoe gaat het met je en met de kleine meid? @ nina hoe gaat het met jou en hoe was het in het ziekenhuis. @ chulla hoe gaat het met jullie? @ hier gaat het gisteren gisteren me 1ste werkdag gehad veel info gekregen maar het ging me goed af. En vandaag een nieuwe dag. Verder gaat het hier nagenoeg goed. Ik had gisteren mogen testen maar ik heb me ingehouden. Ik wil deze week even afwachten, maar er is hier nog niets gespot, ook geen klachten dat mijn menstruatie er aan komt. Ik heb alleen dat ik ochtends gelijk honger heb als ik wakker ben. Dit had ik nooit en snel vol, en me tepels doen bij vlagen zeer. Dus ik hou jullie nog even lekker in spanning.