Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Sammie; Suc6 met je nieuwe baan meid.. Enne, wanneer ga je testen? Al tekenen of nog niets? Spannend..

Eevie; Fijn dat je je zekerder voelt nu.. Hopelijk blijf je je zo voelen dan.. Steeds zekerder! Kom op he meis..

Chulla; Spannend, wachten op 30 nov. Suc6 he! Enne, jammer dat het inbakeren nog niet zo helpt.. Doe je met 1 of 2 doeken? Of zo'n speciale?

Lydia; Hoe ist bij jou meid? En met je kleine meisje? Word al groot zeker?

Xd; Ook alles goed met jou en Julan?

Magic; Tja, andere speen idd proberen.. Lijkt me handig om uit te zoeken of dat helpt.. Lastig als je eigenlijk niet van m vandaan kan.. Suc6 he..

Mol; Meid, 3 dagen overtijd idd.. Ben benieuwd! Had je dat vaker of is het extreem en dus maybe zwanger? Hoop het zo voor jou/jullie.. Zwemse vandaag he..

Hierzo gaat het niet zo.. Gisteren naar gyn geweest, medicijnen werken niet, de 150 Clomid.. Kon erg slecht een eitje zien, er zat wel een blaastje, van 12 bij 15, op cd 10, maar was niet goed zichtbaar.. Hij vertrouwde het niet en dacht dat het niet goed zou gaan.. Pff, moest weer gaan bloedprikken.. Was nog blauw van vorige week.. Maar iig, de uitslag krijg ik donderdag, dan ook gelijk weer follikelmeting..
    Vanmorgen ook naar het zh, voor de keuring vd operatie.. We zullen zien.. Jullie horen het wel weer van me..

Dag meisjes.. Liefs Nina..

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Spannend sammie!! Ik duim
    Fijn dat de eerste weekdag goed ging!

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Meiden!
    Hier alles ok, Lizzy doet het goed, we zijn maandag weer gaan wegen, en ze is op 5 dagen tijd 210 gram bijgekomen! en dat al de tweede keer!
    Ze zal nu op zo'n 3 kilo zitten! Meisje doet het dus goed op mama's melk!
    Ze is wel 's avonds de kluts kwijt... we geven haar om 19:30uur een voeding en dan proberen we weer om 22:30, maar dit redt ze meestal niet, vaak al huilen om 21:45, dus probeer ik het maar te rekken...
    Ik geef haar dan op haar kamertje in alle rust borstvoeding, doe het licht al uit, en maak een klein lampje aan... Maar zodra ik mevrouw neerleg begint ze me toch te schreeuwen!!! pff, erg vermoeiend hoor.. ik wil haar ook niet altijd oppakken... soms helpt een liedje, soms niet... Honger kan ze dan niet meer hebben want ik bied haar altijd nog wat in de fles aan, omdat mij productie 's avonds nog niet veel is.. (aan haar gemerkt de laatste weken)
    Dus tja dan zet ze het op een schreeuwen, soms laat ik haar maar, en dan valt ze vaak wel in slaap...
    Ze gaat 's middags ook boven slapen, dus onwennig kan bijna niet..

Iemand misschien ervaring of een idee?
    Ik wil haar vanavond eens wat eerder naar boven brengen, zo rond 21uur dan ben ik nog niet zo kapot, en kan zij al 'wennen' dat ze boven ligt... en dan de voeding van 22:30 weer boven doen..

@Mol, enne meid? is er hoop?

xxx

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poemel, lastig is dat... Julan gaat ook niet altijd met plezier naar bed hoor, met name savonds...
    Ze krijg een voeding en dan direct in bed? Misschien het bed iets scheef zetten (dan komt de voeding minder snel omhoog). Fiepje en zo nu en dan terug om even te troosten?
    Ze is nog maar heel klein he, wij waren in de eerste 3 maanden niet stipt met bedtijden en perse in bed liggen... Misschien vind ze haar bed de groot? Ik weet niet hoor zeg maar wat. Julan heeft vaak in de kinderwagen bak geslapen in het begin

Net bij het cb geweest, julan is 8kilo nog wat ben het ff kwijt haha en 73 cm, grote jongen dus!

5. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Meis.. Misschien is het een idee om ze in badje of de tummytub te doen zo rond half 10 ofzo.. Dus ff rekken wanneer ze huilt, alles klaarzetten voor badje.. Lekker warm badderen en dan is ze best moe, daarna aan de borst drinken en in bedje.. Helpt bijna altijd! Suc6 meis..

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    magic misschien zo'n bijtring ? ..

hier bevalt t moederen goed ;) ben alleen toch ook weer blij als ik kan gaan werken (beetje ritme :))

sammie spannenddd !

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm nina dat klinkt ni zo lekker indd..
    hopelijk groeit die follikel toch nog door!

jinte word indd echt groot ineens .. en zoveel wijzer echt leuk!
    Bekijk bijlage 201089

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd poemel iets met in bad doen of na t voeden goed laten zakken en bedje evt beetje voorwarmen (met n kruik)
    lastig..

hier wil jinte ook echt niet in dr bed slapen. probeer t telkens maar dan zt ze het op t huilen/gillen..
    laatste week zelfs bij ons in bed dat ze eerst n uur huilt/gilt en dan in slaap valt..

9. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Wat een schatje zeg.. Heerlijk genieten dus!

10. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Thnx meiden!
    Ze ligt in de reiswieg, juist omdat ze zo klein is, dat grote bed vonden we maar niks, ze was het ook klein en gezellig gewend in het ziekenhuis,dus dat kunnen we al afvinken.
    Ik heb ook de reiswieg iets scheef staan, ook vanuit het z'huis meegekregen.
    Fiepje gebruiken we eigenlijk niet, durf het niet zo goed te proberen, kan niet uitleggen waarom niet eigenlijk...

Badje is wel een goed idee, ze is idd altijd vrij moe na het badje! we doen het nu meestal om 19uur voor de voeding, misschien toch maar eens proberen.
    Oja voorverwarmen doen we ook, zeker als het minder dan 18 graden op de kamer is.
    Hmmm, toch lastig he, konden ze maar praten haha!!

xxx

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Misschien heeft lizzy wel zuigbehoefte? Julan had dat heel erg nl. Misschien kun je kijken wat ze doet als je haar in bed doet en je pink in haar mond.
    Als julan in bed ligt is alles in beweging, en huilen. Gaat het fiepje erin zie je hem meteen relaxen.
    Misschien je vingers eens proberen om te zien hoe ze reageerd?

Aahh mooie meid Jinte! Ze lijkt op je lydia, klopt dat?

Liefs

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Jullie hebben goed gekletst vandaag meiden! Gezellig!

@ XD; ik denk idd dat het een adertje is geweest. En ja die vermoeidheid. Het is de ene dag erger dan de andere. Gisteren had ik een lange dag en die hield ik dan wel weer vol, dus het is elke dag maar kijken hoe het gaat!
    @ Mol, Dat is een lange dag als je start om 07.30 en je bent pas na 21.30 klaar!! lekker gezwommen vandaag?
    @ magic; het was idd fijn om te zien dat ons mopje lekker zat te wiebelen daar. Dus genieten doe ik voorzichtig aan... :) Hopelijk slaapt Sem vandaag wel weer goed?! Wil hij niet iets van een bijtring ofzo? Kindje van vrienden wil alleen dat ding hebben en geen tut.
    @ Sammie; Jeetje, jij houdt het goed vol!! Maar inmiddels mág je eigenlijk al wel testen. Oh ik duim zo hard. Tot nu toe klinkt het hoopvol, dus ik wens heel hard voor je dat het nu raak is!!
    @ Nina; Wat klote dat de Clomid niet werkt. Is spuiten nu jullie volgende optie? Bij mij braken ze de cyclus van Clomid vrij snel af; er was niets te zien, dus het werkte niet. En bij het spuiten ging het altijd heel erg goed. Hoe was de "keuring"? Ben je er doorheen?
    @ Poemel; het is echt zoeken he, naar hoe zo'n kindje "werkt"?;) Ik denk dat wat jij probeert wel een goede manier is. Ik denk dat ik dat ook zo zou doen! En idd misschien een badje proberen. Ik word daar wel altijd soezig van, hahaha!
    @ Lydia; Heerlijk kind, die Jinte!! Wat een koppie!

@ Hier alles wel ok. Morgen weer een echo. Deze keer bij een andere gyn dan dat ik de laatste weken heb gehad. Dat voelt ergens als een stap, maar wel een goede. Als morgen alles goed is, wil ik toch gaan vragen of ik naar een vk mag. Als ik in het zh blijf, dan kan ik toch niet bij mijn eigen gyn blijven, en ik denk dat het goed voor mijzelf is om het gevoel te gaan krijgen dat ik een "gewone" zwangere vrouw ben. Inmiddels merk ik dat ik steeds meer vertrouwen krijg, dus denk ik dat ik voor mijn eigen gevoel die stap echt moet gaan nemen.
    Wij willen nog wel vragen of we een prenatale screening kunnen laten doen (triple-test). Heeft één van jullie dat ook laten doen??
    Gisteren hebben we de wandelwagen binnen gekregen. Erg lachen; dan sta je opeens zo'n ding in elkaar te zetten en je af te vragen hoe het uitgeklapt moet worden enzo, hahaha! Dan voelt het opeens heel erg echt! Hij is op zich wel mooi. Ik vind die dingen eigenlijk altijd op rollators lijken, hahaha! Maar hij lijkt me wel comfortabel voor een kindje om in te zitten.
    Mijn collega's vinden trouwens dat ik er moe en dunner uit zie. Het eerste is logisch, het tweede vind ik niet vervelend ;)
    Ik ga maar eens naar huis; ben nog op m'n werk. Zit heerlijk in m'n lokaal met muziek aan (Nick en Simon he.. Hahaha!). Ik heb net besproken hoe het straks eventueel zal gaan met verlof enz. Waarschijnlijk heb ik vanaf de meivakantie verlof tot aan 1 okt. Dan mag ik weer beginnen. Ik vind het heel spannend. Dit wordt mijn persoonlijke project "Hoe laat ik mijn werk los?". Als het goed is, vertel ik de kids volgende week vrijdag dat ik zwanger ben. Ik ben benieuwd!
    Dag lieverds!

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    HiHi poemel of een handboek erbij ;) want afven toe haha

Eevie indd een goede stap en leuk de kindjes vertellen dat je zwanger bent :)

Jinte op mij lijken ? De onderkant wel de ogen heeft ze volgens mij van Ferdi ;)

14. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Er is zojuist bij mij wat bloed gespot, dus denk het niet. Morgen maar even afwachten.

15. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Lydia,ja echt!jammer dat er geen gebruiksaanwijzing mee komt! ;)

@xd, zou wel kunnen die zuigbehoefte,heb wel al vaak n pink aangeboden zeg maar,maar ja als ze echt honger heeft is dat helaas niet voldoende,maar bij die avondvoeding ga ik toch de speen proberen wat je zegt,ze heeft dan nl al haar voeding gehad!heb het speentje gesteriliseerd dus ben benieuwd straks!
    Heb trouwens iets anders verzonnen,badje was een goed plan,maar ze gaat om de dag in bad,dus dan loop ik die dag dat ze niet in bad gaat weer tegen n probleem aan denk ik. We leggen haar nu al om 21uur in bedje als ze dan gaat huilen ben ik nog niet zo brak als om 23uur, dan doen ik rond 22:30 rustig de voeding op haar kamertje en dan hopen dat ze niet meer huilt omdat ze al boven lag... We shall see!

@sammie,shit meid,hopelijk is het niks! Test je morgen of w8 je het af?
    Xxx

16. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Ik wacht even af. Maar mijn positieviteit is wel weer ver te zoeken op moment. Waarom wordt ons dit geluk niet gegunt. Pfffff lastig dit.

17. mol81

mol81 Niet meer actief

Oh jee meiden, sorry!!! Heb ik jullie allemaal in spanning laten zitten terwijl ik gewoon al weer zo lek als een mandje ben. Sterker nog, het bloed is al weer zo goed als verdwenen. Ik zal jullie nooit meer zo in spanning houden.

18. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik zal eens proberen om wat uitgebreider te reageren lady's!

Lydia: prachtige foto en wat wordt het leuk als een kindje wat ouder wordt hè?

Poemel: ik weet nog dat onze dame tot een maand of 4 ook lang beneden was en na de voeding van 23u met ons mee naar boven ging. Op een gegeven moment hebben we haar na de voeding van 19u op bed gebracht en gekeken wat er gebeurde. Ze viel in slaap en vanaf die tijd maakten we haar om 23u wakker voor de laatste voeding. In bad gaan voordat ze op bed gaat werkte ook goed. Wij hadden van baby af aan ook al een vast bedritueel: in bad, pyjama aan, voeden, nog even knuffelen, naar boven, voorlezen (echt al vanaf 4 maanden ofzo), liedje, muziekje aan, slapen. Dit werkte heel goed. En wie weet werkt een speen of een klein labeldoekje.

Eevie: ik kan me voorstellen dat je naar een vlos wilt en een 'gewone' zwangere wilt zijn. Maar het ziekenhuis biedt ook wel weer veiligheid. Heerlijk dat je nu kunt gaan genieten en dat je het de kinderen uit je groep gaat vertellen. Maak je er iets leuks van? Wij hebben geen enkele screening laten doen. Wel een 20weken echo en gelukkig was alles goed.

Sammie: meid wat weer een baalmoment. We gunnen je zo dat je een positieve test in handen krijgt!

Anderen: sorry als ik niet op jullie gereageerd heb! Heb het niet allemaal meer helder voor de bril. Zwemmen was trouwens weer leuk. Voorbereiding op zwemles en daarna is de kleine dame compleet kapot. Ze is om 13.10 uur in slaap gevallen en ik heb haar om 15.30 uur maar wakker gemaakt. Gelukkig sliep ze vanavond ook weer vrij snel. Maar morgen zal ze om 5.20 uur wel weer wakker zijn...

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ohh mol wat jammer.. Zag je banner en dacht Hè

Ja echt super leuk nu met jinte .. Reageert nu echt enz :)

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Sammie hoe is t?? Hoop zo dat je ongi niet door is gebroken! Xx

Deel Deze Pagina