Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @lydia me ongi is nog niet doorgebroken, ik weet niet wat ik denken moet ik wacht deze week gewoon even af en zie na het weekend wel.

2. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    @Mol, thnx voor je advies meid!
    Hier ging het gisteravond redelijk, we hebben haar om 21uur op bedje gelegd, toen was het idd weer huilen, rond 21:30 viel ze wel in slaap, 1 keer gaan troosten. Heb haar om 22:30 wakker gemaakt, haar luiertje verschoond en gevoed. Ging goed, ze was slaperig en is direct gaan slapen!
    Toen kwam ze weer om 3:30, weer gevoed maar mevrouw was erg wakker... en jawel na lang pruttelen, om 4:30 weer huilen....:(
    Maar wat geprobeerd, en toen toch nog 30 cc in flesje aangeboden..ze dronk het.. is toen na nog een paar minuten huilen in slaap gevallen. Heb haar laten liggen, normaal krijgt ze om 7:00 weer, maar bleef slapen tot 8:30.. gerekt tot 9:00 toen maar gevoed....!
    Nu hopen dat ze het houdt tot ongeveer 13uur, dan liggen we weer op schema!
    Nou wat een gedoe hoor, haha!!!
    Laten we hopen dat we er ergens een structuur in krijgen!
    Manlief was echt gebroken vanochtend ochherm... die moet de hele dag nog werken!Dan hoeft hij niet op te staan, maar toch, van huilen ligt hij evengoed wakker.
    Iemand nog tips verder?
    @Lydia hoe gaat het bij jou met de nachten?
    @chulla, en bij jou?
    Misschien dat ik wat tips uit jullie slapeloze nachten kan halen?:p

xxx

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Poemel, troost je, je bent niet de enige.
    Julan is nu 6 maanden en slaapt nog steeds niet door haha.. En echt het went (zegt zij met de wallen onder dr ogen;)).

Het enige wat bij ons werkt is de fiep...
    En Lizzy is ook nog maar 4 weken toch? Dan is er nog weinig ritme.
    Vervelend is het wel, ik weet er alles van:)

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wij kregen rond de 3 maanden pas wat ritme trouwens...

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Haha ok, thnx Xd!! Hoopvol dus :(! hahahaha!

Ik ga gewoon proberen flink wat structuur te bieden, wat betreft naar bed gaan, dan maar hopen dat ze in elk geval een paar uurtjes slaapt zonder te huilen, dat is al veel waard denk ik! het opstaan voor de voeding maakt me echt niet uit, dat went inderdaad! (zegt ook zij met de wallen onder de ogen :p) Maar het huilen... pff je weet het dan gewoon niet...
    Fiepje heb ik geprobeerd, paar keer, op momenten dat ik dacht, ja nu is het zuigbehoefte, maar ze gooit dat ding eruit en moest op sommige momenten zelfs ervan kokhalzen!! geen succes dus... Pink doet meer voor dr! Ze moest vannacht zelfs kokhalzen van de fles joh! Ze doet dat als ze genoeg heeft, maar een uur erna heeft ze opeens weer honger??? Gekke wezens toch die baby's :p
    ik geef volledig borstvoeding alleen die nachtvoeding niet, simpelweg omdat het fijn gaat zo, dat kost mij snachts toch iets minder energie...
    Maar zoals je zegt ze is pas 4 weken, dus we komen er wel!

xxx

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja het is echt zoeken naar wat het beste is he. En huilen is zeker niet leuk!!

Misschien een tip voor het fiepje, nouja zo ging dat bij Julan iig.
    Hij spuugt (nu nog!) alle fiepjes uit behalve die van difrax, meeste fiepjes hebben een afplatting, die kan hij niet vasthouden lijkt het.. Difrax heeft fiepjes die aan beide kanten bol zijn.
    Misschien het proberen waard?

7. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ik zal ook nog even spammen trouwens!

Oeps beeld maar even draaien dames!

@Xd, ja ik heb die van difrax! maar eens wat vaker proberen denk ik...

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Aaah wat een mooi meisje!!
    Zo lekker klein nog, geniet ervan want ze zijn (echt waar!!) zo snel groot.

9. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Ze kijkt een beetje zuur op die andere foto!;)
    Deze is ook erg leuk! gemaakt met mn Iphone, toevalstreffer!!!

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ahhh ze kijkt echt heel tevreden:D
    Mooie meid hoor!

11. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Mooi meisje zeg Poemel! Heerlijk genieten..

12. Nina85

Nina85 Actief lid

21 jan 2011
    393
    0
    0
    Hier trouwens weer terug van het zh met GOED nieuws..
    Eitje is toch gegroeid.. Naar 19mm, super fijn dus..
    Vandaag, morgen of van tweekend mn eisprong dus jullie weten wat wij zullen doen! ;)
    Mag wanneer ik deze cyclus niet zwanger ben, nog 2 mnd 150 mg doorslikken.. Daarna hormooninjecties en IUI..
    Afwachten dus..
    Ondertussen kan ik wel opgeroepen worden voor de operatie.. We zullen wel zien..
    Ik ben iig weer positief nu, gelukkig!

Liefs Nina..

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Nina; Mooi!! Super dat het zo goed gegroeid is! Heel veel plezier en succes dit weekend, ik duim voor een mooi resultaat.
    @ Samme; ongi heeft dus toch nog niet doorgezet. Oh ik hoop zo dat het 9 maanden weg blijft bij je! Duim duim dans dans!

Even snel ego; ik ben nog op m'n werk ivm oudergesprekken. We hebben weer een prachtige echo gehad. Deze was ook uitwendig en ze zag ons mopje meteen. Hij / zij was echt superdruk aan het bewegen. je zag steeds de armpjes maaien en alles wiebelde heen en weer. Ze liet ons ook de navelstreng zien en de placenta. Die ligt rechts in m'n buik. Het was zo mooi! Ik heb alleen maar met een lach op m'n gezicht liggen kijken. Ik voel me zo trots.... En ik ben eindelijk "ontslagen" uit het ziekenhuis; ik mag naar de verloskundige! De arts zei dat ze een prenatale screening niet aanraadt, omdat ik waarschijnlijk een kans van 1 op zoveel duizend heb dat er iets mis is. Het zou voor vooral veel onnodige stress zorgen. Dus we denken er vanavond nog even over na en anders kunnen we morgen bellen. Ik ben zo gelukkig..... Ik hoop zo dat ons mopje snel vergezeld gaat worden door andere topicbabys....
    KUS!

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    poemel , hier slaapt ze al een tijd door maar de laatste dagen gaat ze voort elke avond de strijd met haarzelf (en ons;) )aan om zo lang mogelijk wakker te blijven..
    dit wil zeggen net zolang huilen/schreeuwen tot ze uitgeput is en in slaap valt ( en 100 keer speentje terug geven want anders gaat ze niet slapen.. en ze slaapt op dr buik dus elke keer als ze zit te frotten gaat dat ding uit.. ze slaapt dan wel door als ze slaapt ( ong. van 23.30 tot 07.00 ong )

wat een lieve foto ! :D

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nina yehh :D! klussen maar :D

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    eevie jaa super :D:D spartel beebje !
    en naar de vk :D!

wij hebben zoeen screening niet gedaan trouwens..

17. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    @poemelke wat een ongelooflijk mooi meisje.
    @ Eevie wat goed meid, gelukkig kun je nu mooi genieten en naar de verloskundige, ik hoop zo dat ik snel kan zeggen dat ik zwanger ben, ik ben deze onzeker tijd wel een beetje beu, maar het is voor een goed doel. Mijn ongi heeft niet doorgezet, ik heb bij vlagen alleen maar bruinverlies en verder heb ik nergens last van. Ik hoop zo dat dit goed gaat en niet doorbreekt, ik wacht tot na het weekend en als het niet heeft doorgezet ga ik maandag bellen, in die tussen tijd ga ik heel hard duimen en hopen dat mijn ongi weg blijft.

@ Nina wat goed zeg, nou spannend, toch nog goed nieuws.

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ga je niet testen ... ?
    laat ons niet zo in spanning :p !

19. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Als ik ga testen word dat maandag uiterlijk en anders zondag. Eerst maar hopen dat er geen bloed komt. En ik durf er verder ook niet veel over te zeggen want ik weet het echt niet. Daarom wil ik een paar dagen speling hebben zeg maar.

20. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Goedemorgen dames, hier is weer een teleurstelling te verwerken. Vanochtend heeft mijn menstruatie doorgebrokenm dus voor ons geen wondertje deze ronde. Of wel we gaan op naar ronde 4

Deel Deze Pagina