Gr%^+~{|?$+! :x Ik had zulke goede hoop voor je Sammie!! Jeetje wat is dit weer ontzettend klote.... Dikke knuffel meis, ik baal voor jullie...
Bah Sammie, echt niet fijn! Wil ff zeggen dat ik aan je denk meis.. Sterkte.. Hopelijk heb je niet al teveel buikpijn en kan je snel weer verder! IUI 4 denk ik? En met welke stimulatie? Succes meis.. Hier zijn de krampjes nagenoeg over, denk dus dat mn eisprong geweest is.. Gister nog goed ons best gedaan, hopelijk had het nut deze keer! Jullie horen het wel.. Kus Nina..
Eevie; Wauwie, super meis! Dat word afkicken bij de vk, zoveel minder echo's.. Maar wel super voor je hoor.. Lekker genieten maar!
thanks meiden doet me goed. Gelukkig heb ik niet veel last me me menstruatie. Maandag 5 december mag ik weer naar het ziekenhuis voor meten. En dan zien we wel weer. Het eerste tabletje is alweer genomen van de clomid.
@xd ik ga morgen ook maar beginnen met nutriton hoop dat het bij hem ook goed werkt. @magic bij mij wil het indd niet lukken met de thermometer,wat bedoel je precies met newborn flessen ik heb zelf die van avent en difrax maar gebruik alleen die van avent de kleine fles. hoe gaat het met jullie? @sammie dikke knuffel voor jou meid @nina mijn duimen draaien voor jullie . ik gebruik die 2delige ik heb die van het cb gekregen en er zijn dagen dat het heel goed werkt en dagen weer minder helaas @lydia mooie en vrolijke meid is jinte zeg ze ziet er echt goed uit @eevie wat fijn dat je nu naar de vk mag vond ik zelf ook heel fijn toen.hoe gaat het verder met de kwaaltjes al veel misselijk? @poemel ik vind dat jullie kleine meis al best goed slaapt zolang slaapt damine niet door.ik doe hem ook in bad voor het slapen gaan dan valt hij snel in slaap en gwn blijven proberen met de fopspeen in het begin moest damine er ook van kokhalzen het is gwn even wennen.en hier krijgt hij gwn nog om de 3 uur een fles omdat hioj dan ook echt honger heeft. mooie meid hebben jullie trouwens ze ziet er indd tevreden uit @de rest van de dames hoe gaat het met jullie? hier nog steeds een beetje hetzelfde de ene dag gaat het goed en slaapt hij een beetje de andere dag bijna niet. hij heeft ook een navelbreuk volgens de kinderarts kan het geen kwaad woensdag maar even naar laten kijken weer en hopen dat alles goed zit. meneertje is weer wakker dus ga hem voeden en in bed stoppen en hopen dat hij deze nacht wel wat slaapt
Fijn dat hij het goed doet.. Oh een navelbreuk ?! Das ni goed toch.. Hopelijk valt het mee en is het of vals alarm of kunnen ze er snel wat aan doen. X
Hey meiden, Even een kort berichtje van mij. 12 weken vandaag; joechee! De eerste mijlpaal bereikt! We mogen over 2 weken voor ene intake bij de vk. Ben benieuwd. Verder heb ik weinig nieuws. Misselijkheid is compleet weg, eetlust komt terug en vermoeidheid wordt minder. Kan dta kloppen? Eevieman zei vandaag dat hij het idee had dat m'n buik boven mn botje harder is. Kan m'n baarmoeder wel zijn denk ik. Dat we nu geen echo's meer hebben, is echt afkicken. Ik hoop zo dat alles goed gaat met ons mopje!! Hoe gata het met jullie? @ Chulla; navelbreuk, wat zielig! Heeft Damine daar last van? @ Sammie; hoe voel jij je meid? @ Nina; jij zit weer op de wachtbank? Ik hoop voor jou en Sammie dat het deze keer raak gaat zijn! Hoe is het met de andere meiden? xxxx
Lely; Knuffel terug meis! Hoe is het met je? Alweer wat beterder, na al 'je gedoe'? Eevie; Wat super fijn om te lezen dat je je zo goed voelt, ben zo enorm blij voor je! Geniet ervan he.. Ik zit idd op de wachtbank ja.. Morgen nog 2 weekjes en dan testen.. Chulla; He, vervelend een navelbreuk.. Hoop dat het meevalt zeg! Sammie; Hoe is het met je meid? Ik denk aan je hoor! Andere meisjes; Hoe gaat ie? Xx Nina..
Hoi dames, Metmij gaat het eigenlijk wel heel goed heb niet zoveel last gehad van de Menstruatie. Ik ben inmiddels al weer op de helft van de clomid kuur. Maandag 5 december weer fm meting en wie weet krijgen wel een heel mooi kerstkadootje. Ik hoop het wel een beetje. Ik ben lekker aan het genieten van me 32 urige werkweek. Dit geeft zo'n goed gevoel, dat ik spijt heb dat ik het niet eerder heb gedaan. @ eevie wat. Mooi meid dat je je zo goed voelt. @nina spannend meid. @ andere dames hoe is het met jullie?
Hey meiden Ff vlug heb ff een dipje gehad had een vermoeden dat mn borstvoeding aan het terug lopen was omdat Sem steeds minder tevreden was en s' nachts weer kwam... Helaas bevestigde het consultatiebureau mn vermoeden dat was wel even erg shit.. Sorry dames! Nu probeer ik zoveel als ik heb gewoon te kolven en de rest aan te vullen met standaard bijvoeding 2 gelukkig drinkt hij dit zonder problemen! Reageer weer even als ik alles weer op de rit heb sorry voor mn geklaag.. Liefs Magic en Sem
Sammie hoPelijk eerst een Sint kado om goed mee te klussen en dan een super kerstkado! Zou super zijn!!
Hmmmzz magic das ni fijn.. hopelijk kun je nog even doorgaan en genieten van de tijd dat je nog bv kan geven! En daarna verder op kv
Pffff... Zie weer wat bloed. Zo irritant! Net als je denkt dat je je wat zekerder voelt, krijg je dat weer. Ik word daar meteen weer zo onzeker van. Want nu moet ik nog 2 weken wachten tot we naar de vk gaan en dan pas zullen we het hartje gaan horen... En vandaag te horen gekregen dat mijn auto stervende is.... Zucht... Moeten we toch eerder dan verwacht op zoek naar een nieuwe auto..... Gelukkig zijn wij voor de babykamer enz erg van Marktplaats!
hallo dames effe een update vanuit hier gisteren naar het zh geweest we hadden een afspraak met de artsassistente voor de uitslag van de ecg scan wat bleek ze waren de uitslag kwijt:xsnappen jullie dat??? nu moeten we wachten tot 30dec en dan moet hij bij de arts komen voor een ecg en een echo ze gaan er vanuit dat er niks aan de hand is dus heeben ze geen nieuwe ecg laten make. dus wij mogen nog een maandje in zorgen leven. wat de navelbreuk betreft volgens hun kan het geen kwaad en verdwijnt het vanzelf dus dat hopen we maar. gelukkig groeit hij wel goed al 5070 alweer en hij ziet er ook goed uit. sorry voor al dit geklaag dames maar moest et effe kwijt.
@chulla geen wOorden voor dat ze de uitslag kwijt zijn, echt belachelijk. @eevie hoe gaat het met je meid?