Onze oude nieuwe Clomid gebruiksters-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BLiS, 24 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd wilde ook even komen kijken hoe het met eevie is.. ???

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Nou, Eevie ligt weer midden in de nacht wakker! ;)
    Het gaat op zich wel goed. Gisteren tich ook nog wat bloedverlies. Op zich allemaal weinig en ik heb geen pijn, maar het maakt me gewoon heel onzeker. Heb geen echo's meer, dus kan niet zien of het goed gaat. Moet toch ook vertrouwen gaan krijgen, maar dat is lastig als je steeds terug gegooid wordt.
    Maar ja, we gaan maar van t beste uit. Vandaag vertel ik het aan mijn klas en dan mag het echt "wereldkundig" genaakt worden. Vind dat heel spannend. Denk steeds: "is dit dan wel het goede moment?". Maar zo kan ik iedere week wel n excuus vinden. Dus we gaan er maar voor. Wordt het bloedverlies erger, bel ik vk. (Ook al heb ik nog geen intake gehad ;))
    Lief dat jullie aan me denken! Ik ga weer proberen te slapen!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Gelukkig!
    Veel plezier vandaag met vertellen :)

Xx

4. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ze vinden het geweldig!! Ze hebben echt gejuicht en zeggen t tegen iedereen. Kreeg fantastische vragen en opmerkingen;
    - Juf, waar zit z'n navel aan vast?
    - juf, is dit een grapje? Heb jij dan ook dat ene gedaan wat in het boek staat?
    - Juf, heeft ie al n piemel?
    - Juf, was dit jouw wens?
    - maar juf, als hij eet, waar blijft het dan?
    - Wat is dan vruchtwater?
    - Wanneer maken ze weer een foto?
    - juf.... Ik ben zo blij voor jou....

Heerlijk!! Mijn schatjes.... Pas 9 jaar en al zo wijs!

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Eevie: :D wat grappig die reacties, zo te lezen voel je je goed of niet? Fijn!!!

Ik zie dat het weer te lang geleden is dat ik hier heb gepost :)

Maar hier gaat het prima. Inmiddels een 3d-echo gehad met hele mooie plaatjes en een mooie DVD voor later, voor de geinteresseerden: zie mijn album. Verder begonnen met de babykamer (van de muursticker staat ook een foto in mijn album), ook de meubeltjes zijn inmiddels binnen en moeten nog in elkaar gezet worden.
    Deze week heb ik een groeiecho gehad, waaruit bleek dat het hoofd en de buik 2 wk voor lag, ons kleintje komt dus niet veel tekort :D Volgende week heb ik een afspraak bij de gyn en wordt er meteen bloed geprikt, nu maar hopen dat het gewoon een stevig kindje is en er geen suiker ofzo speelt. Maar dat wachten we maar even af.
    Verder gaat het hier prima, ik voel me nog steeds goed en hoop dat dat nog even zo blijft.

Ik blijf meelezen en blijf vooral duimen voor de dames die (nog) niet zwanger zijn. Ik ga ook proberen om toch eens wat vaker wat te posten ;)

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Ahhh eevie kei sweet!! :D

Koolmees fijn dat het zo goed gaat :) zal eens ff in je album kijken

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Gaaf zeg die foto's en die muursticker! Leukk

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik kom even zwaaien, ben zo druk de laatste tijd.

Eevie, leuk joh het vertellen!
    Koolmees, mooie fotos! Al zinom te bevallen ;)

9. mol81

mol81 Niet meer actief

Kom even buurten hier!

Eevie: wat een leuke reacties meid! Is het bloeden helemaal over?
    Koolmees: je gaat al hard zeg, 27 weken. Wat vliegt de tijd. En mooie foto's!
    Xd: hoe staat het met je werk? Al wat anders?

Andere dames, ik lees af en toe nog mee hoor. Heb geen babynieuws. April komt dichterbij maar het wordt m onder medicatie toch niet. Ik heb nog 1 strip Femara liggen. Misschien gebruik ik het de volgende keer zonder het ziekenhuis op de hoogte te stellen. Recalcitrant van me, maar het voelt als een allerlaatste kans en ik heb geen zin in ziekenhuisbezoek.

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    :$ Nee hoor, laat die kleine nog maar een hele tijd zitten, eerst maar eens mijn werkdingen afronden en daarna in mijn verlof nog een aantal dingen doen die nog moeten gebeuren, tijd genoeg nog :p

@Mol81: Mijn duimen blijven draaien voor je meid, wat zou het toch geweldig zijn als jullie ineens onverwacht verrast gaan worden. Het is nog geen april, dus kan nog steeds, ik hoop het zo voor jullie!

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jullie kleine moet idd nog even blijven zitten hihi, bedoelde het meer omdat je nu de eerste bent toch??
    Geniet er zo van, de tijd vliegt voorbij. Julan is alweer 6,5 maand, niet normaal hoe snel dat gaat. Het is wel steed leuker:)

Mol, ik zou ook gewoon zonder zh proberen. Wie weet! Ik duim nog voor jullie!!

12. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Mol succes ik zou het ook gewoon zo proberen zonder ziekenhuis wie weet ik blijf voor jullie duimen!

XD Hoe is het heb je al een andere baan?
    Slaapt Julan inmiddels al wat beter?

Koolmees Mooie foto's spannend allemaal ennuh nog maar ff niet bevallen hoor ben wel heel benieuwd naar jullie beebje hoor!

Eevie Hoe is het met jou is het bloeden inmiddels gestopt?
    Leuk al die reactie van je kinders ze zijn allemaal zo puur!
    Geniet ervan meid!

Lely Hoe is het met jou?

Sammie Hoe is het met jou?

Sas Hoe staat het er bij jullie voor zijn je jullie al iets wijzer geworden van de bijeenkomsten?

Heeft er nog ooit iemand iets van Anne gehoord?
    Zij zou toch inmiddels ook wel bevallen zijn of op het laatste lopen?
    Esda ook niemand meer iets van gehoord?

Lydia Hoe is het met jou Jinte word wordt ook al groot!
    Hoeveel uur ga je dadelijk werken?

Poemel Hoe is het met jou en Lizzy?

Alle anderen die ik ben vergeten sorry hoe is het met jullie?

@magic hier is onze Sem ziekjes hoest behoorlijk en is ontzettend verkouden als ie nou huilt dan is het net een puppy.. Zielig!!!
    Morgen naar cb ben benieuwd wat ie weegt!
    Verder over gestapt op af en toe nog bv en andere keer kv! Gaat heel goed! Gelukkig maar..
    Verder geen bijzonderheden lekker een weekendje thuis gebleven heerlijk lekker niks gedaan!

Liefs Magic en Sem

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee magic fijn dat sem t zo goed doet :)

hier nog 1 weekje vrij en dan weer back 2 work :) , ik ga ipv 30-36 uur nu 26 uur werken .. ( di+do uurtje of 3 smiddags en dan woensdag+vrijdag de hele dag )

mol, goed dat je het zonder zh probeerd.. ligt er ook geen druk meer op

14. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    @Eevie wat mooi die reacties allemaal.
    @Magic hier gaat het goed, ik voel me goed, me nieuwe baan bevalt me goed, en ze zijn tevreden. mag morgen weer naar ziekenhuis voor een fm en dan maar weer afwachten ik verwacht donderdag weer een iui. Afwachten zeg maar.
    @koolmees mooi foto's meid, het gaat nu echt hard bij jou, weet nog dat je net vertelde dat je zwanger was.

@ lydia hoe gaat het metjou.

Alle andere dames hoe gaat het met jullie?

15. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    He meiden!
    Ik kom ook even zwaaien! ook druk druk!!

Verder wel alles ok! Lizzy doet het goed, en we vinden langzaam steeds meer een ritme! de voedingen gaan goed, maar het blijft zoeken. Ze heeft veel regeldagen lijkt het op.

Mol, ik duim op een wonder!

Dikke knuf voor iedereen!

xxx

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hee meiden stemmen jullie op mijn mopske ?? baby van de maand verkiezing ( foto is mijn avatar :) )

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik duim voor je sammie !!

hier gaat het goed :) nog 1 weekje en dan back 2 buisness :)
    aankomende week gaat ze 2 dagen (elke keer 4 uurtjes) wennen.. ben benieuwd..

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    poemel fijn dat lizzy het goed doet.. hier gaat het ook steeds beter met voedingen/ritme :) is toch ff zoeken in het begin

19. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Goedemorgen! Even snel; moet uit bed!
    Hier gaat t goed. Bloeden was 2 dagen zichtbaar, maar was toch weer weinig en t ging zelf weg. Is nu al n aantal dagen rustig. Gisteren voor t eerst sinds de iui weer eens geklust, maar nu gewoon voor de lol. Vonden t beide toch wel eng! Waren bang voor wéér bloed verlies, maar het ging goed!
    Gisteren Sinterklaas; heb n tummytub gekregen. Erg lieve gedichten ook; zo lief dat ons mopje zo welkom is!
    Volgende week dinsdag naar de vk. Hoop dat t goed gaat met ons ukje!

Ik heb gezien dat Anne half november van n dochter bevallen is: Bente.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Fijn dat t goed gaat eevie :)
    Tummytub is leuk! Ik dacht eerst das niks maar het is echt super handig :) jinte kan er zelfs in zonder dat ik haar vasthoud HiHi ( bwv dan hè ;))

Deel Deze Pagina