Hoi meiden even vluchtig van me werk. Vanochtend weer heen geweest voor fm, was niet zo goed als anders. Bms was 4,3 en ik had links twee follikels zitten van 12 mm en rechts 1 van 14 mm moet woensdag weer komen dus ik hoop dat we wel gewoon iui kunnen doen deze week omdat er drie zijn. Afwachten maar weer. Nu lekker weer werken moet overwerken vandaag.
Lydia, hebben jullie de tummy op een standaard? Wij hebben julan tot ong 5 maanden in de tummy kunnen doen. Lekker zelf zitten zonder vast te houden, nou daar kom je wel op terug hoor.. Wij zetten die tummytub altijd los in ons bad of douche, julan is al 2 x met tummytub en al omgevallen ze worden steeds drukker. Dus even een tip, let wel op hihi Verder is een tummy evht super! Julan past er nu niet meer in en ik mis dat ding zo nu en dan wel. Iemand vroeg naar mn baan, ik heb een nieuwe baan. Ben er 1dec begonnen, maar bohhh wat ongelovelijk saai. Ben alweer volop aan het solliciteren, om 2 uur weer ergens een gesprek. Ik ben benieuwd. Sammie, wat balen zeg. Hopelijk gaatvhet toch goed deze ronde! Eevie, wat leuk dat het zo goed met je gaat. Ik vond sex tijdens de zwangerschap doodeng. Is dus ook maar weinig voorgekomen haha Hier gaat het verder goed, julan groeit alleen zo ontzettend snel, hij is echt al geen baby meer! Zal binnenkort even een foto plaatsen, zit nu op de ipad en dan kun je niks uploaden. X
Hmm balen Sammie maar iig wel follikels beter dan niets.. Xd ik zet haar meestal of op de commode of in t badje maar blijf er wel altijd bij hoor Wat voor werk heb je nu?
@ Mol; ik duim ook nog steeds hoor!! @ Magic; lief, he, mn klasje. Echt schatjes! Wat vervelend dat Sem ziek is! @ Lydia; jeetje al weer werken, wat gaat dat snel he? Nu nog even genieten!! @ Sammie; Fijn dat je baan goed bevalt! Jammer dat het nog niet gaat zoalsje zou willen. Weet je zeker dat je aan de clomid blijft? Hoor nl niet veel positieve dingen over o.a. het bms wat dun blijft. Ik vind het stom dat het nog niet gelukt is, meid!! Hopelijk is het snel raak... @ Poemel; Jij geeft bv toch? Fijn dat je nu een ritme begint te krijgen! @ xd; wat jammer dat je baan saai is!! Even volhouden meis, er komt vast weer iets nieuws op je pad. Wel beter om uit die slechte sfeer weg te zijn!! Ik vond de sex ook echt doodeng. Hebben het heel voorzichtig gedaan, maar gelukkig ging het prima. Hoop stiekem wel dat het snel wat makkelijker wordt, want het voelt nu een beetje als afkicken!! Ik ga naar huis. Ben nog op m'n werk, maar heb hoofdpijn. Heb verdomme (sorry voor m'n gevloek) voor de 3e keer in 2 maanden tijd een koortslip. Ik word er echt niet goed van. Het kriebelt en brandt en doet zeer. Bah!!
@Xd24: Haha ik snapte wat je bedoelde. En wat goed dat je zo snel werk hebt gevonden! Nu maar hopen dat je net zo snel een leuke baan vindt @Magic dream: Beterschap voor Sem! Sneu als zo'n kleintje zo ziek is @Lydia1986: Spannend weer gaan werken, heb je er zin in of zie je er tegenop? @Sammie26: Spannend weer bijna een IUI, duimen draaien voor je! @Poemelke: Fijn om te lezen dat bij jullie alles goed gaat @Eevie: Super dat het bij jou zo goed gaat! Spannend dinsdag weer vk, afkicken is het nu de echo's steeds minder vaak zijn he? Sterkte met je koortslip! Hier woensdag weer een afspraak bij de gyn en dan meteen bloed laten prikken, ben benieuwd!
Shit eevie das ni fijn.. Maar hopelijk dadelijk als mini eevie er is ni meer! Ik heb wel zin om te werken morgen gaat ze wennen!
@eevie normaal gesproken is mijn bms op de 11 dag al 6,7 mm dat is normaal en goed dus maar ik vond het zelf te dun nu, ze willen doorgaan met de clomid omdat ik daar goed op reageer vinden ze in het ziekenhuis.
@magic beterschap voor sem,zo zielig als die kleintjes ziek zijn @eevie wat een leuke reacties van de kinderen,hoe gaat het verder met jou? @xd wat vervelend dat je het niet naar je zin hebt op je werk hoop voor je dat je snel een baan hebt waar je met plezier naar toe gaat @lydia jinte en damine schelen maar 2 weken maar ik durf hem niet in de tummytub te doen 2x gedaan maar vond het zo eng weet helemaal niet hoe ik hem erin moet zetten.zou je miss een x en foto kunnen maken van jinte in de tummytub hahahah miss kan ik daar van leren @koolmees al bijna 28 dagen wat gaat de tijd snel hoe voel je je? @poemel hoe gaat het met lizzy hier zijn we sinds een paar dagen begonnen met nutriton echt een wondermiddel damine spuugt niet meer als normaal. hij slaapt iets beter en heeft elke dag ontlasting dus wij zijn al heel blij,hij drinkt goed en groeit als kool
Ik zal als ik thuis ben ff een foto sturen.. Eerst hield ik haar achterdoor onder 1 arm vast Nu zit ze ik kleermakerzit en kan ik dr als ik zou willen best lang loslaten
Lydia, ik zit nu n een showroom. Achter de receptie, maar er komen geen klanten, weinig telefoon. En verder geen werk. Niks voor mij, ik heb het liever druk! Van,iddag ging mn solli goed en daar hoor ik woe meer van Koolmees, hoezo bloedprikken? Heb ik ergens overheen gelezen? Eevie, bij mij is het tijdens de zwangerschap niet goed gekomen haha
Lydia, ik heb ff naar de datum gekeken.. Hij is hier net geen maand.... Dus wel iets jonger. Dacht dat ie ouder was op de foto Maar misschen kan chulla zo zien hoe het zou kunnen...
bedankt meid voor de foto we hebben het net geprobeerd en het ging best goed de 2e keer dan want de eerste keer poepte meneertje in de tummytub dus mochten we overnieuw beginnen. maar het was wel leuk om te zien en hij had het zo te zien ook erg naar zijn zin ik heb ook een foto gemaakt zal kijken of het lukt om hem hier te plaatsen (vergeet steeds weer hoe het moet)
IMG00951-20111206-1200.jpg zo dat was weer even puzzelen op de foto kan je ook heel duidelijk zijn naveltje zien echt zielig
Leuke foto's dames! Geen tummytub ervaring, alleen maar babybadje. Chulla: wat een donker mannetje. Ik had het al eerder gevraagd volgens mij, maar jullie zijn allebei niet donker toch? Hij heeft zo'n zwoel kleurtje, prachtig (houd ik van haha!)