onze oude poes is op ben zo verdrietig

Discussie in 'De lounge' gestart door minimuis, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    heel veel sterkte meid.
    Ik heb dit zelf gelukkig nooit hoeven doen nog, maar heb ook 4 katten en een hond en zou er niet aan moeten denken.

Probeer inderdaad bij hem te blijven , als je het op kunt brengen, is dit voor haar een stuk fijner... en vertrouwder.

2. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoe is het gegaan gisteren? Hoop dat het een beetje met je gaat...
    Weet hoeveel pijn het kan doen.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Veel sterkte..hoe is het gegaan?
    En paar maand terug heb ik mijn kat ook in laten slapen na 14 jaar..ik had niet verwacht dat ik er ZO kapot van zou zijn...sterkte hoor!

4. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Iedereen bedankt voor de lieve woorden. We hebben gisterenavond onze poes moeten laten inslapen haar nieren waren uitgevallen door dat ze niet meer at en dronk haar tandvlees was ontstoken en haar heupen versleten, waarschijnlijk had ze ook een beschadiging aan haar hersens. Ik voel me op dit moment erg verdrietig en helaas ook een beetje schuldig al weet ik dat ik er goed aan heb gedaan om haar te laten gaan. Ze is rustig in mijn arme gestorven maar dit alles maakt het niet makkelijker ze was mijn grote vriendin en ik mis haar ontzettend. We gaan haar vanavond begraven en haar een waardig afscheid geven.

5. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Joh,veel sterkte met het verlies hoor.
    Onze kat had dus precies hetzelfde..en dan kan het snel gaan.
    Je niet schuldig voelen je hebt het beste gedaan wat je voor het diertje kon doen.
    "fijn" dat je haar hebt vastgehouden.

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Je hebt er goed aan gedaan, ook al kan ik me je schuldgevoel goed voorstellen. Jij moet de beslissing maken, maar het is een beslissing uit liefde.

Nu heeft ze rust... Het gemis is vreselijk... Heel veel sterkte meid.

7. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Bedankt voor jullie lieve woorden. Caro het is precies zoals je zegt jij moet de beslissing maken en ook al weet je dat dit de enige juiste was vooral ook omdat de dierenarts al aangaf dat dit het beste voor haar was. De dierenarts vond het ook heel erg knap dat we deze beslissing hebben genomen en dat we het niet hadden kunnen voorkomen omdat een kat pas laat merken dat hij ziek is als ze al heel erg ziek zijn. Ze at al langer slecht maar dan denk je die oude mensen eten ook slecht drinken deed ze nog wel goed maar waarschijnlijk hadden haar nieren niet genoeg reserve om die dagen dat ze niet dronk of weinig dronk op te vangen. Ze heeft iig een heel goed leven gehad en ik ben blij dat ze zolang bij ons mocht blijven.

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Heel veel sterkte. Ik heb bewondering voor de respectvolle manier waarop je met het beestje om bent gegaan. Daar kunnen nog veel mensen wat van leren.

9. Tanya

Tanya Bekend lid

27 jul 2010
    668
    0
    0
    Heel veel sterkte meis; dit is heel moeilijk, weet ik uit ervaring!!

10. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Pfoe lieve meid, "fijn" dat je haar in je armen hebt kunnen houden. En voel je niet schuldig. Je hebt deze juiste beslissing genomen uit liefde voor haar. Je had geen andere keus kunnen maken want dan had ze nog met veel pijn de laatste loodjes door gemoeten...

Sterkte met het rouwproces!

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    wat lief allemaal. Ik ben vandaag een mooie rieten mand gaan halen en wat plantjes zodat ze een mooi plaatsje krijg ze heeft het wel verdient. Ik probeer het schuldgevoel ook weg te denken want ik weet dat ik haar een hoop leed heb bespaard het is al wel aan het afnemen heb namelijk op google gelezen dat als ze ontstoken tandvlees hebben er een ziekte achter zit dit krijgen ze niet zomaar ze kan suiker of iets anders hebben gehad. Ik was namelijk bang dat ik niet goed op haar gebit had gelet en dat het daar door kwam maar gelukkig heeft het daar niks mee te maken.
    Vanavond gaan we haar begraven de andere twee poezen hebben afscheid kunnen nemen staan steeds bij haar te snuffelen vooral onze jongste want dat was haar vriendin hopelijk gaat ze haar niet te veel missen.

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sterkte met dit verlies meid! Je hebt er goed aan gedaan, hoe moeilijk het ook is geweest. Respect hoor!

Deel Deze Pagina