We zijn NU op vakantie, op een camping, we zijn afgelopen maandag aangekomen en gaan officieel pas volgende week zondag naar huis.. NU is het zo dat onze evy van 19 maanden al vanaf dinsdag aan de diarree is zonder reden, ze krijgt geen kiezen, heeft geen koorts, is gewoon vrolijk, en heeft niks verkeerds gegeten.. wel diarree dus, en ze wil hier niet slapen, niet douchen en is helemaal niet de evy die we kennen.. ze wil snachts alleen maar op mijn schoot zitten en me al knijpend vasthouden, en als ik dan wil plassen schreeuwt ze : nee mama ! nee mama ! en kijkt me dan met zulke grote bange ogen aan.. ze probeert gewoon dr best te doen en vrolijk te zijn, maar als ze me aankijkt weet ik al genoeg.. nu is het voor ons eigenlijk wel heel erg logisch en duidelijk dat onze schat last van heimwee heeft en dr huis mist.. ze is hier niet happy ! en ze is het ook niet gewend, we zijn nooit een weekend weggeweest met r, en dan ineens moet ze mee 2 weken op vakantie, dat was ook een beetje teveel van het goede.. ze was als baby al heel extreem gevoelig voor verandering, als ze savonds een keer later naar bed ging was ze meteen 2 dagen dr ritme kwijt.. Nou denk ik dat we morgen maar naar huis vertrekken.. daar gaat onze vakantie helaas.. heeft er iemand tips wat te doen bij een peuter met heimwee ?
Jeetje wat vervelend joh! Ik zou niet zo goed weten wat je moet doen, misschien toch doorzetten? En laten zien dat er niets aan de hand is? Maar als je naar huis gaat begrijp ik dato ok goed hoor! Veel succes ermee!
Ga even met haar naar de dokter, misschien heeft ze wat onder de leden. Leg haar s'nachts bij jullie, zodat het voor haar vertrouwd is. Succes, en anders gewoon naar huis gaan!