Omdat ze er in kunnen stikken! Is heel dun haar dat je zo inademt en dan zijn de gevolgen voor zo'n kleintje niet te overzien!
In de box heb ik aluminiumfolie gelegd (ballonnen en muggennet werkten niet) een paar weken voor de bevalling. De wagen en maxicosi dek ik altijd af met de plastic regenhoes die erbij zit. Deuren van de slaapkamers altijd dichthouden en de klinken heb ik omhoog gezet. Gelukkig zijn de katten niet echt geinteresseerd in haar, maar de lege wagen/wieg/box vinden ze wel erg aantrekkelijk
bij mij staat de wagen met de regnhoes eroverheen dan kan ze er gewoon niet in schrik ik zelf ook niet van knallende ballonnen.
Inderdaad, wij deden ook een regenhoes over de maxi-cosi en de wandelwagen. Je kan de deur van de babykamer gewoon dichtdoen hoor. Wij lieten onze 1e weleens beneden slapen in de wandelwagen, in de tussentijd kan je dan de babykamer even luchten. Ik zou, als ik jou was, wel op tijd beginnen met de babykamer af te sluiten voor de katten. Die 2 van mij pikten dat namelijk niet zo snel, en hebben echt nog weken gekrabt aan de deur omdat ze daar naar binnen wilden. Na een week of 6 pas gaven ze het op. Enne puzzcat, nog gefeliciteerd met je zwangerschap! (ik "ken" je nog van een ander topic, die er nogal heftig aan toeging, weet je het nog welke ik bedoel ?)