baaldag

Discussion in 'De lounge' started by zibella, Nov 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zibella

zibella Actief lid

Aug 30, 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    Ik heb een nieuwe auto sinds begin november. Ik ben extra voorzichtig, maar vandaag heb ik op een parking tegen een lage betonnen blok gereden. Gevolg de bumper onderaan gekrast. Ik heb omniumverzekering en het kost me 100 euro, dus dat valt nog mee. Maar ik ben zo kwaad op mezelf dat ik zo'n stommiteit heb begaan. Een collega van me zei vorige week nog dat ik zou botsen (om te lachen) omdat ik zo voorzichtig ben. Hetgeen ze heeft gezegd, is uitgekomen :(
    12 jaar lang heb ik met een oude auto gereden. Dit was me nooit eerder overgekomen. Nu dat ik eindelijk een nieuwe auto heb, gebeurt dit ...
    Zou dat kunnen als mensen jou iets niet gunnen, dat je dan meer pech hebt in het leven? Of is dat gewoon pech hebben?

Groetjes zibella x

2. Dat is een kwestie van pech hebben

Maar je kan natuurlijk ook te voorzichtig doen,
    en dan kan het ook gebeuren...

Net als bv met zwanger raken, ben je er te veel mee bezig, lukt het niet.
    Ben je er niet continue mee bezig, raak je spontaan zwanger...

Zo ook dus met autorijden, je rijd dan te gestressd waardoor dingen gebeuren die je juist aan het voorkomen bent...

Mijn advies, gewoon lekker relaxed rijden zoals je altijd gedaan hebt

Is nou eenmaal zo dat als je heel erg bezig bent met iets van dat wil ik niet hebben, datdat juist gebeurd...

3. zibella

zibella Actief lid

Aug 30, 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    Hey CaatjeMo

Allereerst bedankt om te reageren.

Ach, er zijn ergere dingen in het leven. Zodra de bumper wordt vervangen, ben ik het gauw vergeten. Ik moet het van mij afzetten. Ik ben van nature zo dat ik mij alles erg aantrek. Dat is vermoeiend hoor, want ik heb vandaag al de hele tijd geweend met als resultaat dat ik niets zinnigs heb gedaan.

Inderdaad ook wat het zwanger worden betreft; ook daar ben ik te fel mee bezig. Vandaag is mijn meest vruchtbare dag en dat 'vandaag moeten' vind ik zo geforceerd. Gezien mijn leeftijd, wil ik niet meer wachten.

Lief dat je hebt gereagereerd :)

zibella x

4. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
  5. zibella

zibella Actief lid

Aug 30, 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    Het zou kunnen dat mij dat heeft beïnvloed ...

Thx voor uw reactie zibella x

6. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Oeps... ze zei u tegen me!
    Ik word er helemaal verlegen van :oops:

;)

Hopelijk brengt de rest van de dag alleen nog maar geluk voor je!

7. zibella

zibella Actief lid

Aug 30, 2007
    157
    0
    0
    Onderwijzeres
    :)

Dank je x

Share This Page