Onze prachtige ster; Thijn

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Lindavvv, 5 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esstli00

    Esstli00 Lid

    24 mei 2020
    64
    50
    18
    Vrouw
    Hoi Linda,

    Ik lees hier echt exact mijn verhaal. Ons gezin maakte dit zelfde drama mee in februari. Op valentijnsdag kregen wij het vreselijke nieuws, 25 feb ben ik met bijna 22 weken bevallen van ons 2e kindje. Ook wij hebben haar een paar dagen bij ons gehad en herinneringen gemaakt met onze oudste dochter erbij.

    Zelf putten wij heel veel kracht uit het feit dat het domme pech was en genetisch alles goed was. Dit stond (een beetje zweverig) op ons levenspad uitstippeld. Wij moesten dit meemaken en zijn er nog hechter door geworden dan we al waren. Het geeft rust dat we de keuze net als jullie, uit liefde voor ons kindje hebben gemaakt! Wij hebben het geaccepteerd en omarmd en hebben het fijn met elkaar en haar in ons hart. Al zijn er ook af en toe momenten van pijn en verdriet.

    Ik hoop dat jullie het verlies ook snel een plekje kunnen geven en genieten van al het moois om jullie heen met Thijn in jullie hart. Hij is en blijft jullie mooie mannetje.

    Liefs Esstli00
     
    Lindavvv vindt dit leuk.
  2. Mya

    Mya Fanatiek lid

    12 apr 2012
    2.602
    2.172
    113
    Wat ontzettend verdrietig en oneerlijk dat jullie deze keuze moesten maken, een goede keuze een keuze uit volle liefde. Ik hoop echt dat je inmiddels inziet dat je hier vrede mee mag en kan hebben en dat je jezelf niets hoeft te vergeven, echt het lijkt me zo ontzettend zwaar. Ik wens je heel veel sterkte en alle kracht om hiermee om te kunnen gaan.
     

Deel Deze Pagina