Onze prachtige Sverre - afgebroken na 22 weken

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Lysander, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Heel veel sterkte toegewenst!!

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat heb je het prachtig verwoord! Met een brok in mijn keel heb ik je verhaal gelezen. Ook ik wil jullie feliciteren met jullie zoon Sverre....wat een prachtige naam!! En hoe tegenstrijdig ook....wil ik je ook condoleren met het verlies. Heel veel sterkte...

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Heel veel sterkte zeg, wat erg

4. liebrando

liebrando Niet meer actief

Pff hier zijn inderdaad geen woorden voor. Heel veel sterkte en kracht met het verwerken van jullie groot verlies!

Dikke knuffel

5. arwen30

arwen30 Lid

10 feb 2010
    9
    0
    0
    Als eerste proficiat met Sverre.
    Ik wil jullie veel sterkte wensen.
    Hoe goed het nu met je?
    Op 22 januari 2010 ben ik bevallen na een zwangerschap van 21 weken van ons dochtertje Evelien.
    De bevalling was heel wonderlijk.
    Nu een paar weken verder overvalt het lege gevoel mij steeds vaker.

groetjes

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel sterkte meid! :(

7. Lysander

Lysander Lid

5 feb 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel allemaal voor jullie lieve woorden. Fijn om te lezen, en ook om te merken dat we niet de enige zijn.

Arwen, jeetje, dat is twee dagen voor mij. Wonderlijk is inderdaad een woord dat voor mij ook heel goed bij de bevalling past.

Met mij gaat het nu redelijk goed, maar wij hebben een 'voortraject' gehad van 10 weken, waardoor we ons goed konden voorbereiden op de bevalling en het afscheid. Ik weet niet hoe dat bij jou is gegaan? Maar natuurlijk mis ik hem en denk ik heel vaak aan wat we nu niet zullen meemaken en hoe het was geweest als het anders was gegaan...

8. arwen30

arwen30 Lid

10 feb 2010
    9
    0
    0
    Hoi Lysander,

Wij kregen het bericht pas op de 20 weken echo. Een week later ben ik bevallen. Dankzij de hulp van mijn ouders hebben we Evelien een mooi afscheid kunnen geven.
    Over het algemeen gaat het ook best goed met mij maar af en toe overspoeld het gevoel van leegte mij. Vooral nu ik de dagelijkse dingen weer aan het oppakken ben.
    Nog veel sterkte de komende weken.
    Wanneer ga jij weer aan het werk?

groetjes

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Sverre,en gecondoleerd met dit onmenselijke verlies!!:(
    Een hele dikke knuffel!

10. Lysander

Lysander Lid

5 feb 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Claudia!

Arwen, dat lijkt me nog ingrijpender, in een week van onbezorgd zwanger naar bevallen... Wij hebben de weken ervoor al heel veel verdriet gehad, hoewel ik moet zeggen dat het verdriet in de eerste 2 weken na de bevalling overweldigend was.

Ik ben zelfstandige, werk als vertaler, en ben na 2,5 week rustig weer begonnen. Het fijne is dat ik mijn eigen uren in kan delen en dat de meeste van mijn klanten weten wat er gebeurd is en een beetje rekening met me houden.

11. Lieve ouders van Sverre,

Gecondoleerd met dit grote verlies.
    Ook wij weten helaas wat het is om je kindje te verliezen.
    Onze zoon Jesse is 23 december 2009 geboren en 30 december 2009 overleden.
    Onze zoon Jesse kwam negen weken te vroeg en overleed aan de gevolgen van NEC.
    Ik heb voor onze Jesse een hele mooie site gemaakt waar ik heel veel aan heb gehad en nog heb.
    Je kunt met andere ouders mailen die ook hun kindje zijn verloren en je kunt alles naar je eigen wens en belangen invullen.
    Onze site is; www.jessenooij.vlindersite.nl
    Als je dan links onder op vlindersite drukt kun je zelf je eigen site maken.
    Misschien hebben jullie er ook wat aan.
    Heel veel sterkte met dit grote verlies.

Dikke knuffel van Melanie,de trotse mama van Jesse*

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gecondoleerd met het overlijden van jullie kleine man!! Veel sterkte!

13. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Jeetje, wat een heftig verhaal. Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies....
    Ik wil wel nog even zeggen dat jullie een prachtige naam hebben gekozen!!!

14. Lysander

Lysander Lid

5 feb 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjulliewel allemaal voor jullie lieve, warme woorden.
    En Melanie, ook jij heel veel sterkte, pff wat een verhaal. Wat goed dat je nu al zo'n site opgezet hebt!

Nu we van die razende trein afgestapt zijn, besef ik pas echt wat er de afgelopen maanden allemaal gebeurd is. Het gewone leven gaat inmiddels weer door, maar ik heb het er afentoe behoorlijk moeilijk mee. Boos, verdrietig, bang voor een nieuwe zwangerschap, al die spanningen weer, het wachten, zullen we het dan wel mogen houden?
    Maar goed, allemaal logische emoties die tijd vragen...

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Wat verschrikkelijk.. Gefeliciteerd en gecondoleerd met Sverre. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Alleen dat ik jullie heel, heel veel sterkte wens. Ik kan zo geloven dat jullie Sverre een prachtig kereltje was.

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Heel veel sterkte met dit grote verlies van jullie manneke, hij zal in jullie harten voortleven!

Ik vind het heel knap hoe je alles verwoord en zo goed op kan schrijven, heel veel respect voor.

Wat al eerder is gezegd, jullie zijn nu papa en mama maar jullie kindje mocht helaas niet bij jullie blijven...

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jeeeeeeeeeeeeeetje meid, wat heb je dit goed kunnen verwoorden. Bij deze wil ik je feliciteren met de geboorte van jullie prachtige wondertje en meteen ook condoleren met het vreselijke verlies van jullie kleine Sverre. Heel erg veel sterkte voor de toekomst.

Deel Deze Pagina