27 mei om 20:00 zijn mijn weeen begonnen en op 28 mei om 13.45 is Sven geboren. Het was allemaal zo onwerkelijk. Lig nog steeds op bed. dat is echt het meest vervelende. Ze hebben in het ziekenhuis verkeerd in mijn bil geprikt en heb nu een hele dikke onderhuidse bult waar ik niet op kan zitten. Ik kom heel moeilijk mijn bed uit en door het verkeerde zitten heb ik ook last van mijn stuitje gekregen. Maar het is het allemaal waard. Wat een heerlijk ventje is het. Hij slaapt goed door. Af en toe beetje jengelen aan het begin van de avond/nacht. Ben echt zo gelukkig! Liefs Britt
Hoi Britt, van harte met je zoontje. Geniet er nu lekker van! Vervelend dat je vrijwel alleen nu maar kunt liggen. Hopelijk gaat t snel over.
van harte gefeliciteerd! Hoop dat je je snel wat beter gaat voelen Geniet van je zoon, Sven! Liefs kiss
Hartelijk gefeliciteerd met jullie kanjer! Geniet ervan. Ik hoop dat je zelf ook weer snel de oude bent! Liefs Elvira
Hey Britt, nogmaals van harte gefeliciteerd! Jammer van de prik, maar gelukkig maken jullie het verder goed! Beterschap en een fijne kraamtijd gewenst.
gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en ook veel beterschap met je bil hopelijk knap je snel weer op