Onze pup showen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Kat1981, 26 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    *smelt*

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

7/8 weken is een hele normale leeftijd om een pup mee te geven. Met kittens is dat een heel ander verhaal.

Ontopic, wat een schatjes! Mijn ouders hebben altijd Akita's gehad, en ooohhhh wat zijn die lief klein en wollig op die leeftijd.

3. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    wij hebben onze oudste pup(onderhand al twee jaar hoor) met bijna 7 week opgehaald. maar dat had voornamelijk te maken dat de pups al op vast voedsel waren, omdat mams onder een auto was gekomen:(
    onze jongste pup was 9 week toen ze het nest mocht verlaten.

@TS: wat een droppie! ik zou hem zo meenemen :D

4. silvermist

silvermist Niet meer actief

wat een scheetje!!! :)

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ahhhhh...wat een schattige foto! Geniet ervan!!

6. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    #26 Kat1981, 28 feb 2012
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
    Bedankt voor de reacties allemaal, leuk dat jullie allemaal zo van Aiko gecharmeerd zijn als wat ik ben.:D

De twijfels over de fokker zijn echt niet nodig hoor, zoals aszz al zegt: 7/8 weken is inderdaad een heel normale leeftijd om een pup mee te geven. ;)
    Wat leuk dat je ouders ook akita's hebben gehad. Waren het Amerikaantjes of Japanners?
    (Joh! Ik wist helemaal niet dat kittens op een andere leeftijd weg mochten, drinken ze dan zo lang bij de moeder? En op welke leeftijd mag een katje dan verkocht worden? Nooit een kitten gehad, dus vandaar.)

Anyway, Aiko is afgelopen zaterdag gechipt en volkomen gezond verklaard door de dierenarts en gelukkig zijn broertjes en zusjes ook allemaal! De bench staat klaar, evenals zijn etens en drink bakjes en het riempje hangt al aan de kapstok.

Wie van jullie heeft een toverstokje om de tijd vooruit te spoelen naar zaterdag?;)

7. chila

chila Niet meer actief

Ach wat lief! Echt een schatje..
    En als je hem dan thuis hebt krijg je alle puppy streken!! Hihi.
    Superlief.

Haha, hadden we maar zo'n toverstokje. Wachten duurt lang als je iets graag wilt.

8. Jel

Jel Niet meer actief

Wat een scheetje.

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Onze pup is gisteren ook helemaal gezond verklaard door onze eigen dierenarts, yeah! Hadden al een gezondheidsverklaring, maar dat je eigen
    dierenarts er in mee gaat is toch wel erg fijn!

Wij zitten nu midden in de puppy perikelen! Hahaha, wat een boefje!
    Er zit hier wel een karakter in!

@Kat, hebben jullie nog meer huisdieren?

10. Enchanted

Enchanted Niet meer actief

Wat een poppie!! Ik ben echt helemaal in love!

Geniet er van, en wees streng! Haha. Is het je 1e hondje? Ga je op puppycursus?

11. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Brabant
    Many thanks to you all. :D

mammavanjuul: *Geeft high five* gezond verklaard door eigen dierenarts! Yeah! Dat is echt het nieuws dat je wil horen. Gefeliciteerd.
    Ik ben wel heul benieuwd naar de streken van jouw puppenkind...;)
    Wij hebben hier nog twee tamme ratjes rondlopen, hoogbejaard zijn ze nu. Twee dames: Indi en Molly.

Chilla: Oh, ik heb al wat meegekregen van de puppystreken. Fokster is familie van me, dus we zijn er al lekker vaak geweest en in die tijd hebben de 8 pups;
    - De onderkant van een sofa opgevreten onder het mom van; 'Kijk eens, heb ik helemaal alleen gedaan! Knap he?'
    -Me in mijn vetrol gebeten.:D
    -De poten van de stoelen bewerkt.
    -IN hun etensbak in slaap gevallen.
    - Door de spijlen van de poort geglipt, gelukkig waren we er op tijd bij en zijn we er achter gekomen dat ook een dikke waggelpup er vrij makkelijk doorheen komt als ie maar genoeg wurmt. (Meteen maatregelingen genomen.)
    -in de gordijnen gehangen.
    -Mijn sjaal ondergezeken.:x:D

Jel: Lief is hij he. ben helemaal in luv.

Enchanted; Niet mijn eerste hondje en ook niet vriend's eerste hondje, maar wel ons eerste hondje wat we samen als pup hebben gekocht en samen gaan opvoeden, we gaan dan ook zeker een puppycursus doen. Niet voor de commando's, die weten we zelf wel hoe we die moeten leren, maar voornamelijk voor het sociale aspect. Akita's zijn zowieso al niet zo van het met andere honden spelen, tenminste, de meesten niet en ik wil het gewoon proberen vanaf het begin af aan.

Zal ik....ach, wat the hell, ik slinger er gewoon NOG een foto bij!:D Hier is meneer 2 weekjes oud. Let niet op de kwaliteit, (En ook niet op mijn gezicht...:x:))had alleen maar mijn crappy mobieltje bij.

Deze noemen wij: 'puppylove'

12. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    geen wonder dat je verliefd bent :D

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Wat een scheetje zeg :)

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, schattig hoor!!!

Hier puppy perikelen:
    - In de kussens kauwen
    - De andere hond klieren, steeds in zijn staart hangen, klieren als ie ligt te slapen ;)
    - De dop van de fles steeds inpikken en in haar mand leggen
    - Krabben en bijten aan de bank, stoffen bank (lijkt wel een kat, haha)
    - Wiebelende tenen aanvallen
    - in de sloffen van mijn dochter hangen
    - in snoertjes bijten, dus goed opletten met laders en oordopjes ;)

maar wel heel lief:
    - Bij je komen liggen
    - Heel zachtjes met de kindjes spelen
    - lekker spelen en dan grommen, hoor mij eens stoer doen (let wel, formaat kitten is dit ;))
    - Nu al luisteren naar zit
    - Nu al piepen bij de achterdeur als ze moet plassen.

Het brengt wel leven in de brouwerij! Vooral onze jongste (10mnd) is er helemaal wild van en geeft de hele dag kusjes!

15. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Brabant
    Mamavanjuul: Ohow, wat een kleine deugniet hebben jullie hahaha. maar eerlijk is eerlijk: wiebelende tenen zijn dan ook echt wel leuk puppenspeelgoed he.:D

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    vind ze zooo mooi!!!

Deel Deze Pagina