Na rijp beraad hadden wij besloten niet door te gaan met de vruchtbaarheidsbehandelingen bij de gyn. Het zaadjesonderzoek van manlief was goed genoeg en ik heb een regelmatige cyclus met een duidelijke sprong. Geen enge dingen voorlopig dus. Maar zwanger worden lukt na een jaar klussen nog steeds niet. Op aanraden van een vriendin die het hele medische circuit van binnen heeft gezien, heb ik een afspraak gemaakt met een osteopaat. Nu ben ik heel erg benieuwd naar jullie ervaringen daarmee. Vertel, vertel! ow ja, let niet op mijn banner. Ben hartstikke ongi maar snap niet hoe ik mn banner moet aanpassen.
Hey Djuke, wat toevallig. Ik ben vandaag de eerste keer naar de osteopaat geweest onder de noemer: baat het niet dan schaad het niet. Ik zal al bij die praktijk onder behandeling van de fysio en ben dus nu doorgestroomd naar de osteopaat. Ze heeft vandaag alleen onderzoek gedaan en zegt wel wat te kunnen betekenen. Alhoewel, niets geeft garanties, maar dat weten we ook wel Maar ik ga vanaf nu 1 keer per week en hoop er het beste van. Jij ook succes. Liefs Hope
Ik ben begin oktober naar een osteopaat geweest en blijkbaar zit het aan de linkerkant "vast" Mijn linkernier beweegt niet volledig (die moet tijdens de ademhaling op en neer bewegen, maar bij mij gaat dat niet helemaal goed) en m'n baarmoeder zit daardoor ook vast. Hij heeft alles "losgeduwd" en volgens hem zou ik binnen 3 maanden zwanger moeten zijn. Ik hoop dat hij gelijk heeft...
He Djuke, Ik ben ook van plan een keertje contact op te nemen met een osteopaat. Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe het te werkt gaat en wat een osteopaat kan betekenen voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen. Wij zijn alweer 1,5 jaar bezig voor een tweede en dat wil niet echt vlotten. Succes en hopelijk gaat het zwanger worden voor ons allemaal snel lukken. Liefs Maaike Ps: ga naar cyclus banner en pas daar de datum aan. Kopieer het stuk tekst naar je profiel en plak het daar tussen. De tekst van de oude banner even verwijderen. Hopelijk heb je er wat aan!
wat is het verschil tussen een osteopaat en een acupuncturist? Ik ga namelijk vanaf vrijdag starten met acupunctuur, omdat ze zeggen dat dat kan helpen bij de opbouw van het baarmoederslijm en de inesteling. Wat kan de osteopaat doen? Liefs Nikkie