Hallo meiden, Na een zwangerschap van 34 weken en 5 dagen is onze prachtige dochter geboren. Ze woog bij de geboorte 2170 gram en is 45 cm lang. Ze doet het harstikke goed maar moet nog wel even op gewicht komen voordat we haar mee naar huis mogen nemen. We zijn super trotse ouders en kijken er naar uit dat ze naar huis toe mag Liefs Starry
Hey Starry. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Fijn om te horen dat ze het goed doet. Ik hoop dat ze snel aansterkt zodat ze snel met jullie mee mag naar huis en dat jullie heerlijk van elkaar kunnen genieten. Veel liefs wolly
hoihoi gefeliciteerd met je dochter geniet ervan hopelijk (als allah het wilt) mag ze snel mee naar huis liefss
Dank jullie wel meiden Ze doet het harstikke goed.. Vandaag na 8 dagen zit ze weer op haar geboortegewicht. Iedere dag gaat het een stuk beter want ja ze word natuurlijk sterker Liefs Starry
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! prachtige datum! 15/10 is mijn zoontje ook geboren. Alleen dan in 2007
Hallo meiden, Ik wil jullie even laten weten dat Irem gisteren naar huis toe mocht Eindelijk na 2 weken! We genieten volop van haar
Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en wat fijn dat ze al na 2 weken naar huis mag. Hebben ze nog een reden gevonden waarom ze te vroeg geboren is?