Op 18 september ben ik om 19.05 uur d.m.v. een keizersnede bevallen van onze tweede trots Fiene. Haar volledige namen zijn Josephine Willemijn Maxime Maria, ze woog 3705 gram. Het herstel is pittig, mijn operatiewond is 1.5 tot 2 keer groter dan normaal doordat Fiene erg hoog lag en ze er moeilijk bij konden, nog veel pijn maar elke dag gaat weer een stukje beter
Gefeliciteerd met jullie dochtertje. Ik wens je nog beterschap en doe het rustig aan ! Geniet van je kraamtijd! Liefs D. -x-
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter. En voor jou een spoedig herstel toegewenst.
gefeliciteerd met jullie 2e dochter (leuke naam ) doe het maar rustig aan en geniet van je gezinnetje
Gefeliciteerd met Fiene, Wendy! Lotte zal een hartstikke lieve zus zijn, dat weet ik zeker! Nu rustig aan herstellen en lekker genieten van je twee meiden!
Wen, vrouwke, nogmaals van harte met de geboorte van Fiene! Ook van harte aan man en dochter! Je hebt het geweldig gedaan, dus je mag lekker uitrusten en herstellen. Dikke knuf!
Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! Gelukkig gaat het al met en met iets beter! Rust nog maar goed uit en geniet lekker van jullie dochter!