Zijn jullie ook wel eens (te) bezorgd...?

Discussie in 'De lounge' gestart door Visjes, 4 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Dames,

Gistermiddag was manlief even motorrijden. Ik had hem eigenlijk na een uurtje al terugverwacht, maar ja het was lekker weer, dus hij kwam pas na 2,5 uur thuis. Ik was zo verschrikkelijk bezorgd geweest dat ik moest huilen toen hij er weer was! Ik zat al te denken; hoe moet dat als ik alleen achter blijf, met de begrafenis etc. Echt te erg! Ik schaam me er wel een beetje voor. Ik heb dat eigenlijk ook alleen als hij op de motor weggaat... is dit herkenbaar? Ik vond het erg overdreven van mijzelf...

Groetjes,
    Visjes

2. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik heb dat heel erg bij mn ex gehad, toen hij net zn motorrijbewijs had.

Gingen ze toeren en dan bleven ze heel lang weg en op smsjes of telefoon reageerde hij niet, dat hoor of voel je niet.

was ook altijd blij als ie weer thuis was, t werd wel minder moet ik zeggen. Na 2 jaar goed rijden was ik wel wat geruster

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ja, op zijn tijd kan ik ook zo'n muts zijn....erg he?

4. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Ik ken het. Heb het er ook niet op als mijn vriend alleen motor gaat rijden. Ik weet dat hij dan nog wel eens 'gekke' dingen kan doen.

5. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    pff bedankt voor jullie reacties hihi MUTS is inderdaad een goed woord ervoor... maar ja er gebeuren natuurlijk best regelmatig ongelukken met motorrijders... Zal daar wel door komen! ;)

6. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ik herken het ook hoor.
    Mijn vriend heeft al heel lang zijn motorrijbewijs. Hij gaat ook wel eens alleen even een rondje rijden. Maar oh oh wat zit ik dan in de war.
    Ieder jaar is er TT in Assen en daar gaat hij ook altijd heen. Als hij dan vroeg weg gaat 's ochtends moet ik meestal een paar keer slikken voordat hij wegrijdt. Het eerste jaar dat hij er heen ging, woonde we net 2 maanden samen, nou ik heb gewoon staan huilen toen hij weg reed :oops:

7. Niet meer actief

Dat ken ik hoor. Mijn man gaat elk jaar 2 weken naar de alpen met een groep motorrijden. Nou prima, toen ik meeging althans. NU hij alleen gaat, ben ik een stuk bezorgder en controleren we altijd alles nog even extra voordat hij gaat.

8. Niet meer actief

nou ik ken het ook hoor...

vooral als ik er over na denk hoe het zou zijn om zonder hem te leven dan krijg ik heel erg naar gevoel van binnen en als ie dan weg gaat met de auto ofzo bel ik hem eg om t kwartier echt erg maar jah beter een overbezrogde muts als helemaal niet bezrogd tog?

gelukkig heb ik het ook maar 1 keer in de zoveel tijd :)

9. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    Ik ook hoor, maar gelukkig rij ik op mijn eigen motor vaak mee.En ik weet dat hij heel voorzictig is en ook erg goed rijd, maar ach beter bezorgd dan niet toch!

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb het met de kids

11. Niet meer actief

Mannetje hier zou ook graag weer op de motor kruipen. Ik gun hem zijn plezier zeker, maar de gedachte alleen al.... Brrrrr....

In mijn jeugd kwam ik vaak over de vloer bij mensen die in een flauwe bocht woonden. Daar zijn een aantal motorrijders de tuin in komen zeilen en dat is niet altijd even goed afgelopen.

Ik moet er toch niet aan denken!

En dan kan hij nog wel zooooo voorzichtig rijden... Als motorrijder ben je toch heel kwetsbaar: hij zal maar zoiemand (als ik) tegenkomen die net niet helemaal goed uitkijkt en dan...

Toen ik mannetje leerde kennen, droeg hij ook nooit zijn autogordel. Tot ik hem duidelijk wist te maken dat ik nog 'plannen' met hem heb...

Sindsdien mag hij het wel eens 'vergeten', maar corrigeert zichzelf gelukkig zo snel mogelijk. Het aantal snelheidsovertredingen is van 29 in 2005 teruggelopen tot 1 in 2006: gelukkig voor mij een teken dat hij wat rustiger aan is gaan doen...

Deel Deze Pagina