Zit op me werk nu en met tranen over me wangen lopend wil ik je veel sterkte wensen met dit vreselijk verlies!!
Wat vreselijk, weer een mama met zoveel verdriet. Gecondoleerd met jullie zoon Stijn*. Heb helaas een zelfde soort situatie meegemaakt. Jouw verhaal lijkt sprekend op die van mij, kreeg kippevel toen ik het las. Ook van de één op andere dag geen leven meer voelen, bij het plannen van de bevalling rekening houden met je vaders verjaardag en dan ook nog het liedje van 'Het land van je ogen dicht'...heel herkenbaar... Ik hoop dat ze kunnen achterhalen waar het aan heeft gelegen dat jullie zoontje niet bij jullie mocht blijven. De komende tijd zal erg moeilijk zijn, maar er komt een dag dat ook voor jullie weer de zon gaat schijnen, ook al kun je je dat nu echt niet voorstellen. Wens jullie heeel veel sterkte!
Oh meid het is alsof ik mijn eigen verhaal zit te lezen! Zo herkenbaar allemaal. Ik heb ook nog een ouder zoontje en ook die heeft mij er overheen geholpen. Hij hield mij echt op de been. Heb vertrouwen in de toekomst maar doe alles in je eigen tijd. Ik ben vrij snel weer zwanger geraakt (wat we ook heel graag wilde) en na de geboorte van mijn 3e zoontje ben ik echt ingestort. Wat ik wil zeggen geef het de tijd en verwerk het goed! Sterkte.....
Heel veel sterkte. Heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen. Wat moet dit ontzettend moeilijk zijn voor jullie. Hopelijk heb je veel steun aan je familie/vrienden. xxx
Jeetje, dit is ieders grootste nachtmerrie. Hier zijn geen woorden voor. Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen om dit grote verlies te kunnen dragen.Ben er helemaal stil van.
Allereerst: gefeliciteerd met jullie 2de zoon (mooie naam), en tegelijkertijd gecondoleerd! Wat verschrikkelijk zit met tranen in mn ogen, ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies! *Knuffel *