Heel erg mooi. De betekenis erachter ook heel erg mooi.. Tuurlijk ga ik voor voor jullie duimen.. Knuff
Heb je blog gelezen. Wat een verhaal.. Ik duim mee voor een goede uitslag voor jullie kinderen *knuffel*!
Mooi verhaal achter de tattoo! Ik heb net even gezocht naar je verhaal. Maar wat een nare onzekerheid! Veel sterkte en hopelijk goed nieuws!
Dank jullie wel allemaal.Uitslag van de meiden krijgen we vrijdagmiddag half 3 in het AMC.Zal hier dan wel de uitslag zetten. En dan komt de uitslag van onze zoon van 19 eind van de maand.
Ik ben nooit zo van tattoos met namen van partners erin, maar in jullie geval vind ik het erg bijzonder. Wat mooi dat jullie al zo lang samen zijn en wat verschrikkelijk wat jullie moeten doormaken. Hopelijk kunnen jullie nog heel lang van elkaar genieten en krijgen jullie snel goed nieuws!
Ik vind de gedachte achter jullie tattoos erg betekenisvol. Ik duim mee op een goede uitslag voor jullie kinderen. En verder wil ik jullie heel veel sterkte wensen.. Liefs van ons..
Nu richting AMC voor de uitslag van onze meiden...ik update straks... kan een paar uren duren omdat we naar klinische genetica moeten en aan de hand van de uitslag meer gesprekken gaan krijgen. Duimen jullie alsjeblieft ?
Mooie tattoo's...!! Wat zit er een vreselijk verhaal achter... Ik heb van dichtbij meegemaakt wat ALS doet. Ik duim dus ook heel hard mee dat dit jullie kids in ieder geval bespaard zal blijven...!!