Prachtige tattoos, de liefde spat ervanaf. Maar wat een onwijs klotenieuws dit, heel veel sterkte gewenst voor jou en je gezin.
Wat een vreselijk nieuws! Het is al een hel dat je weet dat je man t zal krijgen, maar ook je 2 meiden...pppfff.....Hoe zijn ze er zelf onder?
Jeejtje wat een kutnieuws zeg Hoe zijn de meiden eronder? Je hoeft je toch niet sterk te houden, het is volkomen logisch dat je van de kaart bent. Heel veel sterkte.
De meiden zijn er zelf redelijk rustig onder.Natuurlijk is het wel een klap maar ik denk dat het nog niet tot hun doordringt.
Ik kan niet anders dan jullie heel veel sterkte te wensen. ALS is echt een verschrikkelijke ziekte...
Bijzonder, de tattoo en de betekenis erachter... Oneindige liefde, in goede en slechte tijden! En verschrikkelijk dat jullie weer slecht nieuws te verwerken hebben, heel erg veel sterkte... Duimen nu dat jullie kleine mannetje het gen niet heeft... Knuffel!
Zo! Heftig zeg! Maar je dochters hebben het gen dus ook? Dat betekent dus ook een kans van 100% dat zij de ziekte ook zullen krijgen... Ik las op de website dat ongeveer 3 (of 5, even vergeten) jaar nadat de diagnose is gesteld men overlijdt? Daar schrok ik van... Hoe reageerde je dochters erop? Omdat ze in eerste instantie niet bang waren?
Jeetje meid...... Ik heb er geen woorden voor zo erg vind ik dit voor jullie. Vreselijk nieuws. Dikke knuffel.
Ik hou zelf niet zo van grote tattouages maar nu ik jullie achtergrond heb gelezen vind ik het echt geweldig! Hoop dat je er veel kracht uit mag putten en koester de liefde die jullie samen delen en met je kinderen, want wat voel ik die goed als ik je blog lees! Zo bijzonder..... Ik kan een heel klein beetje snappen wat je voelt, mijn zus in ongeneeslijk ziek, heeft uitgezaaide borstkanker en in eerste instantie was de prognose zo slecht dat ze deze feestdagen niet zou halen maar door chemo is die bijgesteld tot de zomer of mogelijk nog wat jaren extra. Het is leven en genieten nu, tuurlijk de angst haar te verliezen heel groot maar ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn nu. Ik wil nog zoveel met haar samen doen en zijn! Ze is niet alleen mijn zus maar ook een moeder voor me en beste vriendin..... Super dat jullie gaan emigreren, goede keus! Zoals je avatar al zegt: het is nu vooral: LIVE LOVE LAUGH! nogmaals sterkte! x pom
Ik wil nog even toevoegen dat toen mijn oma 18 jaar geleden overleed mijn vader en zijn zussen gevraagd hebben of dit dan erfelijk zou zijn. Er werd hun toen gezegd dat zij zich niet druk moesten maken omdat het altijd een generatie over sloeg. Ik ben dus altijd in de veronderstelling geweest dat ik zelf een groot risico liep. Tot ik gisteren naar aanleiding van jouw weblog wat meer informatie heb opgezocht en dus pas las hoeveel ze in de afgelopen 18 jaar al vooruit zijn gegaan in de onderzoeken. Hopelijk is dit een indicatie over hoeveel vooruitgang ze in de aankomende jaren zullen boeken...!! Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode. Ik ken je helemaal niet maar het heeft me zo aangegrepen, dat ik steeds aan jullie zit te denken
Morgenmiddag(vrijdag) om 13.00 de uitslag van onze zoon. Word ongetwijfeld weer een slapeloze nacht. Zal morgen hier updaten.