Jeetje meis....... kan niet zo goed de woorden vinden.....niks komt in de buurt... Heel mooi de tattoo! Voor morgen(strx) hoop ik op geweldig mooi nieuws...een licht puntje....dat verdienen jullie 10000% Heel veel sterkte en ik hoop op een wonder(qua behandeing e genezing) voor je man en de kids.
Heb net je verhaal gelezen Jeetje joh, ben er stil van, wat erg!! Probeer te blijven genieten van het leven en de leuke dingen, maar dat waren jullie al van plan Ik hoop dat John en jij en de kinderen nog lang van elkaar mogen genieten op Curacao. Dikke knuf! Sterkte vanmiddag, hopelijk krijgen jullie van Glenn een goede uitslag.
Heb net je blog gelezen. Wat een indrukwekkend verhaal. Ja woorden schieten te kort. Sterkte zal je wel vaker gehoord hebben. En dat woord zegt ook weer niet genoeg. Vanaf deze kant wil ik jullie allen een hele dikke knuffel geven. Heel veel liefs. Ik wens jullie heel veel kracht toe. En geniet van elkaar, geniet van alles. Zal een kaarsje voor jullie branden.
Zit in de auto onderweg naar huis.Gaat niet om Dean...die mag pas testen als hij 18 is.Moet daar ff niet aandenken.Maar goed de uitslag net gehad en helaas heeft onze zoon het ook.Dat zijn dus nu 4 uit ons gezin.Hoe ga je daarmee om als moeder ....ik weet het niet...
Dank je wel...zijn net thuis...de kids wilden nog even naar de mac dus maar geweest.Straks naar de markt en in het weekend gaan we naar de kerstmarkt en even genieten met elkaar en even proberen van ons af te zetten.
Pfffffff zit met tranen in mijn ogen,heel heel erg veel sterkte idd hoe ga je hier mee om als moeder,ik weet niks te zeggen.Ik ken je wel niet persoonlijk maar lees vaak je verhalen,een dikke knuffel van mij.
Lieverd ook hier heel veel sterkte. Het is gewoon oneerlijk. Probeer het weekend echt te genieten. En nu maar duimen dat ze de komende jaren veel onderzoek naar geneesmiddelen om kunnen zetten in echte medicijnen. Dikke knuf
hallo aller eerst wat erg voor je maar mijn vraag is mijn vriend zijn vader heeft ook ALS en ze zeiden dat het niet erfelijk was. Moeten we ons nu toch zorgen gaan maken en onderzoeken laten doen Ik hoop dat je wilt reageren.
Dank jullie wel !! @anja358....Als er meer mensen in de familie zijn overleden aan ALS dan gaat het om een erfelijke vorm.Mijn man zijn vader,tante en zus zijn aan ALS overleden.Om die reden is er bij klinisch genetica in het AMC erfelijkheids onderzoek gedaan en is er inderdaad een gen gevonden die de ALS bij 50% van de gevallen doorgeeft en met het gen heb je 100% kans erop.Mijn man en 3 van onze kids hebben het gen dus. Als zijn vader of moeder(van je schoonvader) eraan zijn overleden dan zou ik wel onderzoek laten doen.De erfelijke vorm(fALS) komt maar bij 5% van alle ALS gevallen voor.Dus heel sporadisch.Maar een arts kan niet zo maar zeggen dat het niet erfelijk is want dan praat hij onzin.Bij ons speelt het C9orf72 gen een factor.