Onze tattoo....vandaag gezet.

Discussie in 'De lounge' gestart door Nessy, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Jeejtje ik ben er even stil van...:(
    Heel veel sterkte.

2. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk weer een klap:( heel veel sterkte!!

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Nessy wat erg dat je dit mee moet maken je man en 3 van je kinderen. Ik wil je heel veel sterkte wensen

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje wat heftig zeg :(
    Mijn vader is overleden aan ALS, kan me niet voortellen hoe jij je nu moet voelen.
    Wat een rot ziekte is het :x
    Heel veel sterkte!

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Pff jeetje heftig zeg!
    Heel veel sterkte!

6. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Jeetje wat vreselijk...
    Sterkte met het verwerken van zoveel moeilijke berichten in zo'n korte tijd :(

7. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wat vreselijk :(

Ik weet even niet wat ik nog meer kan zeggen...heel, heel, heel veel sterkte en geniet enorm van elkaar. Maar als ik je berichten zo een beetje lees hebben jullie een fantastisch warm gezin. Dat is fijn...

8. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Dank jullie wel ! Jullie reacties doen ons erg goed.
    Onze zoon is er heel rustig onder.Hij zegt zelf van ja...ik baal natuurlijk als een stekker maar ik ben pas 19 en hopelijk hebben ze over 20-40 jaar wel iets ertegen zodat het stopt of je er veel langer mee kan leven.Dus hij heeft gelukkig wel hoop.Wat ook erg belangrijk is.

Helaas zit ik ook hier nu met mijn man die een enorm schuldgevoel heeft.
    Hij zei net: " Ik heb ze leven gegeven en ik neem het ook weer van ze af.":(
    Heb hem al gezegd dat hij het niet in de hand heeft en hij er niks aan kan doen en ik het hem niet kwalijk neem.Maar ik snap hem ook echt heel goed.

We zijn inderdaad een hecht gezin wat volgens de psycholoog in het AMC dus ook weer niet goed was.Ja dat kan dus ook nog.We hebben nu ook samen besloten er niet meer heen te gaan.We laten ons dat niet afnemen.Dus bekijk het maar daar.Hebben wel veel contact met Stichting ALS en ook met de psycholoog daar en die vind het juist goed dat we vooral nu na deze uitslagen zo hecht zijn want we hebben elkaar nu juist hard nodig.Ach we doen alles hoe wij het fijn vinden en daar draait alles nu om.Samen genieten en samen zijn.:)

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    sterkte meis, jullie zijn zo dapper! petje af voor jullie.

10. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ik ken je verhaal niet maar vind dit wel een heel erg mooi gebaar naar elkaar en jullie kinderen toe!

11. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Wat erg en oneerlijk, zoiets kun je toch ook niet bedenken.. Je man kan en mag zich daar niet zo onder voelen, hij kan er niks aan doen en idd hopelijk gaan ze wat aan medicijnen ontdekken ofzo..

Gewoon elkaar blijven steunen, jullie begrijpen elkaar het beste, laat ze maar lekker l*lle:)..

Deel Deze Pagina