Nessy wat erg dat je dit mee moet maken je man en 3 van je kinderen. Ik wil je heel veel sterkte wensen
Jeetje wat heftig zeg Mijn vader is overleden aan ALS, kan me niet voortellen hoe jij je nu moet voelen. Wat een rot ziekte is het :x Heel veel sterkte!
Wat vreselijk Ik weet even niet wat ik nog meer kan zeggen...heel, heel, heel veel sterkte en geniet enorm van elkaar. Maar als ik je berichten zo een beetje lees hebben jullie een fantastisch warm gezin. Dat is fijn...
Dank jullie wel ! Jullie reacties doen ons erg goed. Onze zoon is er heel rustig onder.Hij zegt zelf van ja...ik baal natuurlijk als een stekker maar ik ben pas 19 en hopelijk hebben ze over 20-40 jaar wel iets ertegen zodat het stopt of je er veel langer mee kan leven.Dus hij heeft gelukkig wel hoop.Wat ook erg belangrijk is. Helaas zit ik ook hier nu met mijn man die een enorm schuldgevoel heeft. Hij zei net: " Ik heb ze leven gegeven en ik neem het ook weer van ze af." Heb hem al gezegd dat hij het niet in de hand heeft en hij er niks aan kan doen en ik het hem niet kwalijk neem.Maar ik snap hem ook echt heel goed. We zijn inderdaad een hecht gezin wat volgens de psycholoog in het AMC dus ook weer niet goed was.Ja dat kan dus ook nog.We hebben nu ook samen besloten er niet meer heen te gaan.We laten ons dat niet afnemen.Dus bekijk het maar daar.Hebben wel veel contact met Stichting ALS en ook met de psycholoog daar en die vind het juist goed dat we vooral nu na deze uitslagen zo hecht zijn want we hebben elkaar nu juist hard nodig.Ach we doen alles hoe wij het fijn vinden en daar draait alles nu om.Samen genieten en samen zijn.
Ik ken je verhaal niet maar vind dit wel een heel erg mooi gebaar naar elkaar en jullie kinderen toe!
Wat erg en oneerlijk, zoiets kun je toch ook niet bedenken.. Je man kan en mag zich daar niet zo onder voelen, hij kan er niks aan doen en idd hopelijk gaan ze wat aan medicijnen ontdekken ofzo.. Gewoon elkaar blijven steunen, jullie begrijpen elkaar het beste, laat ze maar lekker l*lle..