Thanks voor al jullie reacties! Had niet verwacht dat Jonas zo hoog zou eindigen! Persoonlijk is Boris denk ik mijn favoriet, die is ruim als laatste geëindigd hahah.
Ik heb Sebastiaan gestemd. Sebas vind ik niet leuk, dan zou ik er Bas van maken. Boris was de naam van onze hond vroeger, dus daar heb ik wat een ander idee bij Jonas doet me denken aan de walvis en vind ik gewoon niet zo leuk. Hugo is een goede tweede, maar denk wel meteen aan een ridder.
Ik heb de cijfers voor boris opgekrikt! Dat vind ik een hele leuke naam. De rest behalve Hugo ook Hugo moet ik aan het wijntje denken en vind de naam voor een kind niet leuk. Alleen voor een volwassen man Jonas vind ik ook erg leuk en Sebastiaan heeft niet mijn voorkeur. Te lang, te sjiek. Minder vlot iig daniet boris en Jonas.
Boris! Leuke associatie mee en het is een stoere vlotte naam. Hebben jullie beide een verschillende top 4 in volgorde?
nee, we zitten ongeveer wel op 1 lijn. Boris op 1 en Jonas op 2. Sowieso goed om een reserve te hebben. Er zijn nog wat mensen voor ons aan de beurt waarvan we het niet leuk zouden vinden om onze zoon hetzelfde te noemen als hun kind.
Ik houd eigenlijk niet zo van 'bekende' namen, maar toegegeven... Ik vind ze serieus allemaal leuk! Als ik dan een minst leuke moet kiezen, is dat Sebastiaan. Succes met kiezen!
We hebben dezelfde smaak! Wij hebben een Hugo ( en een Pepijn en een Joris) Boris en Jonas hebben ook op ons lijstje gestaan. En één van mijn broers heet Sebastiaan ( dat is ook Joris' derde naam)