Onze Tristan* en Kyra* 16 dec 2011

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door MissQ, 20 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne200

sanne200 Lid

30 aug 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou mijn gynaecoloog had gezegd als ik er aan toe was mocht ik bellen en dan gingen we starten, maar ze zijn er vorige week achter gekomen dat mijn schildklier niet goed werkt. Dus eerst maar een gesprek.

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wanneer heb je weer een gesprek meis?

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Zo. Dit zet me toch even met beide benen op de grond en doet me NOG meer beseffen hoe dankbaar ik mag zijn...
    Wat een aangrijpend verhaal. Echt huilen bij het stukje tekst waarbij je over de grote broer van Tristan en Kyra vertelt. Wat een wijs mannetje.
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen als gezin.

4. Ja hier ook zóó wisselend. Afgelopen 2 weken was ik erg emotioneel en depressief, zag het leven echt niet meer zitten wilde zo graag gewoon dood zijn zodat ik bij haar zou kunnen zijn.. het voelde net alsof ik moest kiezen tussen mijn 2 kindjes, tussen aarde en hemel. Nu gaat het wel weer.. ben alleen lichamelijk niet helemaal fit, ben zo moe en hoofdpijn telkens. Maar ja.. moeten verder..

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Knuff Babyengel.... was jij al weer aan het werk gegaan?
    xxx

6. sanne200

sanne200 Lid

30 aug 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey MissQ,

Ik heb nog niet gebeld. Ik had vorige week namelijk een hele rare cyclus en wou deze maand even afwachten hoe het dan is. En dan bel ik voor een afspraak. (maar je kunt hier meestal vrij vlot terecht)

En heb jij al een afspraak gemaakt?

Liefs

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wij hebben gisteren een afspraak bij de fertiliteitspoli gemaakt. 29 maart is ons eerste gesprek weer. We konden ook 8 maart, maar de gyn had aangegeven na ongeveer 6 weken een afspraak te maken, en 8 maart is dan wel heel kort dag he! Ik vind het allemaal wel weer super spannend, pff ;)

Hoezo had je een rare cyclus?

xxx

8. sanne200

sanne200 Lid

30 aug 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad spannend.

Ik was ruim een week ongi. (normaal 3 dagen) en daarna verloor ik of bloed, of veel slijm of slijmerige bloed heel raar. En toen werd ik weer ongi. en dat duurde ook weer een week. Zit nu in mijn derde week van mijn cyclus en het lijkt to nu toe gewoon weer normaal.

Liefs

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dat is inderdaad wel erg vreemd. Had je daarover nog contact gehad met de gyn of de vk? En wat zeiden die erover?

10. sanne200

sanne200 Lid

30 aug 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik heb daar geen contact over gehad. Wou eerst even aankijken hoe het nu ging.

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik hoop dat je binnen nu en 3 weken weer "gewoon" ongesteld word meis. Dikke knuff. -x-

12. @ Sanne hier was mijn ongi ook afwijkend. Ik heb altijd een nette cyclus met eisprong, maar anderhalve maand lang helemaal niks.. daarna zwáár ongesteld. Heel veel bloed verloren. Daarna is het wel allemaal weer goed op gang gekomen zoals ik gewend was. Maar is niks raars na een bevalling iig.

@ MissQ ja ben sinds begin januari alweer aan het werk, maar een paar uurtjes per week. Nu sinds kort verdubbeld maar gaat echt nog niet. Moet nu weer terug naar de bedrijfsarts en we zien wel..

Nog even anderhalve maand voor jullie. Spannend. Ben je een beetje aan het aftellen? Hoe is het met Silvester?

13. sanne200

sanne200 Lid

30 aug 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL

14. jazz

jazz Niet meer actief

Hey MissQ,

Hoe gaat het nu met je?
    Ik ben eventjes weg geweest maar ik kom weer langzaam terug.
    De pauze heeft me goed gedaan.

Ben ook al weer fulltime aan het werk. Heb het nog af en toe moeilijk maar goed dat hoort erbij.

Mijn cyclus is ook nog niet wat het moet zijn. Ik zit nu op CD30 maar volgens mij een paar dagen geleden een eisprong gespot. Als dat zo is dan heb ik een cyclus van 42 dagen...Best mooi
    En ja daar ben ik al heeeeeel blij mee.

Niet verplicht eitje gezocht of benut want we doen het nog rustig aan. De nacontrole was goed, en de gyn zei ook dat als we weer er voor willen gaan dan niet te lang te wachten gezien leeftijd.

Heb ook al een recept mee voor de hormonen maar dan moet ik nog wel eerst ongi worden, en ik denk dat we er ook nog wel een maandje over heen zullen laten gaan. Heen en weer gaan naar het ziekenhuis voor fm echo's etc....weet niet of ik daar al klaar voor ben.

Ik hoop dat het bij jou ook beter gaat....Ben je al weer begonnen met werken? Zag wel dat je al weer een afspraak heb staan bij de FA...spannend he.
    Hoe gaat het met je zoontje verder?

liefs
    jazz

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    @Babyengel, misschien al een beetje af aan het tellen ja ;) Het is een eerste algemeen gesprek. Om een beetje te kijken hoe het met ons gaat en of we het aankunnen om weer de mmm in te gaan. Met Silvester gaat het goed. Hij is weer opgeknapt, had vorige week griep en zat tegen de 40 graden aan. Nu zegt ie af en toe dat ie nog een beetje last van zijn keel heeft, maar gaat wel graag naar school.

@Sanne, ik ben zondag voor de 2de keer ongesteld geworden. Heb voor het eerst een hele nette cyclus! De eerste keer na 30 dagen na de bevalling en zit nu op 28 dagen, zo mooi is ie bij mij nog nooit geweest, zat altijd tussen de 18 en 32 dagen.... Weet nog dat na de bevalling van Silvester, mijn ongi heel onregelmatig en heftig was.

@Jazz, welkom terug meis. Soms heb je die pauzes gewoon even nodig. Ik neem ze ook als ik daar behoefte aan heb hoor. Stom he, die verschillende cyclussen. Snap dat je blij bent dat je weer een cyclus hebt. Fijn dat de nacontrole bij jullie ook goed was. En goed naar jezelf blijven luisteren. Jij geeft zelf aan of je klaar bent om verder te gaan he! Ik ben vandaag weer op het werk geweest om een bakkie te doen. Heb ook besproken dat ik per 1 maart weer voor 2 halve dagen wil gaan beginnen met werken. Wrs zal mijn verlof gekort gaan worden omdat dan de half jaar termijn verstrijkt, maar ja, so be it. Ik kan er niets aan doen, kan niet dan ineens volledig aan de slag gaan. Mijn baas gaat het uitzoeken en komt er morgen op terug. De afspraak is aan de ene kant heel spannend, aan de andere kant fijn dat we weer verder "mogen". Het is allemaal gewoon zo dubbel... Silvester pakt alles heel goed op. Het is echt een schatje!

En nu ga ik rennen naar mijn stokbrood wat ik in de oven heb liggen voor het helemaal zwart is! Zo lekker kaasfondue eten, Sil eet bij mijn ouders!

-x-

16. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    hey lief

eindelijk de moed verzamelt om je verhaal te lezen..

wat heb je het krachtig en mooi opgeschreven zeg!! diep respect voor jullie!!

dikke knuffel pris

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dank je wel meissie!

Dikke knuff terug..

18. MissQ hoe gaat het met jou/jullie..

Hier was het even wat minder helaas vroege miskraam gehad maar weer de moed verzameld en gaan er weer voor.

19. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ach meissie, niet weer... damn, waarom, zijn wij zo sterk om al dit verdiet te kunnen dragen????

Ik ben deze week weer voor het eerst 2 ochtenden gaan werken. Het is heel goed gegaan. Mijn collega's waren onwijs lief voor mij. Ze vonden het allemaal heel erg fijn dat ik weer terug was, al was het maar voor een paar uurtjes.

Afgelopen vrijdag voor de derde keer wezen fitnessen (cardio en kracht), ontzettend veel spierpijn voor ik ging, maar ben toch geweest en het heeft me erg goed gedaan. Morgen om 9 uur weer samen met mijn zusje naar de fitness :)

Dinsdag gaat de klas van Sil om half 9 naar de markt (in de trend van het thema wat ze nu op school hebben). De juf had gevraagd of ik mee wilde en kon gaan naar de markt. In eerste instantie nee gezegd, want ik moest tenslotte werken. Na school gevraagd hoelaat ze zouden gaan, wellicht kon en mocht ik mijn uren verschuiven. Om 17:05 telefoontje van de juf, ze gingen idd om half 9 naar de markt, 10:15 uur weer op school. Ik mijn baas gesmst of ik mijn uren naar 11-14 mocht verschuiven vanwege dit gebeuren. En wat denk je?!!! Het mocht!!!!!!!!!! Hij wenste me heel veel plezier en tot 11 uur op dinsdag :) Ik ben zo blij en Sil was door het dolle heen toen hij hoorde dat ik mee kon gaan naar de markt :D

xxx

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    #80 MissQ, 15 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2012
    verkeerd -x-

Deel Deze Pagina