Eindelijk is hij geboren. Op 29 oktober om 11:02 na een heftige bevalling. Het ging allemaal zo snel en zo hectisch. Om 6 uur begonnen de weeen, om 7 uur braken mn vliezen, om 8 uur had ik al 6 cm ontsluiting, om 9 uur volledig en kwartier later lag ik in de ambulance met loeiende sirenes omdat zijn hartje van 130 naar 40 was gezakt door het persen. Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen duurde het 3 kwartier voor hij er echt was, persweeen lieten even op zich wachten door de adrenaline van de ambulance-rit. Toen hij er bijna was was er paniek in de verloskamer want hij zat klem en liep donker paars aan, ook was hij 2x omstrengeld door zn navelstreng bij zn schoudertjes. Maar dan toch eindelijk om 11:02 kwam onze stoere bink ter wereld. Hij weegt bijna 8,5 pond en is 54cm lang. Zijn namen zijn Jayden Dylano William en hij luistert naar de naam Jayden. View attachment 105221
dat moet heel zenuwslopend zijn gweest voor jullie... gelukkig heb je er een heel mooi mannetje aan over gehouden! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!
Nogmaals gefeliciteerd Corina!!! Prachtig mannetje is t, geniet ervan samen met zijn 3tjes en natuurlijk hoort hondje erbij hihi
Wat een verhaal zeg Maar gelukkig is het allemaal goedgekomen en konden jullie je wondertje in je armen sluiten! Gefeliciteerd! Geniet van hem!
Proficiat met de geboorte van jullie flinke zoon Jayden! Is wel een gezond kereltje als ik het zo zie! Geniet er maar van! Liefs, Youngmom
wat een pracht ventje,( kan ook niet andrs met zo'n naam , mijn zoon heet ook jayden ) gefeliciteerd en geniet ervan!!
Wat een prachtig mannetje Corine!!! Wel een heel heftig verhaal kreeg het er echt koud van. Maar ik ben blij te horen dat alles goed met hem is nu Geniet met jullie 3tjes! xxxx