Onze trouwe lieve hond overleden...

Discussie in 'De lounge' gestart door Woefje85, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dank je wel! Zit hier nu alweer met tranen in mijn ogen. Gelukkig hebben we onze belgische herder (Ischa) nog, geeft veel troost.

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Bedankt meiden voor de lieve woorden! Doet me goed...
    Lig al in bed, ben helemaal op....

Ischa, ahh... Op zn verjaardag nog wel, maar 15 jaar goh wat een leeftijd zeg! Wel vervelend dat honden niet zo oud worden als wij!
    Wij hebben ook nog een hond, bied toch nog wat troost!

3. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik hoop dat je een beetje kan slapen!

15 is inderdaad een mooie leeftijd, ze was ook helemaal op. We gingen niet met het idee naar de dierenarts om haar in te laten slapen maar gewoon om advies te krijgen en ik wilde zeker weten dat ze geen pijn had. Maar de dierenarts zei ik heb een eed afgelegd en heb daarin gezegd dat ik altijd zal denken aan het welzijn van een dier. En dit beestje voelt zich ongelukkig. En daar sta je dan! Zullen we het dan meteen maar doen? Was zijn reactie. We waren er erg van geschrokken en uiteindelijk toch beslist om het meteen te doen, waarvan ik achteraf enorm veel spijt heb gehad. Ik had haar eigenlijk nog 1 nacht mee naar huis willen nemen voordat we definitief afscheid zouden nemen. Maar goed misschien waren we dan wel niet op korte termijn terug gegaan naar de dierenarts.

Sorry misschien vind je het wel vervelend dat ik dit in jouw topic schrijf!

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ik vind helemaal niet vervelend dat je in "mijn" topic schrijft, fijn om jou verhaal ook te horen en kan jij het ook een beetje van je afschrijven... ;)
    Wat lijkt me dat vervelend dat je, je hondje moet achter laten en eigelijk alleen maar voor advies komt.. Kan me ook goed voorstellen dat je haar nog 1 nachtje had willen meennemen, denk wel dat de dierenarts weet wat ie doet en goed handelt. Voel je dus niet te schuldig, al snap ik je wel!

Dokus woonde bij mijn ouders, omdat hij daar altijd is geweest en niet goed kon wennen aan andere plekken en natuurlijk ook van mijn ouders is, is ie daar blijven wonen.. Toch zal ik h'm altijd nog als mijn hond, ging ook regelmatig op bezoek en wandelen, tot het nog kon.
    We wisten dat het niet lang ging duren voordat het "over" was.. Maar toen mijn moeder vanochtend belde dat het slecht ging, wist ik meteen dat Dokus vanmiddag niet ging halen.... :(

5. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    veel sterkte met verlies. ik zit zelf met eenzelfde verlies van een nog jonge hond. is zwaar

7. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Dank je wel, het doet me goed om er zo over te schrijven.

Je hebt toch een heel verleden met zo'n beestje.

8. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Jij ook heel veel sterkte! Waar is je hond aan overleden?

Deel Deze Pagina