nou ik had weer eens een geweldig idee.... pfffff nu vind ik het zelf niet meer zo grappig want het idee dat we zaterdag een geslachtsecho hebben en de vk opschrijft op een papiertje of we een jongen of een meisje krijgen, wat vervolgens in een gesloten envelop mee gaat voor de bakker die onze trouwtaart zal maken zodra wij getrouwd zijn 17 april zullen we de taart aansnijden en de cake zal roze of blauw kleuren hihihi ben nu al zenuwachtig om dat alleen al
Super leuk idee! Wij doen ook een taart maar alleen voor familie (wij weten het wel al) en zonder trouwerij erbij. Vind het echt in combinatie met een bruiloft heeel feestelijk
Superleuk! Ps. stiekem zou ik het aansnijden dan zo doen zodat ik en partner het eerst zien en na een paar seconde pas de 'rest' Even dat momentje voor jullie 2e
Wat een leuk idee. Wel een beetje eng op dit termijn, vind ik persoonlijk. Je zult niet de eerste zijn waarbij het niet klopt (zie topic hier vlak boven 'verrassing')
Grappig en spannend, dan weet de bakker het als eerst Nu wel hopen dat jullie kindje het kenbaar maakt! Super spannend!