Wij zijn sinds gister 19:30 de trotse ouder van een gezonde dochter! Het is onze 3e kleine. Gister om 14:00 maakte de arts assistent mij blij met dat ze me alsnog in konden leiden ivm de drukte die afgenomen was. ik lag iets na 4e aan het infuus en na een heerlijke vrijwel pijnloze 4G bevalling heeft mijn man haar eruit mogen halen en op mijn buik mogen leggen. Daarna spatte de roze wolk uiteen omdat de placenta er niet uit wilde en scheurde. Verloor bijna 2 liter bloed en was helemaal van de wereld. De kamer liep vol mensen, kreeg zuurstof en 3 infusen + een katheter in. Heb tot 6 uur vanmorgen weeen opwekkers gekregen om mijn baarmoeder te laten samentrekken zodat de wonden zich heelden. Dit is gelukkig helemaal goed gekomen en heb al 2 keer zelfstandig kunnen douchen tot ieders verbazing hier. Terwijl ze eerst nog dachten aan een bloedtransfusie en mij nog een extra dag wilde houden, mag ik nu al binnen de 24 uur naar huis! Dus om 14:30 verlaten wij het ziekenhuis met onze kleine mooie spruit. Ze is een wolk van een baby en ondanks dat we heel erg geschrokken zijn zitten we weer op de roze wolk en genieten we intens van onze nieuwe aanwinst.
Gefeliciteerd!! Wow wat een heftig verhaal meid. Gelukkig is het allemaal goed gekomen! Geniet van je kraamtijd en je mooie meid.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Wat heftig geweest dan.. gelukkig gaat het nu beter en zijn jullie al weer lekker thuis! Geniet van de kraamtijd!
Gefeliciteerd! En gelukkig dat nog alles goed is gekomen Volgens mij hebben jullie het in de maanden december en januari wel heeeeeel gezellig of was dat met voorbedachte rade drie kindjes in sept geboren ?
Nummer 1 en 2 waren pure toevalligheden dus we vonden dat nr 3 dan ook in de buurt moest liggen hahaha. We hebben nu in 2 weken 3 verjaardagen. We vieren het dus allemaal in 1 keer.
van harte gefeliciteerd! wel heftige nasleep zo hoor! handig alle verjaardagen in 1 keer trouwens hihi.. geniet van je kleine wonder!!
gefeliciteerd. Leuk allemaal in september! Sterkte met opknappen. Ik hoop dat je je snel weer de oude voelt. Ik heb ook zoveel bloed verloren en ben er nu nog niet
Gefeliciteerd met jullie dochter! Idd erg leuk al die septemberkindjes! Wat heftig dat de placenta scheurde en zoveel bloedverlies erbij.. Rustig aan en geniet van de kleine.