Hoi dames. A.s maandag 1 december was eigenlijk na een mislukte draai poging besloten dat ik een geplande keizersnede kreeg. Stuit bevalling was wel mogelijk, maar vond ik zelf eng omdat dit ons 1e kindje zou worden. Tot ik plots maandag ochtend om half 7 in bad wat kleine weeën kreeg. Eenmaal uit bad kwamen ze ineens extreem om de 2 minuten gelijk naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben! Toen heb ik toch besloten om voor een stuit bevalling te gaan omdat ze nog niet groot geschat werd. met 5 a 6 cm voor een ruggenprik gekozen, mocht het fout gaan ze gelijk konden ingrijpen. En toen om 15.20 na een half uur persen en een knip later is onze dochter Chaya geboren. Ben super blij hoe het gegaan is en mocht ook diezelfde avond nog naar huis. Geboorte gewicht is 2700 gram en 46 cm
Madam had dus geen zin meer om te blijven zitten wat fijn dat het goed gegaan is, en nu begint het genieten. Van harte gefeliciteerd x
gefeliciteerd! ik heb ruim twee en half jaar geleden ook een stuitbevalling gedaan en ik kijk er prima op terug geniet lekker van je kleinje
Wat bijzonder, veel vrouwen die echt een teleurstelling krijgen omdat ze met spoed en onverwacht een keizersnee moeten, en bij jou net andersom!!! Wat zul je er blij en trots op zijn, en terecht!!! Nog gefeliciteerd....