En ben je er al over uit.. Ik zou echt voor Elliot & Daniël gaan.. Staat mooi bij elkaar en bij de rest
Pfoe, weer heeeeeellll lang niks laten horen. Heel erg sorry, maar het is soms zo druk hier en dan ook nog zwanger zijn is niet echt heel bevorderlijk voor je vrije tijd. Het spijt me. Heel erg bedankt voor de reacties! We denken momenteel heel makkelijk: Oliver voor een jongen en Olivia voor een meisje. Toch blijft de naam Arthur ook heel erg hangen, maar we twijfelen enorm door Merlin. Zien jullie ook gelijk die connectie of valt dat niet echt op? En zouden jullie het erg vinden? Voor zover ik weet waren Arthur en Merlin nou niet echt slechte personen toch? En voor een meisje vinden we nu toch Stella niet meer zo mooi, maar vinden we Violet mooier... En eigenlijk zijn we ook niet meer zo zeker of we Elliot per sé gaan gebruiken, we denken ook aan andere combinaties. Nee hoor, we zijn helemaal niet wispelturig. Welke van deze combinaties vinden jullie het beste klinken: Tobias, Jasper, Merlin, Elliot & Oliver Elliot & Arthur Elliot & Olivia Arthur & Stella Oliver & Arthur Oliver & Olivia Arthur & Olivia Elliot & Stella Elliot & Violet Oliver & Violet Oliver & Stella Of misschien nog andere suggesties............
Oliver en Arthur en Arthur en Olivia vind ik erg leuk! Leg de link met Arthur en Merlin eigenlijk niet.
(Koning) Arthur en (tovenaar)Merlijn zijn toch 2 goede. Tenminste als je dat bedoelde. Zelf zou ik voor Olivier en Violet gaan. Erg mooie namen.
Olivia vind ik erg mooi, veel mooier dan Violet. Arthur vind ik ook mooi, het stoort me niet naast Merlin. Als het enige broers geweest waren wel, maar met de andere kindernamen erbij vind ik het geen probleem. Oliver vind ik erg engels, niet mijn smaak.
Ik zie de link tussen Arthur en Merlin niet meteen hoor. Zou me daar echt niet door laten tegenhouden Voor een jongenstweeling ga ik voor: 1. Elliot & Oliver 2. Oliver & Arthur 3. Elliot & Arthur Voor een jongen-meisjetweeling: 1. Violet & Oliver 2. Arthur & Olivia 3. Elliot & Olivia 4. Elliot & Violet
Tobias, Jasper, Merlin, Oliver & Stella Tobias, Jasper, Merlin, Olivia & Daniėl Tobias, Jasper, Merlin, Daniėl & Oliver Daniėl staat er niet bij maar vind het super passen bij de overige namen. succes met kiezen!
Bedankt!!! We hebben hard gebrainstormd vandaag en (gelukkig!) een heleboel combi's weggestreept. We hebben nog over: 2 jongens: Elliot & Oliver Oliver & Arthur Oliver & Daniel / Samuel jongen en meisje: Oliver & Olivia (heel erg tweeling, maar we vinden het toch eigenlijk super leuke namen) Oliver & Violet Maar toch is het het allemaal nét niet. We zaten te denken; zes letters hoeft niet, als het er één was geweest, was dat ineens raar geweest, maar bij een tweeling maakt het eigenlijk niet zo uit. Dan kwamen we weer uit op bv. Hugo & Emma of Felix & Lewis of David & Silas. Helaas schiet het met de geslachten ook niet op, we hebben een echoscopist van niks. :x Dan ziet ze weer twee jongens en dan is er toch weer een meisje, dan is het ineens weer een eenling, maar toch ook weer niet, want dan zijn er weer twee hartjes en dan zijn ze weer eeneiig (wat dus twee jongens zou betekenen) en dan toch weer niet... En oh ja, ik ben niet 6, maar 5 maanden zwanger, dat had ze ook nog even verkeerd gemeten. Grrrrrr.... :x :x :x Je zou toch denken dat ze bij een tweelingzwangerschap een kundig iemand laten kijken. Oh, en dan moeten de kinderen ook nog tweede en derde namen. De jongens heten Tobias Alexander Henry, Jasper Matthew Philip en Merlin William James. Het vinden van die namen is niet zo moeilijk, maar de combi's... Zucht.
Ik zou niet voor Olivier en Olivia gaan, dat lijkt me echt teveel op elkaar. hoog jut en jul gehalte. Loop je bij een tweeling zwangerschap niet in het zh? Daar zijn toch wel meer echoscopistes?
Ah zes letters is mooi toch Ik vind Elliot & Oliver of Oliver & Arthur echt tof, net als Oliver & Violet of Oliver & Olivia. Maar neem alsjeblieft een andere voor de echo's zeg, jeetje. Ik weet niet of dat kan, maar ik zou het voor je eigen welbevinden wel proberen!!
Ja hè? Zonde, want we vinden beide namen wel super leuk! Maar een jongen en een meisje wordt dan waarschijnlijk Oliver en Violet. Of wat vinden jullie van Samuel & Olivia? Misschien noemen we ze dan Sam en Liv... Voor twee jongens... Helaas heeft onze buurvrouw verklapt dat haar zoontje (dat over een paar weken wordt geboren) Elliott gaat heten, dus dat gaat niet meer. Arthur en Oliver dan? Of Daniel en Oliver? Samuel en Daniel is natuurlijk weer té. Kan Arthur en Samuel? Hmmm, we komen er niet echt uit. Morgen moeten we weer bij de gynaecoloog komen en dan wil ik gewoon zekerheid. Met 20 weken moet het toch te zeggen zijn wat de geslachten zijn? Dan kunnen we ook met de namen vooruit.
Christopher Jonathan... Benjamin Verder kom ik niet, jammer dat Elliot al vergeven is! Ik had voor een jongen Jonathan maar vrienden van ons gingen ons voor
Arthur & Samuel kan prima hoor Wat dacht je van Emmet/Efraim/Edison/Easton/Esmail/Elijah/Everet ipv Elliot? Edit: vind de combos van de namen van jullie andere kids mooi hoor (zag net dat je hun volledige namen had neergezet). Veel plezier bij de echo vandaag.. en indd.. hopelijk duidelijkheid
Al nieuws van bij de gynaecoloog? Ik zou het mij niet aantrekken dat de buurvrouw Elliot neemt. Had jij het tegen haar gezegd (ipv zij tegen jou) hadden jullie hetzelfde probleem gehad. Misschien verandert ze wel op het laatste nippertje van gedachten (die hormonen he... ) en dan heb jij die prachtige naam laten schieten. Plus: wie weet blijven jullie geen buren?! Elliot vind ik de allermooiste jongensnaam op je lijstje alleszins Hij past super bij de namen van je andere kinderen en Oliver past er per-fect bij!!! Heel tof. Als Elliot echt afvalt zou ik zeker al Oliver nemen. Olivia vind ik prachtig (staat héél hoog op mijn eigen lijstje). Ik vind het iets mooier dan Violet. Maar zou het niet doen in combinatie met Oliver. De namen lijken te veel op elkaar. Dus mijn mening: Twee jongen: 1) Elliot en Oliver 2) Oliver en Samuel Jongen en meisje: 1) Elliot & Olivia 2) Oliver & Violet OF Samuel & Olivia Arthur vind ik ook mooi, maar een ander genre. Daniel is niet zo mijn ding, klinkt wat ouder naar mijn mening. Wat vind je van Raphael?
Wauw we hebben precies dezelfde smaak! Onze zoon heet Olivier en als de tweede een jongen is dan staat Arthur bovenaan mijn lijstje! :-D
http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/550222-ziekenhuis.html#post17959452 Het zijn dus twee jongens én een meisje, hoewel we op dit moment even helemaal niet met namen bezig (willen) zijn, dreigt er nu wel een vroeggeboorte dus namen moeten we eigenlijk wel zo snel mogelijk hebben. Alle hulp is welkom!