Haha deze reactie was dus 'enthousiast' en goed bedoeld he, Gladiola Wel ff schrikken! Wow, drie tegelijk! Proficiat zeg! Moet je vanaf nu platte rust dan (als ik het goed lees)? Niet evident met die drie andere kapoenen thuis... Veel goeie moed!!! Btw: Is Elliott nog steeds definitief uitgesloten als naam?
Ik snap er even helemaal niets van (sorry) Je hebt al een uk geboren in 2014 en verwacht er nu 3 met 21 weken zwanger? Maar bij je 1e berichtje was je al 6 maanden zwanger....
Wow van harte gefeliciteerd!! Ik snap wel dat je nu even helemaal ondersteboven bent, drie das wel even schrikken zeg. Maar volgens mij hoeft het voor jullie met de namen niet zo moeilijk te zijn. Heb alles eens teruggelezen en kom dan uit op Arthur, Oliver en violet! Heel veel sterkte de komende tijd en vergeet niet er een beetje van te genieten
Wat snap je niet? Als je de rest van mijn berichtjes had gelezen had je ook geweten de zwangerschapsduur dus niet klopte (ongepland zwanger, pas ontdekt na een paar maanden, verkeerd gemeten, complicaties...) en hoe het met mijn huidige zwangerschap zit. Ja, we leven in een tijd van moderne techniek, maar ook dat is niet 100% betrouwbaar. Merlin is van januari en ik ben nu uitgerekend voor april 2015. Dat is 15 maanden leeftijdsverschil. Wat valt daar precies niet aan te snappen?
Dat gaf ik in mijn eerdere bericht al aan en ik kan er verder niets over teruglezen hier in jouw oude berichten. Ik was in 2006 ook zwanger van een drieling (al zichtbaar bij 7 weken zwangerschap) en in 2007 uiteindelijk bevallen van 1 levend meisje (exact 15 mnd na mijn 2e). Ik hoop dat t bij jou wel goed mag gaan. Namenopties lijken mij hier al genoeg gegeven. Sterkte verder
amaai seg 3 kids in je buik die groeien zal idd niet niks zijn en veel platte rust vragen denk ik. Hier ga ik al blij zijn als ik mijn meisje kan voldragen en niet zoals bij zoonlief te vroeg zal bevallen! Moet je int ziekenhuis blijven of mag je thuis rusten?? Ik duim dat je je 3 wondertje toch nog zeker een 10 weken mag en kan dragen!! Succes
Wat heeft die echoscopist er een soepzootje van gemaakt zeg! Als ze van een tweeling een eenling maakt een daarna een drieling... En dan ook nog verkeerde termijn berekend en nu heb je kans dat ze veel te vroeg komen? Ik begrijp dat je nu je hoofd wel ergens anders hebt!! Ben je nog steeds bij dezelfde echoscopist? En is er en mogelijkheid om een andere te vragen? Want hier word je alleen maar onzeker van volgens mij, als het iedere keer weer een andere uitslag is, bedoel ik. Ik wil je wel heel veel geluk en kracht toewensen met de zwangerschap en straks met de kindjes, hoeveel je er ook gaat krijgen en wat het ook maar mogen worden.
Wt een nieuws! Gefeliciteerd meid! En alles koltbwel weer in goede banen, begin zal even worden bikkelen maar met genoeg steun en hulp kok je er door heen. Niets is mooier dan nog 3 van die schatjes te hebben.. En btw ik spreek uit ervaring.. Een groot gezin is echt veel gezelliger dan een eenkindsgezin bijvoorbeeld. Olivia vind ik ook mooi Eleanor is echt TOP Maria? Beide talen goed uit te spreken Viola? Ook een hele mooie naam.. (Vriendin van Shakespeare typeert ook wel Engeland) Viola, Daniël, Nicolas Violet, Daniël, Nicolas Olivia, Daniël, Nicolas Viola, Axel, Philip
Arthur, Oliver en Violet vind ik fantastisch! Wel schrikken dat het er nou opeens drie zijn, lijkt me. Poeh. Ik wens jullie erg veel geluk en hoop dat alles goed gaat met zowel jou als je drieling als je drie andere kinderen!