Mijn/onze zwangerschaps website? http://bryotje.heykoop.nl/ Nu is hij nog vrij toegankelijk, maar asl ik wel zwanger mag raken dan zet ik hem achter een pasword zodat familie en vrienden pas kunnen lezen als we het bekend gemakt hebben ( na de 3 mnd) maar ik vroeg mij af hoe jullie hem vinden.... ( sorry er ging iets mis met de link doet hij het nu wel?)
runner muts klik erop en haal dan gewoon [/url] weg dan kom je er ook , nou niet zo duf doen he haha LOL
oh maar die eerste zin vind ik wel heeeel verwarrend over de droom die je droomt dat je droomt dat de droom droomt (nu volg ik het zelf niet meer) is maar kleine tipje...
Hahahah ja, ik was hem tijdens het schrijven volgens mij ook even kwijt... ik zal hem sraks nog even veranderen.. ( volgens mij klinkt hij nu wat beter ) Hebben jullie nog tips?
ik vind zo'n site voor je kleintje erg leuk! maar ik vind de beebiesite het leukste! die is duidelijker vind ik. maar hij ziet er leuk uit hoor!
vind deze zin ook een beetje verwarrend ... loopt niet helemaal lekker. Of het nu met jou en jouw komst bij ons te maken heeft of niet, het lijkt erop of je steeds dichterbij ons komt...