Lief klein meisje Deze week zou ik jou voor het eerst vast moeten houden. Maar dat kan niet. Je bent er niet meer. Het heeft niet zo mogen zijn. Lief klein meisje Je blijft voor altijd klein Je woont nu in een potje, bij ons in de woonkamer, dat is op zich wel fijn. Lief klein meisje Kon ik maar door je haartjes strelen Zeggen dat ik heel veel van jou hou Je hoort me alleen niet Je bent zo ver weg Eigenlijk wil ik alleen maar jou...
Heel mooi geschreven! Heel erg veel sterkte! Gaat het weer een beetje? Ik weet wat voor verschrikkelijke dag ik het vond... die uitgerekende datum. Dikke knuf!
Verschrikkelijk herkenbaar dit. Onze dochter hebben we verloren een dag na de geboorte, met 32 weken. Zo compleet, niks te zien aan de buitenkant. Alleen ernstig ziek. Zijn nog steeds bezig met een onderzoek. Deze maand de uitslag....wachten, wachten, wachten......
@bouwjaar: het is nog zo dubbel.. Genieten lukt maar moeilijk, we zijn niet meer onbevangen. @missyou: wat vreselijk moeilijk zeg, dikke knuffel