Dag lieve mama's, Ik ben opnieuw zwanger na veel verdriet en een zware weg om zwanger te worden. Nu hebben we volgende week de eerste echo. En dan wil het het graag vertellen ! Misschien dat ik nog 1 of 2 weken extra wacht.. Het hangt er vanaf hoe ik me voel ! Nu wilde ik graag een gedichtje of een verse waarbij we aankondigen dat S* een broertje of een zusje krijgt. Ik kon niet echt mooie gedichtjes vinden op internet. Mag ook gewoon een verhaaltje zijn. Hopelijk hebben jullie meer inspiratie als ik
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is je gegunt dat nu alles goed gaat... geniet er van! Hier geen inspiratie voor gedichtje/verhaaltje. Succes daarmee!
Hier ook geen inspiratie, maar wil je wel even feliciteren met je zwangerschap. Dat alles goed mag gaan!!!
Hè lieve mama van S! Ik ben niet zo goed in gedichtjes maar, Wat een geweldig bericht! Ik moest even aan je denken en kwam je post tegen. Fijn dat het zonnetje gaat schijnen bij jullie. Super gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Misschien kun je hier wat ideeën opdoen eerder overleden kindje geboortekaartjes teksten
Hey meis! Ook ik moest weer even aan je denken, de tijd gaat zo snel. En wat een ontzettend goed nieuws! Ben super blij voor jullie! Ik ben helaas ook geen goede dichter, maar op de site van Mauw staan een paar leuke! Deze vind ik ook erg lief: Ik vind dat mijn mama en papa lang genoeg alleen zijn gebleven Daarom heb ik mezelf een (broertje/zusje) gegeven Ik zal nooit met (hem/haar) kunnen spelen Maar (hij/zij) zal wel mijn mama en papa's hartje helen
Dag lieve mama's, bedankt voor de felicitaties! @ Mauw, super! @ Linn & Joyce, jullie ook bedankt. De tijd gaat zeker snel. Fijn dat jullie even om het hoekje kwamen kijken!
Wij hebben pas een gedicht gebruikt uit naam van ons overleden zoontje op het geboorte kaartje van zn broertje.. Toen ik vanaf mijn wolkje naar beneden zat te staren, zag ik dat mijn mama een kindje ging baren. Dat ik erg blij en toch ook verdrietig ben, is omdat ik mijn broertje niet ken. Maar ondanks dat ben ik in de hemel in mijn schik, want de ''oudste'' dat blijf ik. En dan grote broer zn naam eronder..