Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie vierde meisje! En wat een prachtige naam heeft ze, past zo goed bij de andere namen Geniet ervan!
@Deedee1 Zusjes hebben vanochtend kennis gemaakt en vonden het zo leuk. Vooral N wil alleen maar haar zusje vasthouden en kusjes geven. Ze zijn zo trots! @2augustus1992 Ja heel goed! Donderdagnacht begonnen de weeen, maar heel onregelmatig en vielen elke keer weg. Vrijdag overdag ook elke keer onregelmatige weeen. Savonds zette het ineens door, rond 22.00 braken m'n vliezen en om 02.18 was ze er!
Heee wat lees ik nu! Wat heerlijk! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie vierde dochter en wat een prachtige naam! En dat op 37+1! Geniet ervan!!
Gefeliciteerd. Wat een geweldige naam heeft ze gekregen (ik vind de namen van jouw andere dochters ook mooi). Veel geluk samen
Gedeliciteerd lieve boommm! Wat een super mooie naam! Wat heerlijk dat jullie al lekker thuis zijn saampjes! Geniet van elkaar!
Gefeliciteerd!!!! Prachtige naam! Ik dacht gister nog, hé ze heeft gewoon de 37 weken gehaald! En tja toen werd het natuurlijk wel tijd
Van harte gefeliciteerd!! Wat super fijn dat je nu de 37 weken hebt gehaald! Lekker genieten van je kraamtijd thuis