Onze Vlinder*

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Verox, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verox

    Verox Niet meer actief

    Ik zal de foto's van de verstrooiing hier ook even plaatsen.
     
  2. Verox

    Verox Niet meer actief

    En deze:
     
  3. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik vind dat ook stom. Ik heb vaker dat ik bijvoorbeeld een moeder met een baby zie (zou je zeggen dat dát iets doet) en dan voel ik me eigenlijk alleen maar blij. Blij voor die moeder, dat die mag genieten van haar kindje.

    En dan vraagt iemand 'hoe gaat het nu met je' en dan barst ik bijna in tranen uit.

    Zal nog wel even zo blijven... maar we komen er allemaal wel weer overheen. Het wordt vast en zeker minder pijnlijk allemaal en beter te verdragen.

    Edit; oh sorry ik zie die nieuwe foto's nu pas. Wat een prachtige foto's zeg! Hopelijk geven ze je heel veel troost!
     
  4. Yvon1893

    Yvon1893 Fanatiek lid

    24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Wat een prachtige foto's, koester ze!
     
  5. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wat een schitterende foto's, ik hoop dat jullie daar troost uit kunnen putten. Ook het hangertje vind ik heel erg mooi!

    En ja, het breken op gekke momenten....ik heb het nog regelmatig hoor. Denk dat het ook nog wel een poos zo blijft.
     
  6. Verox

    Verox Niet meer actief

    Dank jullie wel. De foto's zijn heel bijzonder voor me. Ze passen precies bij ons gevoel.
    Ik merk dat maar weinig mensen weten wat een ballonverstrooiing is. Misschien help ik mensen door de foto's hier te delen.

    Morgen heb ik een gesprek met een hulpverlener.
    Het word tijd dat ik weer wat sterker word.
     
  7. Twixxy

    Twixxy Actief lid

    6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prachtige foto's...

    En indd super mooi om te zien hoe jij en je man elke keer gelijk lopen!
    Wat zijn jullie sterk samen. Gek om te zeggen maar dat is echt te zien op de foto's. :)

    Fijn dat je morgen een gesprek hebt. Veel succes en sterkte alvast.
     
  8. RoAn1981

    RoAn1981 Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Wat een prachtige foto's...en wat fijn dat jullie dit samen hebben kunnen doen. Ik ben stil van jullie verhaal. Heel veel sterkte toegewenst <3
     
  9. logo

    logo Niet meer actief

    Wat een vervelend bericht weer. :(
    Maar ik wil je toch feliciteren met jullie kindje!
     
  10. Verox

    Verox Niet meer actief

    #150 Verox, 28 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2013
    28 februari 2013

    Een bijzondere dag voor ons.
    En toch een dag als alle andere.
    Vanaf november het besef dat je veel te vroeg was.
    Je had nog niet geboren mogen en kunnen worden.
    Je kon nog onmogelijk deel uitmaken van ons leven,
    dus moesten we je laten gaan.

    Vanaf vandaag is alles anders, en toch veranderd er niets.
    Sinds een paar weken had jij wel geboren mogen worden.
    Zo rond vandaag had jij in ons leven kunnen zijn,
    het moment waarop we je hadden mogen verwelkomen.

    de dag die ons leven zou veranderen.
    de dag waarop we zo lang gewacht hebben.

    dag lieve kleine Vlinder
    je was zo welkom
     
  11. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.509
    497
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wat ontzettend mooi geschreven Verox!
     
  12. Verox

    Verox Niet meer actief

    een bijzondere datum, jij zou ons leven komen verrijken
    samen met jou zou ons leven completer zijn.
     
  13. Rikigf

    Rikigf Actief lid

    18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer zo'n dag die je misschien liever overslaat. Maar ook een dag waarbij je ook dankbaar bent dat je Vlinder hebt mogen dragen, vast hebt kunnen houden en voor altijd lief hebt in je hart. Sterkte.
     
  14. Verox

    Verox Niet meer actief

    Hopmarjanneke bedankt voor het mooie compliment.

    Rikigf ook bedankt voor de bemoedigende woorden. Maar ik denk dat ik nog een heel lange weg te gaan heb. Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ik ooit dankbaar kan zijn voor wat ons overkomen is. Vlinder was prachtig, vertederend om te zien, en dat zorgt voor een glimlach op mijn gezicht. Maar het zijn weemoedige, melancholieke gedachten die haar vergezellen. Ik hoop dat die gedachten ooit naar de achtergrond schuiven, en de mooie herinnering aan Vlinder overblijft, maar dankbaarheid? Dat vind ik moeilijk te geloven.
     
  15. BeetjeMama

    BeetjeMama Fanatiek lid

    25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Je komt er wel lieverd!
    Hele dikke knuffel voor jou op deze dag! Ik weet als geen ander hoe moeilijk die is, helaas...

    Ik stuur je even een persoonlijker berichtje op skype...
     
  16. Twixxy

    Twixxy Actief lid

    6 feb 2013
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erg mooi geschreven! Knuff
     
  17. logo

    logo Niet meer actief

    Wat mooi geschreven!
    Heel veel sterkte komende tijd.
    Dikke knuffel
     
  18. dani86

    dani86 Fanatiek lid

    28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Verox lieve meid uiteindelijk komt alles goed houd dat voor je.
    De pijn zal noooooooit weggaan en de gedachte aan je prachtige kindje zullen blijven en altijd een lach op je gezicht toveren.
    Ik merk nu ik weer met stage ben begonnen ik wat meer "afleiding" heb en ik graag over Casper praat. ze willen hem zien op fotos en leven ontzettend mee.
    De urn die we hebben laten maken staat mooi en hij hoort echt OVERAL bij. probeer zoveel mogelijk een positieve draai aan dingen te geven hoe moeilijk het soms kan zijn/voelen
    Ik moet nog steeds verder aan mijn album over en vor casper maar kan de tijd er niet voor vinden door omstandigheden.
    Misschien helpt het jou ook om zoiets te doen met alle buikfotos, echos en fotos van je kleine meid!
    Lieve verox weet dat je niet alleen staat en het makkelijker zal worden maar niet zal verdwijnen
     
  19. Rikigf

    Rikigf Actief lid

    18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoelde natuurlijk niet dat je dankbaar moet zijn voor wat jullie overkomen is. Sorry als dit zo bij je overkwam, was niet de bedoeling. Ik hoop dat je met een fijn gevoel/herinnering aan haar kan denken.
     
  20. Verox

    Verox Niet meer actief

    #160 Verox, 2 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2013
    BeetjeMama, Twixxy en logo bedankt voor de lieve woorden

    Rikigf geen probleem hoor. Lief dat je je nog even verduidelijkt. Excuses als ik en beetje te fel gereageerd heb.

    Dani86 het zal vast erg dubbel aanvoelen om weer met stage bezig te zijn. Fijn om te horen dat je het prettig vind. Zelf mis ik de afleiding van een baan heel erg.
    Ik praat ook erg graag over Vlinder, maar merk dat het steeds stiller word. Het meeste is inmiddels al gezegd. Ik zoek nog regelmatig dingen om in herinnering van Vlinder te doen. De foto's afdrukken, een bedeltje aan mijn armband maken, stickers in het dagboek plakken, dat blijft heel erg fijn. Bedankt.
     

Deel Deze Pagina