Vorige week woensdag 06 mei 2015 is onze tweede meisje geboren, Elin Omdat ik zwangerschaps diabetes had ben ik ingeleid met 38+1 weken. Een pittige maar snelle bevalling. Wel dit keer met behulp van een ruggenprik omdat de ontsluiting niet vordere. Na de ruggenprik was Elin er binnen 45 minuten. Ivm met de zwangerschapsdiabetes moest ze 48 uur op de couveuse afdeling blijven om Elins glucose gehalte elke voeding te controleren. Dit ging allemaal super goed. Helaas kon ze haar zuurstofgehalte niet goed op peil houden tijdens de voedingen vooral en werd ze aan de monitor gelegd en heeft Elin precies een week in het ziekenhuis gelegen. Afgelopen woensdag is ze eindelijke thuis gekomen en kunnen we genieten met z'n vieren. Ze doet het super goed!!
Wauw wat een knapperd!! Van harte gefeliciteerd! Jij nu ook van je diabetes af? Of werkt dat niet zo?
Ja klopt. De dag erna waren mijn waardes al normaal. (Had ze de avond na haar geboorte niet meer geprikt door alles) Blijft apart wat die hormonen met je lichaam doen. Wel heb ik een extra verhoogde kans om het op latere leeftijd te krijgen.