Hoe lang na het slikken van Clomid hebben jullie nog bijwerkingen? Vrijdag avond heb ik het laatste clomid pilletje ingenomen en nu 2 dagen erna heb ik nog steeds last van behoorlijke duizeligheid en van mijn ogen, ook mijn humeur is niet optimaal. Herkenbaar of is er wat anders aan de hand? Ik maak me een beetje zorgen.
Ik slik de clomid 's avonds en de volgende dag heb ik dan nog wat opvliegers. Daarna is het ook altijd gelijk over.
heb nog wel een aantal dagen na het laatste tabletje last gehad van opvliegers maar niet wat jij meldt! Mijn gyn zei ook dat als ik last zou krijgen van mijn ogen en wazig zien en zo dat ik dat meteen moest melden omdat dat niet goed is, dus ik denk dat je morgen toch maar even met de gyn moet bellen want het klinkt niet oke ( wil je niet bang maken hoor, maar voor de zekerheid!)
Hallo, ook ik heb veel last van bijwerkingen gehad toen ik Clomid slikte, maar net als bij de anderen was dat een of hooguit 2 dagen na t laatste tabletje over. Een telefoontje naar je gyn morgen kan geen kwaad. Sterkte!
Dank jullie wel! Ik heb nogmaals goed de bijsluiter doorgelezen en er staat inderdaad dat je moet stoppen wanneer je last van je ogen krijgt. Ik heb er nu nog steeds behoorlijk veel last van! Ik zie wazig, heb pijn. En dat met maar 50mg! Ik moet er niet aan denken om eventueel 100mg te moeten gaan slikken. Ik ga morgen sowieso even het ziekenhuis bellen, ik denk ook dat dit niet goed is! Ik wil eigenlijk geen Clomid meer slikken, ik vraag me af of er mogelijkheden zijn om direct te gaan spuiten.
Mijn gyn drukte me ook op het hart om gelijk te bellen als ik iig lichtflikkeringen zag. Ikw eet niet of wazig zien daar ook bij hoort, maar ik zou morgen ochtend vroeg gelijk even bellen. Dan weet je zeker of het kwaad kan.