Hoi Rach84, Ik heb a.s. maandag pas de 1e FM... Ja, ik hoop ook dat ik me snel weer wat beter voel, het gaat wel elke dag wat beter... Vrienden van ons hebben vandaag hun 1e echo gehad en ik ga ze vanavond bellen, maar moet eerlijk zeggen, dat ik er best tegenop zie... Hoi Mirjam, Echt jammer dat het bij ons niet gelukt is, maar we gaan er weer voor toch? Bij ICSI in eigen cyclus mag je weer direct door, omdat je "maar" 1 eicel gebruikt en dus minder hormonen spuit... Jij ook veel sterkte met verwerken en met je volgende poging! Liefs Alice
Vervelend he, dat "men" al gauw vindt dat het over moet zijn! Hoeft niet hoor! Blijf hier maar gewoon doen zoals je je voelt! Hier mag dat, sterker nog: MOET dat Succes maandag!
Hey meis gewoon van je af blijven schrijven. Ik begrijp wat je bedoelt dat ze misschien denken dat je maar even verdriet hebt.. Dikke knuff
Dat doe ik ook zeker hoor , ik vind het erg prettig om hier mijn "verhaal" te kunnen doen! Liefs Alice
He Elmo en Izzie, Heb al een paar dagen flink de griep, vandaar dat ik niet online was........ Het ging gisteren goed in het zh, ik zat op dag 11 en de fm kwam al op 14mm! Mocht dus gisteren ook al beginnen met spuiten en waarschijnlijk hebben we dan vrijdag de punctie alweer! (tenminste, als ze dit keer wel goed hebben gemeten ) Verder gaat het goed met me, ik lag een paar dagen geleden in bad en opeens dacht ik eraan dat ik er al een paar dagen niet aan gedacht had . Dat was voor mij een teken dat het beter ging... En nu, op naar de 3e poging!
Wat hebben er toch veel mensen de griep op het moment, ben je nu alweer wat beterder? Vrijdag wrs al de punctie, spannend hoor, mijn duimen draaien! Liefs Daffie
Hallo Daffie, Ja, ik voel me al weer wat beter hoor, nog behoorlijk verkouden, maar de koorts is gelukkig gezakt... Bedankt voor het duimen! Wanneer moeten we voor jou duimen? Liefs Alice
Hey Alice, Ik begin vrijdag met de Decapeptyl en 2 mei met de puregon, dus dat duurt nog wel effies....9 mei hebben we dan de eerste FM. Jij weet dan gelukkig allang of het gelukt is, en daar gaan we gewoon vanuit Knuf Daffie
Ja, tuurlijk gaan we daar van uit! Jeetje, wat is de procedure van de standaard icsi anders dan de icsi in eigen cyclus.... Nou heel veel succes hoor! Liefs Alice
Ja, das hele andere koek he! Ik dacht ook: ga vast iets vergeten...maar dat blijkt als je eenmaal start mee te vallen
He Elmo, Nou, dat is inderdaad andere koek, maar ik ga positief denken en er van uit dat we dat niet nodig zullen hebben... Liefs Alice
Nou heeft ze weer de boel verkeerd opgemeten Maandag was de follikel 14 mm en vandaag maar 11 mm.... De gyn heeft er maandag waarschijnlijk weer 2 tegelijk opgemeten... Kan ik weer extra dagen spuiten...Pfffffff Vrijdag weer een meting... ben benieuwd.......... Sorry voor mijn geklaag, maar ik hoopte dit keer dat ik niet zo vaak naar het zh hoefde en vrijdag de punctie al zou hebben, maar dat gaat dus niet door.......... Liefs Alice
Alice, het is niet leuk als het langer duurt, maar als het het gewenste effect heeft, ben je dit daarna gewoon vergeten.... Wel een beetje mutserig om verkeerd op te meten hoor Dikke knuf Daffie
He Daffie, Ja tuurlijk ben ik dat dan snel vergeten, maar dit is nu al de 2e keer dat ze het niet goed opmeet en ik veel langer moet spuiten, ben gewoon een beetje boos.... Gaat wel weer over hihihihi, zijn vast de hormonen Hoe gaat het met jou? Liefs Alice
Hahaha, ik raakte vorige keer ook gefrustreert hoor dat er bij elke echo wer een ander aantal gezegd werd..., maar het is soms ook wel moeilijk te zien denk ik... Met mij gaat het eigenlijk wel goed, ga vrijdag beginnen met de Decapeptyl en zal dan alles weer opschrijven in mijn topic...alle rare buien die ik heb en hormonen die me gek maken....nee hoor, zal wel meevallen! We gaan er weer voor deze poging en gelukkig zijn we met velen bezig en kunnen we elkaar flink steunen! Knuf Daffie
Ik heb dat nog nooit gehad in het UMCG! 1x had hij hem groter gemeten dan hij was (schaduw zeg maar meegemeten) maar verder is het alle andere keren goed gegaan! Wat een pech zeg! Maarre.....ze prikken je hormoon gelukkig ook dus ze houden het wel goed in de gaten. Je hebt er wel wat van gezegd neem ik aan? Ben benieuwd naar hun reactie.
He Elmo, Ja, ik heb er zeker wat van gezegd, maar ze wisten niet hoe het heeft kunnen gebeuren... Morgen moet ik weer heen en dan zien we wel weer verder... Hoe gaat het met jou? Al helemaal van je griep af? He Daffie, ja gelukkig zijn jullie er allemaal om me te steunen, het helpt me echt! Liefs Alice
Hier gaat het super meid! Iedereen is weer kerngezond hier! Nou, ik hoop dat ze bij jou (en anderen uiteraard) NOOIT meer verkeerd meten! Wat een gedoe zeg Ben benieuwd morgen!