Ja, helaas wel, er is helemaal geen dominante follikel Er was er niet eentje gegroeid en als het zondag nog net zo is, is deze poging over..... En volgende maand hebben we vakantie en dus ook geen poging.... Duimen dus dat er zondag eentje gegroeid is... Liefs Alice
Ach lieverd, dit was niet wat ik hopte te horen....dat klinkt als een enorme teleurstelling. Ik ga heel veel aan je denken en voor je duimen het weekend en hoop dat er zondag eentje erg zijn best heeft gedaan! Hele dikke knuffel Daffie
Nou, vamorgen dus weer heen geweest en nog steeds geen dominante kant Maar gelukkig wel een gyn die niet zomaar opgeeft, ze wil het nog een keer aankijken, moet dinsdag dus weer heen en als er dan niet een gegroeid is, is het echt game over.... Vorige maand heb ik er namelijk ook zo vreselijk lang over gedaan (toen hadden we de punctie op dag 27!) vandaar dat ze nog niet wil stoppen! Als ik die andere gyn weer had gehad, hadden we nu moeten stoppen.... Ben echt blij dat zij er was! Liefs Alice
Jemig Alice, das ook spannend dan! Laat er alsjeblieft een dominante komen, want dan kun je tenminste door Dikke knuf Daffie
Het wordt altijd overlegd toch! Ik weet niet beter dat er elke middag overleg is. Maargoed, je hebt nog een kans. Ik heb dat volgens mij ook wel eens gehad hoor, een hele trage cyclus! Een poging is nog nooit afgeblazen bij mij. Heel veel succes met de volgende meting, spannend zeg! Je weet het wel levendig te houden, het IVF'en!
Oh, gelukkig nog tot Dinsdag uitstel. Ze moeten gewoon gaan groeien. Even nog een paar duimpjes voor de follikels Groetjes Flam
@@Idd Elmo,er was altijd overleg. Wel balen Alice dat het zo loopt. Maar moet je nu wel steeds doorspuiten of nu eerst weer afwachten dat er weer een eiblaasje te zien is. Mijn laatste 2 keer kwam ook veel langzamer op gang. En er werd ook verteld dat beneden de 14 mm het eiblaasje ook altijd weer kan krimpen en dat een andere dan dominant word. Heel veel succes.En als deze poging afgebroken word,dan heb je deze poging nog weer tegoed ,of niet? Groetjes Minou
He hallo allemaal, Tja, het is niet anders, morgen weet ik meer, er is nu geen enkel eiblaasje die boven de 10mm zit, dus de kans dat dit morgen wel zo is, is natuurlijk erg klein, ik ga er van uit dat het game over is... Ik spuit ondertussen gewoon rustig door met de cetrotide en de gonal-f, daarom is het ook zo vreemd dat er niet eentje doorgroeid (er zitten er genoeg!) Elmo, wat bedoel je precies met overleg dan? Dat de ene gyn wil stoppen en de andere door wil gaan? De mannelijke gyn had zondag als laatste dag gezegd, maar toen ik daar kwam had ik een andere gyn en die zag dat mijn vorige cyclus ook zo langzaam ging... Vandaar dat ze het nog een keer aan wilde kijken Lief dat jullie allemaal voor mij gaan duimen, ik denk ook aan jullie hoor! Liefs Alice
Minou, deze poging hebben we niet meer tegoed helaas, het is een poging zodra ik met de medicijnen ben begonnen, dus al heel snel... Liefs Alice