Ik bedoel het overleg dat alle ivf artsen elke middag hebben. Elke middag wordt iedereen besproken, dus misschien ligt het niet aan de arts maar is het in het overleg besloten. Bij eigen cyclus is het inderdaad een poging zodra je bent begonnen. ik denk niet dat je daar heel teleurgesteld over moet zijn....als dit elke keer zo moeizaam gaat, is de standaard behandeling misschien een beter optie voor jullie. Als je dan steeds geen poging kwijt raakt, blijf je heel lang bezig. Nog niet eens 10 mm is inderdaad wel heel erg klein zeg.....balen! Wordt vervolgd...
Joepie! We hebben er een van 14 mm! Morgen weer heen, want ik neigde naar overstimulatie omdat ik al zo lang aan het spuiten ben (misschien kunnen ze er wel meer weghalen bij de punctie hihihi) en dan ook kijken of ie wel goed doorgroeid.... Maar ik ben erg blij dat het geen game over is............. Liefs Alice
Oh, wat fijn Lieselot....we gaan verder duimen hoor. Als er meerderen kunnen worden aangeprikt, doen ze dat dan ook? Liefs Daffie
Hoi Daffie, Ik heb echt geen idee, ik maakte eigenlijk maar een grapje, maar misschien zitten er over een paar dagen wel meer die groot genoeg zijn... Ik hoop dat ze die dan ook meeprikken........ Liefs Alice
Succes meid. Ben blij voor je dat er toch nog weer wat groeit. En ook als er meerdere zitten prikken ze ze allemaal aan.
Wauw, dat is goed nieuws. Misschien helpt deze kreet... Groei eitjes groeien! nog een keer.. Groei eitjes groeien! Groetjes Flam
Nou, ik ben vanmorgen weer heen geweest voor een FM en helaas niks verder gegroeid, dus wilde de gyn eerst overleggen met de andere artsen om te kijken wat we nu moeten doen... Want ik heb door het lange spuiten niet 1, maar 7 follikels die groot genoeg zijn.... Dus de gyn belde net en............we mogen doorgaan! We gaan gewoon door met dezelfde hormonen, maar de punctie zal er eentje worden met verdoving omdat ze er dus nu niet een, maar 7 gaan aanprikken! Meer kans dus! Liefs Alice
ha ik wordt helemaal blij Wat een goed nieuws Lieselot. Oh meid, dat gaat helemaal goedkomen. Gelukkig wel een verdoving erbij Zou die kreet helpen Groei, eitjes groei. Ik ga gewoon nog even door voor je en duim voor een mooie score Groetjes Scat
Lieve Daffie en Flam, Bedankt voor jullie lieve woorden, ik ben zelf ook erg blij dat we niet hoeven te stoppen... De gyn zei wel, als je hier zwanger van raakt, praten we nergens meer over, maar mocht deze poging niet lukken, dan moeten we wel rond de tafel omdat de laatste 2 pogingen zo moeizaam gingen... En dan kijken of we nog wel mogen doorgaan met mijn eigen cyclus... Maar we hebben al 2 puncties en 1 terugplaatsing gehad , en dat in 2 pogingen, nou dan vind ik dat het toch goed gaat, ook al gaat het moeizaam? Nou, met een beetje geluk hoeven we na deze poging nooit meer naar het zh Liefs Alice
Hoi Alice, Wat een super goed nieuws zeg! Wie weet heb je straks wel cryo's uit je eigen cyclus behandeling! Je score is hoger dan sommige anderen die de standaard doen! Heel veel succes. Het klopt natuurlijk wel dat het ontzettend moeizaam gaat en dat is niet de insteek van de eigen cyclus variant. Het lijkt mij idd wel slim om de boel even te overleggen als deze poging niet lukt. Maarre....we gaan eerst maar van het beste uit! Heel veel succes met de punctie straks! Ik hoop dat vp G. aanwezig is Van die verdoving wordt je heerlijk relax hoor :-D Knuffie
He Elmo, Ja, tuurlijk gaan we van het beste uit! Maar ik zou het zo jammer vinden om 3 pogingen in eigen cyclus weg te moeten gooien, het gaat inderdaad niet snel, maar de 1e keer ging prima en hadden we een punctie en de 2e keer ging het iets moeizamer en hadden we zelfs een terugplaatsing, dat zijn toch best wel goeie resultaten? Misschien kunnen ze de dosis van de medicatie wel aanpassen? Nou, we zien wel, eerst deze poging afwachten Weet jij ook welke pijnstillig je krijgt bij een punctie met meerdere follikels? Liefs Alice
Dat is mooi zeg........enne 7 is een geluksgetal toch......hihi. Wanneer heb je de punctie? Ik blijf doorduimen........
He Minou, Ja, inderdaad, 7 is een geluksgetal, had ik nog niet eens aan gedacht Ik heb geen idee wanneer de puntie is, gisteren waren ze nog maar 14 mm, dus ik schat dat ze morgen rond de 16 zijn en dan misschien begin volgende week de punctie? Ik hoor het misschien morgen wel! Liefs Alice