Ik heb geen idee wat ze toen hebben ingespoten...maar het hielp goed! Wij hebben de punctie gefilmd (het scherm dan) en als je mij op de achtergrond hoort...zo stoned als een garnaal :-D Heb heerlijk geslapen die middag Succes, succes, succes! Duim onwijs voor je!
Ja, t was echt heel erg! Ik moet zeggen dat de punctie nog wel pittig was hoor! Het zijn er, als je daar ligt, toch best wel veel! Maar G heeft het dus weer super gedaan als steun en toeverlaat! Dat scheelt echt enorm. Je moet goed via je buik blijven ademhalen....dat is heel belangrijk! Ik vind het zo ontzettend spannend voor je!
Ben benieuwd of ze zijn gegroeid vandaag. Dat je maar snel de punctie mag hebben en ik lag er ook aardig stoned bij en ben ook geweldig begeleid tijdens de punctie. Het hielp mij ook erg om door mijn buik te ademen. Op het laats was ik net zo aan het puffen als een vrouw die aan het bevallen is hi hi Groetjes Flam
Nou en of ze gegroeid zijn! Ik heb er nu 11! En al eentje klaar voor de punctie (19mm) en en de rest iets minder groot, dus het hangt af van mijn hormoonwaarden vanmiddag... Ik hoor tussen 13.30 en 14.30 wanneer de punctie is, het hangt tussen zondag en maandag! Joepie! Ik ben blij!
Wauw Lieselot, wat een goed nieuws Dit gaat helemaal goedkomen. Nu maar snel de punctie Ik lees vanmiddag nog wel even wanneer precies. Groetjes Flam
Hallo allemaal, Ze hebben gebeld en de punctie is maandag! Mijn hormonen waren nog rustig, dus ze proberen nog zo veel mogelijk eicellen te laten rijpen.... Ben benieuwd hoeveel ze er maandag weghalen... Zie er wel een beetje tegenop, 1 eicel puctie was goed te doen, maar een stuk of 10? Nou ja, ik zie het ook wel, moet toch gebeuren, ben veel te blij dat het gewoon doorgaat, nouja, gewoon Dikke knuffel voor jullie allemaal!
hey alice super score meid nu hopen dat er nog een paar mooie eitjes in zitten heel veel succes alvast voor maandag! ik vond de punctie ook best heftig 21 stuks maar idd met de medicatie ging het redelijk en na de punctie voelde ik me idd ook behoorlijk stoned fijn weekend meid
Super zeg! Het is echt te doen meid (had er bijna 20)...maar nou is niet iedereen gelijk natuurlijk. Probeer het positief tegemoed te zien! Heel veel succes met dit weekend wachten. Krijg je nog een echo tussendoor? Ik duim voor je meid!
Dank jullie wel meiden! Nee, ik heb geen echo tussendoor gehad, dus het is morgen een verassing of ze er nog zitten en hoeveel... Heb nog steeds buikpijn dus ik denk dat dat wel goed zit Gisteren op mijn werk de pregnyl gezet en nu maar wachten, maar het is alweer zondag, het gaat gelukkig snel! Hoe gaat het met jullie allemaal? Een dikke knuffel en liefs Alice
Wat spannend Alice! Ik ga heel hard voor jullie duimen! Hoelaat moet je heen morgen? Ik wordt vanmiddag teruggebeld voor de IUI morgen.
He Izzie, We moeten er om 9 uur zijn en om 9.30 is de punctie... Voor jou dus ook spannend vandaag en morgen! Heel veel succes! Liefs Alice
alice: ik wens je alvast heel veel succes voor morgen met de punctie hopelijk valt het allemaal mee en komen er een paar mooie eitjes uit toi toi toi
Nog heel even en dan is de punctie al. Ik denk aan je en hoop op een hele mooie score en niet al teveel pijn Ik lees wel hoe deze spannende dag voor je is geweest Groetjes Flam