Hey Alice, Ben even een weekendje weg en dan heb je de punctie al achter de rug lees ik. Ik hoop dat het goed gegaan is en dat ze verschillende mooie eitjes hebben kunnen puncteren Doe lekker rustig aan en laat je verwennen! Dikke knuffel van Daffie
Hallo allemaal, Nou de punctie zit erop en we hebben 7 goede eicellen De punctie zelf viel behoorlijk tegen, veel pijn gehad, maar toen we het goede nieuws hoorden, was ik de pijn alweer vergeten En inderdaad, die verdoving kikte er goed in , echt een vreemd gevoel hoor... Donderdag tussen 9.00 en 10.00 horen of we een terugplaatsing hebben... Spannend dus weer! Lief dat jullie zo met me meeleven Enne, Elmo ik heb de groeten aan G gedaan, hij was erbij en je krijgt de hartelijke groeten terug! Ga zo weer lekker mijn bedje in, want ik heb nog behoorlijk last van mijn buik....... Dikke knuffel van Alice
Echt een super score en dat in eigen cyclus...... Rust maar lekker uit zodat je over een paar daagjes een superemmy teruggeplaatst krijgt......
Zo lieselot, dat heb je achter de rug en 7 eitjes, mooi! Nu lekker uitrusten dan duim ik me intussen blauw voor mooie embryo's! Groetjes Flam
HIer log ik toch even speciaal (illegaal op het werk) voor in! Wauwwieeeee wat een super score zeg! Balen dat de punctie je tegenviel...tis ook wel even andere koek hoor! Ik moet nodig eens langs bij G. met Ruben. Zondag is die schurk alweer 6 maanden! Ik heb nog een cadeautje staan voor G. Rust goed uit (heb je inmiddels al wel gedaan denk ik). Wanneer is het telefoontje? Morgen? Overmorgen? Ik duim me suf!
wauw goed man ,7 stuks, nou als daar geen mooie emmys uitkomen weet ik het ook niet meer, er is echt ruim keus zeg maar. nou duimen voor een prachtig beebje. spannend ! veel iefs jose
Lieve allemaal, Wat leven jullie toch met me mee Wij zijn ook erg blij met onze 7 eitjes, het moet nu wel heel raar lopen wil er niet een bevrucht raken en misschien kunnen we ook nog wel een eskimootje bewaren! Ik heb nog behoorlijk last van mijn buik, maar dat is ook eigenlijk geen wonder, want de verpleegkundige heeft zo hard op mijn buik gedrukt dat de blauwe plekken erop staan Zo konden ze beter bij mijn stokkies Donderdag horen we of we diezelfde dag ook een terugplaatsing hebben... Ik hou jullie op de hoogte Liefs Alice
Joehoe We hebben vanmiddag om 13.00 een terugplaatsing Hoeveel er bevrucht zijn en of er eskimootjes zijn weten we nog niet, maar dat horen we dan ook! Ik ben superblij Liefs Alice
Wat goed Alice....Is het goed gegaan en zijn er nog eskimo'tjes? en nu ga ik heel hard duimen voor jullie! Dikke knuf Daffie
Wat fantastisch Lieselot Dat er maar een mooie positieve test op mag volgen Daar duim ik heeeel hard voor Groetjes Flam
Hallo allemaal, Het is allemaal goed gegaan, ze hadden er 7 geinjecteerd en er waren 3 bevrucht, waarvan ze 1 teruggeplaatst hebben! Maar de andere 2 waren niet goed genoeg om in te vriezen helaas.... Helemaal geweldig natuurlijk dat we weer een terugplaatsing hebben en op de heenweg was ik ook superblij, maar op de terugweg had ik zo'n vervelend gevoel Ik had het gevoel dat het niet goed gegaan was... Ik voel me nog niet lekker, maar probeer positief te blijven Het zal de pregnyl wel zijn Liefs Alice
Positief proberen te blijven lieverd, er zit er eentje in je buikie en die laat je niet meer weggaan! Dikke knuf Daffie