Lieve Alice, Fantastisch zeg! Je hebt gewoon een steengoede emmy in je buik! Ik duim dat deze muurvast blijft zitten de komende 8-9 maanden! Heel veel succes in de wachtweken! Liefs Elmo
Hallo allemaal, Bedankt voor het duimen draaien Het is zeker weer erg spannend.... Gelukkig weet ik nu wat me te wachten staat en hoef ik me niet meer zo druk te maken over wat ik allemaal voel... Ben er een stuk rustiger onder dan de vorige keer.... En ik ga vandaag lekker genieten van het mooie weer! Iedereen een heel fijn weekend toegewenst en een dikke knuffel van mij!
hoi meid hoe gaat het? trek je het een beetje met de wachtweken? nog 9 dagen te gaan toch? succes hoop echt dat je emmy blijft zitten
He Caruli, Ja, ik trek het nog hoor, ik ben nu minder onrustig dan de vorige keer, misschien komt dit ook doordat ik het gevoel heb dat het niet raak is... Kan natuurlijk zijn dat ik dit denk om mezelf te beschermen tegen die klap die misschien weer gaat komen... Maar in ieder geval voel ik me goed en het is supermooi weer, dus ik geniet er met volle teugen van! Heb vanavond late dienst en ik ben morgen vrij... wat wil een mens nog meer Hoe gaat het met jou? Liefs Alice
Er is alweer een week voorbij. Ben keihard aan het duimen voor jou Hoe is het nu met je : Groetjes Flam
hey meid fijn dat je je nu wat rustiger voelt en het gevoel dat het niet raak is herken ik wel.... het kan idd ook zelfbescherming zijn maar hoop echt dat je gevoel niet uitkomt! met mij gaat het redelijk, heb nog steeds veel last van mijn buik en eierstokken bij de laatste echo zaten alle blaasjes er nog... morgen heb ik een evaluatiegesprek met mijn gyn en die zal dan ook een echo maken enzo en kunnen we een evt volgende behandeling bespreken, want met het voorstel over een volgende behandeling ben ik het niet eens.. dus kunnen we dat mooi bespreken
Nou is het echt aftellen.... De laatste 2-3 dagen vond ik vaak het ergste...dan lukt het verzetten van gedachten steeds moeilijker. Ik hoop dat je er doorheen hobbelt met natuurlijk 2 knallende strepen als resultaat! Binnekort ga ik afspreken met wat UMCG meiden van het forum waar ik ook veel schreef! Even naar G dus, heb nog een mok voor hem staan
He Elmo, Ja die laatste dagen vond ik ook inderdaad de moeilijkste, het gaat nu wel aardig, soms vergeet ik het "gewoon" even... Schreef je mee op het forum van het umcg? Want die kan ik niet vinden op hun site Hoe gaat het in huize Elmo? Liefs Alice
He Minou, Nou het gaat wel goed, ik heb niet zoveel last van de hormonen als de vorige keer en ik ben er ook een stuk rustiger onder... Maar vorige keer begon het ook de 3e week pas moeilijk te worden dusssssssss Ik heb nog steeds het gevoel dat het niet gelukt is, maar dit kan natuurlijk ook zelfbescherming zijn... Ook alles goed met jou? Liefs Alice
Nee, UMCG heeft geen forum, helaas. UMCG was een topic (is volgens mij) op een ander forum. Op naar je laatste dagen meid! Super dat je je zo sterk houdt hoor!
Hoi Alice, Hoe voel je je meis? Wordt spannend hoor... Ik duim flink door voor jullie! Succes met de laatste wachtdagen, knuf Daffie
Nou, het is niet zo spannend meer hoor, gisteravond voelde ik heel sterk dat het niet gelukt was... Het gevoel kwam gewoon over me, ik heb het nergens op gebaseerd, maar mijn gevoel laat me niet vaak in de steek, ik hoop dit keer natuurlijk wel , maar ik vrees van niet Over 2 weken gaan we lekker op vakantie en hebben we ook een rustperiode, we slaan dus een poging over.... Hoe gaat het met jullie? Liefs Alice
hmm geen fijn gevoel dus.... nou ik duim door hoor dat je gevoel je maar eens goed in de steek laat het gaat wel hier ik dacht net al de stukjes bij elkaar geraapt te hebben laat mijn zus vrijdag avond weten dat ze zwanger is terwijl dat ze laatst nog zei dat ze niet wist of ze ze wel wilde 'toevallig' was mijn man de dag daarna jarig maar ze dacht dat dat juist wel een goede afleiding was voor ons we vinden het voor hun super natuurlijk maar de manier waarop het is ook nog zo kort na de miskraam allemaal dat het misschien dan ook wat harder aankomt ofzo in ieder gaval heb ik het gevoel dat ik weer opzoek kan naar alle stukjes van onszelf voor de rast voel ik me iegenlijk best goed liefs
Hey Alice, ik hoop heel hard dat je gevoel je ontzettend in de steek laat en duim hard door! Heb je al tekenen dat het niet gelukt is dan?! Dikke knuf Daffie
Donderdag is qua gevoel nog ver weg hoor! Ik hoop dat je ernaast zit, echt! Hele dikke smakkerd! Elmo