Hoi Anna, Ja, ik hoop ook dat mijn gevoel me nu wel in de steek laat Hoe gaat het nu met je? Heb je alle stukjes weer een beetje bij elkaar? Ik kan me goed voorstellen dat het nieuws van je zus rauw op de dak kwam... Je wilt het zelf zoooooooo graag dat je jaloers bent op anderen die zwanger zijn en tegelijkertijd gun je het hun ook heel erg! Sterkte Anna! He Daffie, Nee, er zijn helemaal geen tekenen, ben nog niet ongesteld geworden, het is alleen mijn gevoel die zegt dat het niet gelukt is............. Liefs Alice
Hallo allemaal, Fijn dat jullie allemaal zo met me meeleven! Het gaat nog steeds goed, nog geen te bekennen en alhoewel ik nog steeds geen goed gevoel heb, begin ik toch ook wel een beetje te twijfelen... Heb al een paar dagen ongikrampen, maar geen ongi... Ik mag morgen testen, maar dan is mijn vriend al erg vroeg aan het werk, we hebben dus besloten om vanavond al te gaan testen... (Als het dan geen goed nieuws is, heb ik hem tenminste bij me en als het wel goed nieuws is, kunnen we dit samen vieren...) Dit kan toch ook wel met avondurine? Ik heb een test gekocht die je al kan gebruiken 6 dagen voor je nod... Ik hou jullie op de hoogte, ik zal vanavond na het testen hier weer zijn... Een dikke knuffel voor iedereen! Liefs Alice
Ow wat super spannend zeg! Lijkt me verstandig in jullie geval om het 1 avond te vervroegen (dat moet ook makkelijk kunnen hoor!). Jeetje, hou je het vol tot vanavond.....pffff...ik krijg er gewoon zelf die bepaalde buikpijn weer van. Heel veel succes! Ik hoop dat er twee dikke strepen afknallen (als je test twee strepen heeft). Ik duim ontzettend voor je!
He Elmo, Ik kan het ook haast niet volhouden tot vanavond hoor Maar mijn vriend en ik gaan hier samen doorheen en ik wil niet zonder hem testen en het dan eerder weten dan hem... En mocht het negatief zijn, dan ben ik helemaal alleen thuis... En als het positief is, dan moeten we dit natuurlijk samen ontdekken
Testen is niet meer nodig...........ben ongesteld geworden...... Ben erg verdrietig en baal dat ik alleen thuis ben..... Alice
OOOHHHH spannend Alice.... Ik zit vanavond te wachten op bericht hoor hahaha Ben het helemaal eens dat je dit samen doet. Ik zou ook echt niet alleen testen! Mijn duimen draaien ontzettend hard deze dagen Knuffel van Daffie
Och Alice, wat ontzettend kl#te! Dit is niet waar je het voor doet, dit is weer zo oneerlijk! Heb je je mannetje al gebeld? Heel veel sterkte meis, ik denk aan je! Liefs en een megadikke knuffel van Daffie
gatver ik had zojuist ook al op je gereageerd.. lees dat je nu alleen bent.. gil maar heeeeeeeeeel hard! wat ene k.t zooi zeg!
Lieve meiden, bedankt voor jullie medeleven! Ik voel me op dit moment erg kloten, jank de ogen uit mijn hoofd..... En heb het gevoel dat het nooit meer voor ons gaat lukken... Ben de hoop de een beetje kwijt........ Dit gevoel gaat vast wel weer weg, maar op dit moment is het er en het voelt k*t............ Liefs Alice
lieve Alice, heb je je mannetje al te pakken gekregen? kan hij niet naar huis toe komen? ik snap dat je je echt volkomen k.t voelt.. hier zijn geen woorden voor, is zoo oneerlijk... rustig aan, liefs mij
Natuurlijk voelt het K*t Alice...dit moet je weer heel rustig verwerken, het is niet niks als je steeds weer jullie kinderwens in duigen ziet vallen Waarom moet het toch ook zo oneerlijk zijn allemaal? Ik hoop dat je man snel thuis kan zijn en dat je heel dicht tegen hem aan kan kruipen! Dikke knuf Daffie
Hoi lieve Alice, Jeetje mina zeg...wat een ontzettende teleurstelling. Ik ga nu ook helemaal niks bedenken om je op te beuren. Wees verdrietig, huil goed uit, knuffel je man en neem de tijd om deze teleurstelling weer een plekje te geven. Heel veel sterkte meid, ik leef echt ontzettend met je mee. Liefs Elmo